Ingestort??

77 5 0
                                    

Ik word wakker doordat mikey me ze heen en weer schud en mijn naam heel schattig zegt.
Ik doe langzaam mijn ogen open en zie de prachtige ogen van mikey mijn vriendje ik kan het nog niet geloven. ik heb alles weer mijn broer het beste vriendje je ooit en de beste vrienden.
Ik stap uit bed en mikey loopt naar de keuken om alvast ontbijt te maken.
Als ik spullen uit de kast heb gehaald loop ik naar de badkamer en spring snel onder de douche.
Als ik een tijdje onder de douche heb gestaan gaat ineens de deur open en staat mikey daar, hij zegt gelijk sorry en ik schaam me zo erg straks vind hij mijn lichaam lelijk. Terwijl ik hieraan aan denk stap ik onder de douche vandaan en doe mijn kleding aan ik doe geen make up op en doe mijn haar in een knotje.
Als ik helemaal klaar ben loop ik de keuken in en geef mikey een knuffel van achteren.
Hij heeft het ontbijt al klaar gezet en we gaan samen aan tafel zitten eten.
Als we klaar zijn met ontbijten ruimen we alles op en wachten op de andere die van hun huis afkomen dus tegenover mijn huis dus.
Na een tijdje gaat de deur open en komen ze binnenstormen en krijgen we gelijk allemaal vragen naar ons toegegooid, mikey komt er ook bij staan en legt zijn handen rond mijn heupen en fluistert in mijn oor je lichaam is prachtig.
Ik bloos en geef hem een kus, ik hoor gelijk naast me allemaal aahhh's ik kijk naar hun en ze zijn gelijk weer ergens anders mee bezig.n
Na een tijdje gaat de bel en komt Niall naar binnen lopen met de boys ik geef ze allemaal een knuffel en stel ze voor aan de anderen behalve Niall die kennen ze al.
Ik stel mikey ook als mijn vriendje voor Niall is heel blij voor me en trekt me dan aan mijn arm mee en zegt iets waardoor ik instort, hij gaat .......

Cliffhanger was zal hij zeggen en sorry dat ik zo laat heb geüpload.

roadtrip TV (VOLTOOID)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu