Η Laura είχε ειδοποιήσει τους αστυνόμους για την εισβολή του κλόουν στο δωμάτιο και έτρεχαν ολοι μαζί οσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Μόλις έφτασαν ανοιξαν την πόρτα και είδαν το μήνυμα που τους ειχε αφήσει ο κλόουν στον τοίχο. "Αρσενικό; Ε το ξέρουμε πως ηταν άντρας τι μας το λεει; " ειπε ενας αστυνόμος. "Απο τι πέθανε; ", ρώτησε η Laura. "Ολα δείχνουν πως πεθανε επειδή του εκοψε τις φλεβες". "Ναι αλλα όλοι αυτα τα αίματα στο σωληνάριο τι δείχνουν; ". "Δεν ξερω. Μαλλον θα πρέπει να τον μεταφέρουμε στο νεκροτομείο για να τον εξετάσει ο ιατροδικαστής". "Εχουμε ιατροδικαστή; " ρωτησε η Laura έκπληκτη. "Οχι φυσικα αλλα θα ειδοποιήσουμε να έρθει ενας". "Μπορούμε να κανουμε κατι καλύτερο", ειπε η Laura. "Σαν τι πράγμα; ". Η Laura πήρε το κινητό της και ειδοποίησε την Ariana να έρθει. "Πιστεύεις πως η δεσποινίς Warner θα μας πει πως πέθανε; ". "Φυσικά και θα μας πει". Μεσα σε πέντε λεπτά η Ariana ειχε ηδη φτάσει. "Τι θελεις Laura να μου πεις και ηρθ... " τα μάτια της καρφώθηκαν στο αιμα στους τοίχους και στον Michael. "Πως; " ρώτησε τους αστυνόμους. "Εσενα περιμένουμε να μας πεις". Η Ariana πηρε μια βαθειά ανασα και άρχισε να επεξεργάζεται το χώρο. Βρηκε σε χρόνο δευτερολέπτων την πρόσκληση απ'τον κλόουν και την εβαλε στην τσάντα της. Υστερα πήρε απο διπλα ιατρικά γάντια και επιασε το χέρι με τις κομμένες φλέβες. Το κοιτούσε αρκετή ωρα. "Δεν βλέπω να βγάζουμε ακρη ετσι". Ειπε ο αστυνόμος Jerald που ειχε αρχίσει να εκνευρίζεται. Ομως η Ariana είχε καταλάβει πολλα. "Ο Michael δεν πέθανε επειδή ο κλόουν του εκοψε τις φλέβες". "Ορίστε; " ,ρώτησε ο αστυνόμος. "Οπως μπορείτε να δείτε το αιμα δεν εχει πήξει καθόλου, συνεχίζει να τρέχει. Εαν πέθαινε απο αυτο τότε θα είχε έστω και ενα πηγμενο σημείο". "Τι θες να πεις; ". "Θελω να πω πως ο κλόουν εκοψε τις φλέβες του Michael όταν εκείνος ηταν ηδη νεκρός". "Και απο τι πέθανε; ". Η Ariana παρατήρησε το χωρο. Ηταν ολα τακτοποιημένα. Μόνο ο ενας τοίχος ηταν λερωμενος. Ξαφνικά κατάλαβε. "Πεθανε απο αρσενικό". "Απο τι; Δεν εισαι καλα μου φαίνεται", ειπε ο αστυνόμος. "Κι ομως κοιτάξτε το μήνυμα στον τοίχο. Λεει αρσενικό. Δεν εννοούσε το φύλο του Michael". Οι αστυνόμοι ένιωσαν πολύ γελοίοι. "Σου οφείλω μια συγγνώμη Ariana". "Δεν πειράζει. Που να το φανταστείτε και εσεις μεσα στον πανικό σας".
H Ariana περπατησε με την Laura προς την έξοδο του νοσοκομείου. "Μπράβο σου Ariana. Ημουν σίγουρη πως θα κατάφερνες να βρεις την αιτία αθάνατου! ". "Κάποιες φορές πρέπει να βλέπουμε τα πράγματα μς το σωστό ματι και με το σωστό τροπο". Η Ariana συνειδητοποίησε πως ελεγε αυτούσια τα λόγια του Jonathan. "Ο Gregory τι κάνει; ", ρωτησε σε μια προσπάθεια να αλλαξει θεμα. "Ο Gregory μου υποσχέθηκε πως θα προσπαθήσει να ελέγξει τη συμπεριφορά του, αν και δεν το νομίζω". "Εγω δεν θα ξαναπάω εκει. Εξάλλου δεν με θελει". "Ariana πως γίνεται να μην σε θελει; Σε λατρεύει; ". "Ναι με λάτρευε παλια. Οχι τώρα. Και ισως καλύτερα που εξελίχθηκαν ετσι τα πράγματα. Αυτο το κεφάλαιο εχει πλεον τελιώσει και για τους δυο μας". Επικράτησαν μερικά δευτερόλεπτα αμήχανα καθως καμια δεν μιλούσε. Οταν ομως βγήκαν απο το νοσοκομείο και περπάτησαν προς την είσοδο η Ariana εσπασε τη σιωπή. "Laura περίμενε! Ελα πισω". "Γιατι τι έγινε;". "Αυτο το πάτωμα μας είχε πει να κοιτάξουμε ο Jonathan οχι αυτο στο βαν". "Ε και; ". "Αυτό το πάτωμα φανερώνει την απάντηση. Ο Bryce κατα τύχη αναγνώρισε τον δολοφόνο". Τα κορίτσια κοιτούσαν το πάτωμα και προσπαθούσαν να μάθουν το κρυμμένο μυστικό. "Τι κάνετε εδω; " ,ρωτησε η καθηγήτρια Jude κάνοντας τα κορίτσια να τρομάξουν. "Τ-τ-τίποτα απλα κοιτάμε το πάτωμα. Μας αρεσει πολύ γι αυτο". "Ναι. Ειναι όντως πολύ όμορφο. Δείχνει τη μητρότητα ξέρετε. Στα ματια του παιδιού η μητέρα ειναι θεος". Η κυρια Jude είχε μόλις διαβάσει την επιγραφή απο κατω. "Αυτη η μητερα που κρατάει το παιδί στην αγκαλιά της ειναι ήρεμη". Ειπε η Ariana παρατηρώντας το πρόσωπο της. Ηταν χαμογελαστη και είχε κλειστά τα μάτια. "Πράγματι είναι. Γιατι οταν κρατάς ενα μωρο, το δικό σου μωρο, στην αγκαλιά σου ξέρεις οτι ειναι ασφαλής επειδή εσύ το έχεις κλείσει στα δυο σου χερια. Ξερεις πως εισαι καλος γονιός και ηρεμείς". Η καθηγήτρια Jude κοιτούσε τις μαθήτριες της. "Παμε κορίτσια. Σε λιγο εχουμε μάθημα". Η Laura εφυγε ομως η Ariana έκατσε ακόμη εκει. "Δεν μπορώ να καταλάβω τι κανω λάθος. Ο Jonathan λεει να κοιτάξω με το σωστό ματι. Ποιο είναι το σωστό ματι;" Η Ariana ειχε εκνευριστεί γιατι δεν μπορούσε να καταλάβει. Κοίταζε το πάτωμα για παρα πολλη ώρα. Τα ματια της είχαν αρχίσει να κουράζονται απο την έντονη προσήλωση. Το πάτωμα απεικόνιζε μια μητέρα με ξανθά μαλλια να κρατα στην αγκαλια της ενα παιδάκι. Το παιδάκι είχε μαυρα μαλλια και για ματια οι κατασκευαστές είχαν τοποθετήσει δύο σμαραγδια. Οπως και στο δαχτυλίδι της μητέρας υπήρχε ενα σμαραγδι. Το σχέδιο τελείωνε με την επιγραφή "Στα ματια του παιδιού η μητέρα ειναι Θεος" Η ωρα ηταν περασμένη και σε λίγο έπρεπε να παει στο μάθημα. Δεν ηθελε να κινήσει υποψίες οπότε παράτησε για λιγο τις σκέψεις της και κατευθύνθηκε προς το πανεπιστήμιο. Τοτε οι πισω θάμνοι κοιμήθηκαν και ξεπρόβαλε μια φιγούρα η οποία την παρακολουθούσε και μπήκε μέσα στο νοσοκομείο. Η Ariana εφτασε μεσα στην ταξη νωρίτερα οποτε είχε λιγο χρόνο να διαβάσει την πρόσκληση του κλόουν.
"Αγαπητή Ariana,
Ηξερα πως μονο εσυ θα μπορούσες να βρεις την αιτία θανατου του Michael. Εισαι αρκετά καλη. Ομως οχι τόσο ωστε να με νικήσεις. Εχω σκοτώσει αρκετά άτομα και αυτο με κανει πολύ δυνατό. Σου εχω φανταστικά νεα. Μόλις ξεκανω και την αλλη την καριόλα που μου ξεφυγε θα αρχίσω να στοχευω πιο κοντινά σου ατομα, αφου δεν έχεις γνωρίσει πλεον κάποιον καινούριο. Εισαι καταδικασμένη. 20".
Η κυρία Jude ειχε ηδη μπει μέσα στην αίθουσα και η Laura την σκουνταγε συνεχώς για να την ειδοποιήσει. Ομως η Ariana πρώτα τελείωσε το γράμμα και μετά παρατήρησε πως το μάθημα είχε ηδη αρχίσει. Ενιωσε λιγο άβολα αφου ειχε κάνει ενα ολόκληρο τμήμα να την περιμενει. "Τωρα μπορούμε να αρχίσουμε". Ειπε η καθηγήτρια Jude. Καθως εκείνη παρέδιδε μαθημα η Ariana δεν μπορούσε για πρώτη φορά να προσέξει καθόλου. Το γεγονός πως δεν είχε κοιμηθεί καθόλου όλο το βράδυ σε συνδυασμό με την υπέροχη απαλη και αριστοκρατική φωνη της Jude την εκαναν να κοιμηθεί μεσα σε είκοσι λεπτά.
"Αriana... Ariana... Ariana τελείωσε το μάθημα". Η καθηγήτρια Jude δεν μπορούσε να την ξυπνήσει οπότε εφερε ενα μπουκάλι οινόπνευμα και το πλησίασε στη μύτη της για να το εισπνευσει. Τελικα ξύπνησε. "Ariana τι σου συμβαίνει τελευταία; Δεν με ακους, δεν συμμετέχεις, δεν διαβάζεις, δεν προσεχεις, είσαι συνεχώς χαμένη στις σκέψεις σου και τώρα κοιμήθηκες κιολας. Δεν εισαι η Ariana που γνώριζα". Πρώτη φορά η καθηγήτρια Jude δεν μιλούσε ηρεμα. Είχε παράπονο ο τονος της φωνής της. "Σας απογοήτευσα. Συγγνώμη". "Δεν με απογοήτευσες απλώς αισθάνομαι πως έχεις καποιο πρόβλημα". "Εγω; Μα ποιον κοροϊδεύω. Φυσικα και εχω πρόβλημα. Είναι βλέπετε ολη αυτη η κατάσταση με τις δολοφονίες". "Πρέπει να φανείς δυνατή". "Προσπαθώ αλλα δεν μπορω. Δεν μπορω. Μακαρι να μπορούσα. Δεν σας κρύβω πως οταν πρωτοήρθα εδω ημουν πολύ χαρούμενη. Ειχα ονειρα ελπίδες. Δεν κινδύνευαν οι φίλοι μου. Είχα βαλει τον Jonathan στη φυλακή και η Hester ηταν νεκρη. Ειχα ξεχάσει πως ειναι να ζει κάποιος ελεύθερος και ετσι αποφάσισα να ανακαλύψω την ελευθερία. Ομως κάποιος, η μαλλον καποιοι, μου στέρησαν αυτή την αναζήτηση της ζωης. Και τωρα βρίσκομαι παλι εκει που ξεκινησα. Δεν ξέρω τι να κανω. Δεν ξέρω ποιος ειναι ο φίλος μου και ποιος ο εχθρός μου. Το μόνο που βλέπω ειναι...αιμα και πόνος και θάνατος". Η Ariana είχε βουρκωσει. "Μακαρι να μπορούσα να σε βοηθήσω". "Εσείς; Πως να με βοηθήσετε; ". "Αυτο αναρωτιέμαι και εγω. Αν υπήρχε τρόπος θα σε βοηθούσα". "Δυστυχώς δεν υπάρχει. Το ξερω πως δεν υπάρχει". Η Ariana ομως σκέφτηκε κατι. "Βασικα υπάρχει τρόπος να με βοηθήσετε". "Αλήθεια; ποιος; ". "Εσεις έχετε παιδιά; ". "Παιδια; Σε τι θα σε βοηθήσει αυτο;". "Απαντήστε μου σας παρακαλώ". "Οχι. Δεν εχω". Η Ariana περίμενε την άρνηση γιατι η καθηγήτρια Jude ηταν πολύ νεα ακομη. "Σε βοήθησα; ". "Ε για να πω την αλήθεια οχι αλλα και παλι σας ευχαριστώ". Η Ariana εφυγε και πήγε στο παρκο. Εκατσε σε ενα παγκάκι και εκλεισε τα ματια της. Το γραμμα του γιατρού Salvador δεν έβγαινε απο τις σκέψεις της
CZYTASZ
Ποιος; [Βιβλιο 2: Harvard University]
Tajemnica / ThrillerΗ Ariana και οι φίλοι της ειναι πλεον φοιτητες στο Harvard. Η Ariana ειναι φοιτήτρια της ιατρικής.Μετα την τραγωδία που πέρασαν ειναι γνωστοί σε ολους ως "αυτοι που έζησαν". Περνούν υπέροχα καθως πηγαίνουν απο παρτυ σε πάρτυ και από χορο σε χορο. Τ...