de boys

285 14 1
                                    

POV Hana
Als ik een tijdje sta te wachten zie ik eindelijk mijn beste vriendin Louise.
Als Louise eindelijk bij me is knuffel ik haar bijna dood ze lacht en knuffelt terug.
Als we klaar zijn lopen we naar de auto en gaan onderweg naar het appartement.
Bij het appartement aangekomen pak ik mijn koffer en rugzak en we lopen de flat binnen en ik probeer mijn koffer naar boven te krijgen maar het lukt niet en toen zij Louise dus ik haal wel even iemand wacht hier.
Toen Louise terug kwam stond er ineens een jongen naast mij en pakte mijn koffer en bracht hem naar boven toen we boven aankwamen stelde ik me voor en vroeg of de deur open mocht aan Louise, Louise gaf mij de sleutel en ik holde naar binnen en gooide mijn spullen in mijn kamer neer en ik rende als een gek naar een van mijn gitaar en speelde erop.
Ik had dat zo gemist de gitaar het fijne geluid ik liep met mijn gitaar naar buiten waar Louise eerst met de jongen die Andy heette praatte maar nu staan er 4 andere jongens bij.
Ik kijk Louise verbaasd aan en ze lacht me keihard uit door mijn gezicht uiteindelijk lachte iedereen mij uit en ik leek nog stommer waardoor ze plat lagen. Als ze eindelijk gestopt zijn met lachen stelt Louise ze allemaal omstebeurten voor, blijkbaar is de zwart harige is Mikey, een van de blonde is andy, de andere blonde is Brooklyn, de getinte is rye en de bruinharige is jack
Ik kijk ze stuk voor stuk aan en stel me ook voor en ga dan verder met Spelen terwijl ik naar binnen loop.
Blijkbaar komt Louise met de boys binnen en luisteren naar de gitaar wat ik speel.
Als ik klaar ben met spelen kijkt iedereen me verbaast aan.
Wat zeg ik En ze  lachen me uit
Dan zegt Mikey je speelt echt geweldig heb je dat van Niall.
Ik krijg het moeilijk als hij erover begint en ik knik maar gewoon.
ik vertel eigenlijk nooit mijn achternaam maar Louise flapte het eruit, eerst geloofde ze het en lied ik mijn idee zien ze geloofd me toen wel maar ik zei wel als je het tegen iemand zegt bent jij de pineut, ze knikte allemaal snel ja en beloofde het tegen niemand te zeggen.

als we met de jongens een tijdje over van alles het gepraat word ik gebeld door mijn moeder

(moeder=mams  Hana=han)

mams= hey lieverd hoe is het daar?

Han= hey mam het gaat hier super goed we hebben hele aardige overburen en zijn nu aan het kletsen.

mams= aah wat goed schat, maar lieverd weten ze het van Niall?

Han= ik wou eerst een andere achternaam zeggen maar Louise flapte het er weer uit, ik zei dat het niet uitmaakte wat Louise zei, eerst geloofde de boys ons niet maar ik liet mijn idee zien en toen geloofde ze het wel maar ik heb een soort van gedreigd met dat ze het niemand mochten vertellen anders waren ze de pineut.

mams= aah oke maar ze weten dus nog niet wat er nu aan de hand is, ze weten dus alleen dat jij zijn tweelingzus bent?

Han= ja dat ga ik ze wel zo vertellen als ze mijn achternaam weten moeten ze netzo goed weten wat er ook aan de hand is.

mams= schat je hebt helemaal gelijk maar kijk wel uit alsjeblieft maar lieverd ik moet spreek je later.

Han= oki mam doeggg ik hou van je xxx

mams= doeg xxx.

als ik klaar ben met bellen is het dan zo ver om het te vertellen aan de boys.

roadtrip TV (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu