14ο κεφάλαιο

70 11 9
                                    

"ΑΣΕ με να φυγω! " ούρλιαζε η Ariana αλλα χωρις κανενα όφελος γιατι ο Gregory ειχε βαλει ακουστικά για να μην την ακουει. Ακουγε το αγαπημένο του τραγούδι και δεν της έδινε προσοχή. Καποια στιγμη η Ariana βαρέθηκε να φωνάζει και τον πλησίασε και του έβγαλε τα ακουστικά απο τα αυτιά. Εκείνος ξαφνιάστηκε γιατι δεν περίμενε τετοια αντίδραση. "Τι θελεις; " την ρώτησε κοφτά και σαν να μην συνέβαινε τίποτα. "Τι θελω;  Να μου ανοίξεις να φυγω θελω και μετά να φύγεις και εσύ απο εδω! " του απάντησε φωνάζοντας. "Μπορείς να μην φωνάζεις σε παρακαλώ; " "παρακαλα. Αφησε με να βγω θελω να παω να δω τι γίνεται" . "Ειναι επικίνδυνα ". "Δεν ειναι! Θελω να πάω και θα με αφήσεις!". Ο Gregory της πηρε τα ακουστικά απο τα χέρια ωστε να τα ξαναβάλει στο κινητό του. Ομως εκείνη εκνευρίστηκε περισσότερο και του πηρε το κινητό απο τα χερια και το πέταξε κάτω με αποτέλεσμα να σπάσει. Η ιδια δεν το ήθελε αυτο. Ηθελε μονο να δείξει στον Gregory πως ειναι θυμωμένη. Οταν ακούστηκε το Κρακ της σπασμένης οθόνης ο Gregory σοβαρεψε και σηκώθηκε όρθιος, με αποτέλεσμα η Ariana να φοβηθεί. Την απομάκρυνε σπρώχνοντας της μακρυα ωστε να πιάσει το κινητό του. Με το που ειδε τη σπασμένη οθόνη πλησίασε την Ariana και την έπιασε απο τον καρπό πολύ δυνατά με αποτέλεσμα να πονέσει και να αρχίσει να δακρύζει. "Ακουσε με καλα. Δεν ηρθα εδω ουτε γιατι θελω να σε ακούω να γκρινιάζεις ουτε για να μου καταστρέφεις τα αντικείμενα. Ηρθα για να μην κανω την χάρη στον κλοουν και σε σκοτώσει. Κατάλαβες; Βγαλε τωρα το σκασμό". Της ειπε και της αφησε το χερι , το οποίο είχε κοκκινίσει. Υστερα άνοιξε την πορτα και έφυγε αλλα κλείδωσε στη συνέχεια.
Η Ariana κρατούσε το πονεμένο χερι της και άρχισε να κλαιει.  Εκλαιγε και από τον πόνο αλλα και επειδή της συμπεριφέρθηκε ετσι ο Gregory. Γιατι δεν της ειπε πως την κλείδωσε μεσα επειδή νοιαζόταν γι αυτήν;  Μήπως ειχε πάψει πια να νοιάζεται;  Ειχε σταματήσει να την αγαπά;  Εκείνη ακόμη τον αγαπούσε;  Ολα αυτά τα ερωτήματα που σκεφτόταν καθώς και η αδυναμία απάντησης τους την εκανε να κλάψει ακόμη περισσότερο.
Ο Gregory κατευθύνθηκε προς το αμφιθέατρο όπου επικρατούσε μια μεγάλη αναστάτωση.  Ο φόβος και ο πανικός των φοιτητών τούς έκανε να, μην σκέφτονται λογικά και να δρούν λανθασμένα. "Γιατι να γίνει έτσι αυτό;"  Ελεγε ο Lucas στην αγκαλια της Laura. "Τελικα δεν εξελίχθηκε το σχέδιο μας οπως το περιμέναμε". Ειπε η Laura και έκλαιγε γιατι εξαιτίας τους πέθαναν δυο ατομα. Αισθανόταν υπεύθυνη που σκοτώθηκαν ο George και ο Nick.
Ο Gregory έφτασε στο αμφιθέατρο οταν πλεον είχαν φύγει ολοι και είχαν μεινει μόνο o Lucas και η Laura που έκλαιγε στην αγκαλιά του.  Τους κοίταξε πολύ ωρα και ζήλευε που ήταν μαζι ενώ εκείνος με την Ariana ειχαν πλέον δημιουργήσει ενα υψηλό τοίχος μίσους. Αισθανόταν και υπεύθυνος για τον θάνατο των μαθητών του. Αύριο ξεκινούσε το μάθημα και θα ηθελε να πει μερικά λόγια στους ζωντανούς μαθητές του. Καποια στιγμη πλησίασε την Laura και τον Lucas και έκατσε δίπλα τους χωρίς να τους πει τίποτα. Η Laura τοτε σκούπισε τα δάκρυα της και τον ρώτησε. "Η Ariana που ειναι; " "στο δωμάτιο σας ειναι και ουρλιάζει επειδή την κλείδωσα " της απάντησε. "Γιατι την κλείδωσες; " "για να ναι ασφαλής". Ειπε και κοίταξε το σπασμένο του κινητό. "Τι έπαθε το κινητό σου φιλε; " τον ρώτησε ο Lucas. "Μου το έσπασε η Ariana". Του απάντησε. "Και εισαι τοσο ψυχραιμος; Εγω θα τη σκότωνα! " ειπε κοροϊδευτικά η Laura. Υστερα τον έπιασε απο τον ώμο και τον ρώτησε. "Την αγαπάς ετσι δεν ειναι;". "Εσυ τι λες; " της απάντησε και έσφιξε τα χερια του.  "Πρέπει μεγάλε να πας να της ανοίξεις ομως γιατι ειναι ικανή να σπάσει την πόρτα. Ασε που θα αρχίσει να την αναζητά και ο Joel". Του είπε ο Lucas. "Δικιο εχει Gregory πρέπει να την αφήσεις ". Συμπλήρωσε η Laura και του χαμογέλασε. Εκείνη τη στιγμή μπήκε μεσα στο αμφιθέατρο η Bruni και στο πρόσωπο της κυριαρχούσε η ανησυχία. "Χιλια συγγνώμη που σας ενοχλώ. Ηρθα ομως γιατι θέλω να σας μιλήσω". "Γεια σου Bruni έλα κάθησε δίπλα μου". Της ειπε η Laura. Εκείνη έκατσε και έδεσε τα μαλλια της σε εναν κοτσο. "Πες μας τι έχεις; " την ρώτησε ο Gregory. "Να τελευταία αισθάνομαι πως απειλούμαι". "Μα αυτο ειναι φοβερό". Ειπε η Lura. "απο ποτε άρχισες να το αισθάνεσαι αυτο;" τη ρώτησε ο Lucas. "Απο την προηγούμενη εβδομάδα. Οταν η Ariana ηταν στο νοσοκομείο. Βλέπετε είμαι η μονή καινούρια φιλη της που δεν έχει πεθάνει ακόμη και νομίζω πως τωρα έρχεται η σειρά μου". "Μην το λες αυτο. Θα σε προστατεύσουμε ολοι μας". Της απάντησε η Laura. "Σας ευχαριστώ αλλα επειδη ξέρω πως δεν θα με σώσει τίποτα απο τα χέρια του κλοουν θα ηθελα να σας πω κάτι σημαντικό". "Πες μας". "Να εγω... Πιστεύετε στα προαισθηματα;". "Ε οχι ιδιαίτερα ομως αν εχεις κατι να μας πεις πες μας το". Της ειπε ο Gregory. "Πολύ καλα. Εγω αισθάνομαι πως έχω κάποια σχέση με τον κλοουν. Καθε φορα που γίνονται οι δολοφονίες αισθάνομαι κατι να με τραβάει. Δεν ξέρω τι. Και την ημέρα την οποία ειδα παει να δω την Ariana στο νοσοκομείο και η Britney πεθανε αισθάνθηκα σαν να με καλει ο κλοουν να παω μαζι του". "Εισαι σίγουρη γι αυτά που λες Bruni;". Ρώτησε η Laura. "Νομίζω ναι". Ειπε η Bruni με τρεμάμενη φωνή.  "Μα αν ειναι ετσι, Bruni σημαινει πως εισαι επιρρεπής στους φόνους ". Ειπε ο Lucas. "Αυτο με κανει δολοφόνο; " ρώτησε η Bruni. "Οχι δεν σε κάνει. Ομως σε κανει ύποπτη για επόμενο φόνο". Της απάντησε η Laura.  Η Bruni κοίταξε το πατωμα και παρακολουθούσε τα αίματα του George που υπήρχαν στο πατωμα. Εκείνη τη στιγμή στάθηκε σκεφτικη και τρόμαξε. "Bruni τι επαθες; " την ρώτησε ο Gregory "τίποτα απλα πρέπει να φυγω". Ειπε και έτρεξε προς την εξοδο. Αρχισε να τρέχει προς το διάδρομο του δωματίου της Ariana. Της χτύπησε την πόρτα και εκείνη αφού ρώτησε ποιος ειναι της είπε πως δεν μπορούσε να βγει γτ ηταν κλειδωμένα. "Γιατι ειναι κλειδωμένα;;" ρώτησε η Bruni "Γιατι με κλείδωσε ο Gregory. Πες του να μου ανοίξει γιατι θα σπάσω την πορτα ". "Ariana κινδυνεύεις. Βρίσκεσαι σε μεγάλο κίνδυνο ". "Bruni τι λες;  Πηγαινε πρωτα να μου ανοίξεις ". "Καλα παω".
Η Bruni εφυγε τρέχοντας προς το αμφιθέατρο και ζήτησε απο τον Gregory τα κλειδιά για να ξεκλειδώσει την Ariana ομως εκεινος δεν της τα εδωσε. "Θα παμε μαζι να της ανοίξουμε εντάξει; " της ειπε και συμφώνησε.  Καθως περπατούσαν προς την έξοδο η Bruni πάτησε σε κατι.  Μόλις ειδε τι ηταν παραξενευτηκε και το σήκωσε. Ηταν δυο προσκλήσεις για παιδικό πάρτυ που έγραφαν με καλλιγραφικα γράμματα το όνομα της Ariana. Εκείνη δεν ήξερε τι ηταν ομως ο Gregory τα αναγνώρισε και ανησύχησε. "Τι ειναι αυτα; " ρώτησε η Bruni.  "Ειναι τα μηνύματα που στέλνει ο κλοουν στην Ariana.  Για να την εκφοβίζει". Της απάντησε ο Gregory και εκείνη τρόμαξε. Υστερα απο λίγο ξεκίνησαν να περπατάνε προς το δωμάτιο της Ariana. "Πιστεύετε πως θα μπορέσετε να με βοηθήσετε με το πρόβλημα μου; " ρώτησε η Bruni τον Gregory. "Θα κάνουμε οτι μπορούμε για να σε κρατήσουμε μακρυα απο τον κλόουν". Της απάντησε κοιτώντας το ρολόι του. Οταν έφτασαν η Ariana ακόμη βαραγε την πόρτα και φώναζε. Ο Gregory έχοντας το κλειδί της άνοιξε και εκείνη έπεσε πανω του επειδή στηριζόταν στην πόρτα. Μολις τον ειδε ετοιμάστηκε να τον βρίσει άσχημα αλλα εκείνος της έκανε νοημα πως βρισκόταν η Bruni διπλα τους και εκείνη προσπάθησε να ηρεμήσει. "Ariana εχω να σου πω κάτι πολύ σοβαρό ". Της ειπε η Bruni. "Εχει να κανει για εκείνο που μου ειπες πριν; " "ναι ακριβώς". "Θελεις να μου το πεις αύριο γιατι σήμερα είμαι πολύ κουρασμένη; " "οπως θελεις. Ομως θυμήσου τι σου ειπα". Της ειπε η Bruni και δακρύζοντας και έφυγε. "Τι σου είπε η Bruni; ". Τη ρώτησε o Gregory. "Σημασία δεν εχει τι μου είπε η Bruni. Σημασία εχει τι θα μου πεις εσύ! " του ειπε και τον έσυρε μεσα στο δωμάτιο της. Εκει άρχισε να τον βαράει και να τον ρωτάει. "Πως σου ηρθε να με κλειδώσεις εδω μου λες;  Νομίζεις πως έχεις δικαίωμα να κανονίζεις τη ζωη μου;  θελεις να με κανεις να σε μισήσω ακόμη περισσότερο; " του ελεγε καθως τον χτυπούσε. "Να με μισήσεις η να με αγαπήσεις περισσότερο; " την ρώτησε και της έπιασε τα χέρια ωστε να σταματήσει να τον χτυπά και την πλησίασε παρα πολύ. Η Ariana ειχε αγχωθεί τρομερά με εκείνη του την ερώτηση. Ηθελε να του πει πως τον μισεί αλλα δεν μπορούσε. Και ολη αυτή η κοντινή απόσταση την εκανε να μην μπορεί να μιλήσει. Καποια στιγμη αφού ειχαν πλησιάσει αρκετά του ειπε τραυλιζοντας "Ε-ε-εγωω ...". Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τη φράση της και η πόρτα άνοιξε και εμφανίστηκε η Laura. Αμεσως απομακρύνθηκαν και κοίταξαν προς την πόρτα. "Γεια σας". Ειπε η Laura και ενα χαμόγελο αρχισε να σχηματίζεται στο πρόσωπο της. "Γεια σου Laura" της ειπε η Ariana και την αγκάλιασε ενω της ψιθύρισε στο αυτι. "Σε ευχαριστώ που ήρθες με έσωσες ". Ο Gregory ειχε μια έκφραση απογοήτευσης αλλα και πάλι ήταν χαρούμενος γιατί ήξερε πως η Ariana ένιωθε κατι γι αυτόν. "Εγω να φεύγω σιγα σιγα να κοιμηθώ γιατι αύριο ξεκινούν τα μαθήματα. Να είστε στην ώρα σας. Και Ariana...μου χρωστας μια απάντηση" ειπε καθώς την κοίταγε. Υστέρα της χαμογέλασε και εφυγε.
