Η Ariana αφού πηρε μια βαθειά ανασα τηλεφώνησε στην Laura να συναντηθούν στην εξοδο του πανεπιστημίου για να πάνε στις φυλακές. Ειχε σχετικά μεγαλο άγχος μιας και θα έβλεπε τον άνθρωπο που ηθελε να τη σκοτώσει και πάλι μπροστα της. Οπως και να ειχε όμως έπρεπε να πάει για να μάθει οτι ηθελε να της πει για τις δολοφονίες.
Περπάτησε προς την είσοδο με αρκετή δυσκολία μιας και η πληγές της δεν είχαν κλείσει ακομη τελείως ενώ ακομη πονούσε απο τους καινούριους τραυματισμούς απο τις βελόνες και απο το βγαλσιμο του δέρματος του ενος πέλματος της.
Η Laura την περίμενε εκει αρκετή ωρα και ετοιμάστηκε να της μιλησει ασχημα αλλα μόλις την ειδε να περπατά ετσι αμέσως αλλαξε γνώμη. "Συγγνώμη που άργησα" της ειπε μόλις έφτασε η Ariana αλλα η Laura την δικαιολόγησε. "Ξεκινάμε;; " είπε και η Ariana της εκανε νεύμα. Ειχε παρει τηλέφωνο ενα ταξι να τις παει εκει γιατι δεν ηθελε να κυκλοφορεί με το δικο της αυτοκίνητο σε περίπτωση που την παρακολουθούν. Τα δυο κορίτσια εφτασαν στις φυλακές αρρένων δυο ώρες αργότερα ενω η Ariana εδωσε στον οδηγο παραπάνω χρήματα για να τις περιμένει.
Οταν μπήκαν μεσα στο κτήριο αμεσως ένιωσαν ολα τα ματια των αστυνομικών και των φυλάκων να τις κοιτανε και να γελούν μεταξυ τους. Ηταν δυο γυναίκες μεσα σε ολο αυτόν τον αντρικό πληθυσμό. Κατι σαν μια μικρη σταγόνα οιστρογόνων στον ωκαιανο της τεστοστερόνης. Τα δυο κορίτσια πλησίασαν εναν αστυνομικό που φανηκε να ξερει και τον ρώτησαν. "Καλημέρα σας" του ειπε η Laura. "Ωπ! Τι κάνουν δυο κουκλαρες σαν εσας σε αυτο τον τοσο επικίνδυνο χωρο; Δεν ξέρετε πως εδώ είναι επικίνδυνα;". "Βασικα το ξέρουμε αλλα ηρθαμε γιατι θελουμε να μιλήσουμε με εναν κρατούμενο". "Ωπ σορρυ κουκλα μου αλλα το επισκεπτήριο ειναι κλειστό τέτοια ωρα. Ελατε πάλι στις 17:00" "Μα ελάτε σας παρακαλώ δεν μπορείτε να κάνετε μια εξαίρεση; " ειπε η Laura και εβαλε ολο της το ναζι και τη γοητεία. " "Αφου το λες εσύ μια τόσο όμορφη και νεα κοπελα". Της είπε ο αστυνόμος και την κοίταξε με πονηρό βλέμα. "Πες μου κουκλα ποιον θέλετε να δείτε; " Τοτε η Ariana του είπε " Τον Jonathan Mc Curry". Ο αστυνόμος τότε σοβαρεψε και της ειπε. "Αποκλείεται. Αυτος ο κρατούμενος δεν δέχεται επισκεπτήριο". "Και γιατι παρακαλώ;' "Συγγνώμη κοπέλα μου εισαι τελείως ανόητη; Σε ποιον κοσμο ζεις; Δεν βλέπεις ειδήσεις; Ο Jonathan Mc Curry ηταν ένας απο τους δυο δολοφόνους που προκάλεσαν μεγαλες σφαγές στο Michigan και στην Washington με μόνος επιζώντες δυο άντρες και δυο γκόμενες και εσείς θέλετε να του μιλήσετε; Και καταρχάς που ξέρετε εσείς πως βρίσκεται σε αυτή τη φυλακή; Αφου η μεταφορά του ήταν κρυφή". H Ariana, που ειχε αρχίσει να εκνευρίζεται του είπε. "Το ξέρουμε γιατί μας το ειπε ο ιδιος. Αυτός μας ειπε να τον βρούμε". "Γιατι σας το πε; Που τον ξέρετε εσείς; ". "Τον ξέρουμε καλύτερα απο οσο νομίζετε κυριε. Α και μιας που το αναφέρατε ας συστηθουμε. Κυριε αστυφύλακα απέναντι σας εχετε τις δυο γκομενες που προαναφερατε". Ο αστυφύλακας στην αρχη δεν καταλάβαινε ποιες ηταν αλλα μετα κατάλαβε πως μιλούσε στις δυο κοπέλες που επέζησαν απο την τραγωδία της Washington. "Μου κάνεις πλάκα ετσι;" "καθόλου πλάκα δεν σας κανει". Του ειπε η Laura. "Εγω λέγομαι Laura Cappele". "Και εγω Ariana Warner". Ο αστυφύλακας δεν πίστευε πως ειχε μπροστά του τις δυο αυτές κοπέλες. "Χαίρομαι πολυ για τη γνωριμία κορίτσια. Να ξέρετε πως σας θαυμαζω παρα πολύ". Τα κορίτσια κοιταχτηκαν μεταξυ τους και ενα μικρο γελιο τους ξέφυγε. "Λοιπόν είσαστε σίγουρες πως θέλετε να μιλήσετε στον κρατούμενο; " "απόλυτα " είπε η Ariana και κοίταζε την παλάμη της πού της έλλειπε το δέρμα. Ο αστυνόμος το πρόσεξε αυτό και τη ρώτησε. "Τι έπαθες μικρη στο χέρι σου;" . "Κύριε αστυφύλακα που ζείτε; Ειδήσεις δεν βλέπετε; Δεν μάθατε πως στο πανεπιστήμιο του Harvard επαναλαμβάνεται μια σειρά δολοφονιών με επίκεντρο παλι εμενα; " . Ο αστυφύλακας δεν ειχε ακούσει τίποτα τετοιο και ντράπηκε λιγο οταν του μίλησε έτσι όπως της μίλησε αυτός. "Εε οχι μικρη μου δεν το είχα μάθει. Συγγνώμη ". "Δεν πειράζει. Πηγαίνετε μας τώρα στον Jonathan ". Ο αστυφύλακας αλλαξε πορεία και κατευθύνθηκε προς ενα αλλο κτήριο διπλα σε αυτό. Εκει εβγαλε απο την τσεπη του μια καρτα και την εδειξε σε εναν ανιχνευτή και αμεσως μια σιδερένια πορτα με πολλες κλειδαριές ανοιξε. Το παχος της ήταν πολύ χοντρό και φαινόταν αδιαπέραστη. "Απο δω". Τους ειπε ο αστυφύλακας και τα δύο κορίτσια τον ακολούθησαν. Μόλις μπήκαν μεσα παρατήρησαν το σκοτάδι που κυριαρχούσε και ετσι ο αστυφύλακας αναψε το φως και φωτίστηκε ενας μακρυς διάδρομος με πολλες πόρτες κλειδαμπαρωμενες. "Εδω φυλάμε τους... Εκλεκτούς καλεσμένους μας " ειπε ο αστυφύλακας ειρωνικά. Ομως αντι να ανοιξει κάποια απο αυτές τις πόρτες εκείνος μπήκε σε ενα γυάλινο ασανσέρ που υπήρχε δίπλα τους. Οταν μπήκαν και τα κορίτσια εκείνος πάτησε το κουμπί που ειχε τον αριθμό 15. Η Ariana το προσεξε και του είπε ." Εχει 15 ορόφους το κτήριο; Εμενα δεν μου φανηκε τόσο ψηλό". "Βεβαίως δεν σου φανηκε. Δεν ειναι 15 ορόφους ψηλό αλλα 15 ορόφους χαμηλό. Επίτηδες ώστε να τους ειναι δύσκολο αν διαφύγουν. Οταν εφτασαν στον 15ο οροφο ανοιξε η πόρτα του ασανσερ και ειδαν μπροστά τους τον φύλακα του Jonathan. "Ωπ! Δικέ μου τι κανεις εδω; Εφερες τις γκόμενες εδω να τις δείξεις τις ομορφιές σου και να παίρνει ματι και ο μαλακας ο κρατούμενος; " του ειπε ο φύλακας. Τα δυο κορίτσια ενοχλήθηκαν και φανηκε. Ο αστυνόμος τοτε ειπε. "Οχι ρε για τον κρατούμενο ηρθαν. Θελουν λενε να τον δουν". "Ποιον; Αυτό το κτήνος που υπάρχει εδω; " "ναι αυτό ". Τοτε ο φύλακας απευθυνόμενος στις κοπέλες ειπε. "Α καλα κορίτσια μην περιμένετε συζήτηση με αυτον". "Γιατι; " ρώτησε η Laura. "Γιατι εχει τρελαθει εδω μεσα". "Μόλις μας δει θα λογικευτει". Ειπε η Ariana. "Κελια δεν εχει αυτος ο όροφος; φυλακισμένους; " ρώτησε η Laura. "Οχι. Αυτός ο όροφος δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τον Mc Curry. Θα ηταν πολύ επικίνδυνο να ειναι μαζι με τους αλλους. Ετσι τον απομομωσαμε και λογω της αποτρόπαιας συμπεριφοράς του τον έχουμε τιμωρήσει να μη βγει απο εδώ μεσα ποτε ξανα". Της ειπε ο αστυνόμος. Αρχισαν να περπατάνε κατα μήκος ενός μεγάλου μαύρου διαδρόμου με πόρτες σφραγισμένες με τούβλα. Ειχαν σχεδιαστεί ωστε να δημιουργούν σύγχιση στους κρατούμενους πως είναι παγιδευμένοι και να τους πιανει κλειστοφοβία. Περπάτησαν αρκετά ώσπου βρέθηκαν σε ενα μερος που υπήρχε μια διαφανη πόρτα με κλειδαριά και απο πίσω της απλώνονταν τα 150 διάφανα πλέξι-γκλας που φρουρουσαν το κελί του Jonathan. Εκείνος δεν τους ειχε αντιληφθεί και καθόταν σε μια γωνια και έτρεμε. Μολις χτύπησε ο φυλακας το πρώτο πλεξι-γκλας αμεσως σήκωσε το βλέμα του και καρφώθηκε στην Ariana. Ετρεμε γρήγορα προς το μερος της και της ειπε "πολυαγαπημένη μου αδερφούλα ". "Τι εισαστε αδέρφια εσεις; " ειπε ο αστυνόμος έκπληκτος "ναι είμαστε εσύ τι θες τωρα; " απάντησε ο Jonathan. Ο αστυνόμος εκνευρίστηκε και χτύπησε το πλέξι -Γκλας. "Να τον προσέχεις αυτον αδερφούλα γιατι ειναι πεφτουλας και ξέρεις απο την πολλή αγαμία τον εχει πιάσει μια όρεξη που να σου λεω. Θανατηφόρα" ειπε και άρχισε να γελάει. Ο αστυνόμος του εριξε μια άγρια ματια . "Λοιπόν Jonathan, αγαπημένε μου αδερφέ, σε ακουω. Τι ηθελες να μου πεις;". Ο Jonathan δεν την άκουσε παρα εοχς καρφώσει το βλέμα του στο γδαρμενο χερι της Ariana και το κοίταζε με ανοιχτά τα μάτια ολο θαυμασμό. Δεν απάντησε στην ερώτηση της παρα της έκανε μια καινούρια. "Πως χτύπησες το χερι σου;" "μου το εγδαρε ο κλόουν". "Ελα ρε! Με τι εργαλείο; Πόνεσες; " "ολο αυτά σε ενδιέφεραν. Ανώμαλε. Πες μου τωρα οτι εχεις να μου πεις". "Ααα αυτα δεν λέγονται ετσι. Με τα σκυλιά δίπλα. Αν φύγουν θα σας πω". Της ειπε. Η Ariana ειπε στους αστυνόμους να φύγουν και οταν ανέβηκαν στον πρώτο όροφο, γιατι αλλιως ο Jonathan δεν θα μιλούσε, ειπε ο Jonathan. "Και τωρα οι τρεις μας! "
YOU ARE READING
Ποιος; [Βιβλιο 2: Harvard University]
Mystery / ThrillerΗ Ariana και οι φίλοι της ειναι πλεον φοιτητες στο Harvard. Η Ariana ειναι φοιτήτρια της ιατρικής.Μετα την τραγωδία που πέρασαν ειναι γνωστοί σε ολους ως "αυτοι που έζησαν". Περνούν υπέροχα καθως πηγαίνουν απο παρτυ σε πάρτυ και από χορο σε χορο. Τ...