Η Laura την έπιασε απο τον ώμο και της ειπε. "Και τωρα οι δύο μας.  Θέλω να μου τα πεις όλα! " της ειπε και την εβαλε να κάτσει στο κρεβάτι της.
Μετα απο μισή ώρα ήταν η καθε μια στο κρεβάτι της και συζητούσαν. "Και τελικά τι του απάντησες; " ρώτησε η Laura. "Δεν του απάντησα τίποτα γιατι ηρθες εσύ. Πάλι καλα". "Γιατι πάλι καλα;  Μήπως δεν ηθελες να παραδεχτείς πως εχεις αισθήματα γι αυτον; " "Τι λες;  Οχι. Φυσικα και δεν εχω αισθήματα γι αυτόν. Εχω μονο για τον Joel. Ο οποίος απο το πάρτι και μετα δεν μου έχει μιλήσει ακόμη ". "Ε προφανώς γιατι δεν είναι σε κατάσταση να σου μιλήσει. Εχασε άλλους δυο κολλητούς του σήμερα και του εμεινε μονο ο Justin. Οπως και στον Justin εμεινε μόνο ο Joel". "Τον λυπάμαι λίγο. Μου θυμίζει εμενα περσι που έχανα τους φίλους μου εναν εναν". "Μην τα σκέφτεσαι αυτα τωρα. Ας κοιμηθούμε τωρα γιατι αύριο μας περιμένει δύσκολη μέρα γτ αρχισαν τα μαθήματα.
Στο μεταξύ ο Gregory μίλαγε με το Lucas για την Ariana.
"Με θέλει ακόμη ". Ελεγε ο Gregory.  "Τι λες μωρέ. Κατσε να σου απαντήσει πρώτα και βλέπουμε ". "Μα θα μου απαντήσει ψέμματα γιατι δεν την αφήνει ο εγωισμός της. Ομως εγω ξέρω πως νιώθει ". "Χαχαχα μεγάλε τι να σου πω. Εσύ την ξέρεις καλύτερα.  Αντε ας κοιμηθούμε τώρα γτ αυριο έχεις μάθημα να παραδόσεις". "καληνύχτα ". Του απάντησε ο Gregory και έσβησε το φως. Οταν έβγαλε την μπλούζα του έπεσε από το μικρό τσεπάκι της κατι. Ο Gregory έσκυψε ,το έπιασε και ανησύχησε. Ηταν οι προσκλήσεις του κλοουν. Πήγε στο μπάνιο και άναψε το φως ωστε να μπορέσει να τις διαβάσει. Η μια ειχε πανω ζωγραφισμένο τον αριθμό '2' πράγμα που σήμαινε πως έπρεπε να διαβάσει πρώτα την αλλη. Γρήγορα ανοιξε την πρώτη και άρχισε να τη διαβάζει.
"Γεια σου και πάλι πολυαγαπημένο μου θύμα, Ariana,
Φαντάζομαι πως θα είσαι τρομερά αγχωμένη όου βλέπεις αυτο το θεαμα μπροστά σου. Η Selena ειναι χωρισμένη στα δυο πλέον. Αν δεις το πρόσωπο της θα διαπιστώσεις πως υπέφερε πολύ πριν πεθανει. Πολύ χαίρομαι. Το αιμα της ηταν υπέροχο. Πρέπει να καθαρίσω τωρα αλλα δεν πειράζει. Οταν σφάξω εσενα δε θα καθαρίσω ποτέ παρά θα βλέπω τα αίματα σου.  Εισαι σαν ενα περιστέρι που έχει χασει τη φωλιά του. Και θα έρθω εγώ να σε σώσω με τον θάνατο!"
Ο Gregory ειχε αγριευτει πολύ και βρισκόταν σε σύγχιση.
Οσον αφορα τον Joel και τον Justin βρίσκονταν στο δωμάτιο τους και δεν μιλούσε κανένας. Είχαν και οι δυο ενα κενο βλέμμα και σκέφτονταν τους φίλους τους. Καποια στιγμη ο Joel μίλησε. "Αρχηγέ μου αύριο μάλλον έρχεται η σειρά μου. Θέλω να ξέρεις πως εισαι ο καλύτερος κολλητος που ειχα ποτε μου". "Μην λες τέτοια φίλε μου. Θα γλιτώσουμε θα το δεις. Δεν θα μας αφήσει η Ariana ετσι. Θα λύσει το μυστήριο και θα στείλει τους ενόχους στη φυλακή". "Μακαρι να ναι ετσι όπως τα λες". Του απάντησε ο Joel και ξάπλωσε στο κρεβάτι του. Ξαφνικά ακούστηκε ενα ουρλιαχτό που εκανε τους πάντες να ανατριχιασουν.  Ηταν ουρλιαχτό γυναίκας. Μεσα σε δευτερόλεπτα ολο το πανεπιστήμιο είχε μαζευτεί στο προαύλιο με εξαίρεση τον Gregory που διάβαζε τις προσκλήσεις. Προσπαθούσαν να καταλάβουν όλοι απο που ερχόταν ο θόρυβος. Τελικά η Ariana τον εντόπισε και αρχισε να τρέχει προς το μερος που ακουγόταν. Η Ariana βρήκε ενα μεγάλο κουτί απο τσιμέντο που συνδεοταν με μια τηλεόραση όπου έδειχνε το περιεχόμενο του κουτιού. Μεσα σε αυτό βρισκόταν η Iris και έκλαιγε. Κάποια στιγμή αρχισαν οι δυο τσιμεντένιες πλευρές του κουτιού να πλησιάζουν η μια την αλλη με αποτέλεσμα να στενεύει ο χωρος της Iris. Εκείνη ούρλιαζε αλλά η μοιρα της είχε ηδη σφραγιστει. Οι πλευρές πλησίαζαν μεταξύ τους περισσότερο. Η Iris άρχισε να σκαρφαλώνει και να πηγαίνει προς τα πάνω αλλα οταν έφτασε στο ανώτατο σημείο δεν μπορούσε να κανει κατι αλλο. Εβαλε αντίσταση με τα πόδια της ομως οχι για πολυ γιατί αρχισαν να συμπιέζονται και αυτα με αποτέλεσμα να σπάσουν τα κοκαλα των ποδιών της και να βγούν εξω απο το δέρμα. Οπως εγινε και με το ενα της χερι καθως βγηκαν τα σπασμένα κόκαλα εξω. Τελευταία η σπονδυλική στήλη βγηκε σπασμένη από την πλάτη της και οι τσιμεντένιες πλευρές ειχαν πλέον ακουμπήσει η μια την αλλη και η Iris ειχε πολτοποιηθει. Ολα αυτά τα έβλεπαν οι υπόλοιποι που ηταν μαζεμένοι γυρω της και προσπαθούσαν να ανοίξουν το κουτι. Τελικά ύστερα απο κάποια στιγμή το κουτί ανοιξε και οτι είχε απομείνει από την Iris έπεσε κατω και το ειδαν ολοι. Είδαν μια άμορφη μάζα με πολυ αιμα γύρω γύρω όπου υπήρχαν χυμενα τα λιωμενα  όργανα της καθως και το παχύ και το λεπτό έντερο της. Η κάμερα ειχε σταματήσει οταν οι πλάκες πλησίασαν σε ενα σημείο γιατί εσπασε. Οταν φανερώθηκε οτι είχε απομείνει απο το πτωμα η Ariana κάλυψε το πρόσωπο της και σκέφτηκε. Πράγματι οσοι την πλησίαζαν.... Πέθαιναν.

"Γεια σου και πάλι ,
Θα αναρωτιέσαι γιατί σου στέλνω προσκλήσεις και αντιγράφω τον Jonathan. Ομως θα ηθελα να σου πω πως τις στελνω γιατι θελω να σε βλέπω να αγωνιας. Σήμερα εγινε η μεγάλη σφαγή. Εφερες τα πρόβατα στη φωλιά του λύκου. Λογικό δεν είναι να τα σφάξω;  θα σε αφήσω να μείνεις μέχρι το τελος ωστε να ταλαιπωρήσαι και να βλέπεις τους φίλους σου να πεθαίνουν. Τα λεμε στη συνέχεια Gregory".

Ποιος; [Βιβλιο 2: Harvard University]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora