20ο κεφάλαιο

63 9 11
                                    

"Ωστε τελικα την σκότωσες την Lena ε;  καλα της εκανες. Μπορει να μην την εχω δει αλλα αφου εκανε παρεα με την Ariana επρεπε να πεθάνει", ειπε ο Jonathan στο φιλο του. "Ολους θα τους σκοτώσω! " απάντησε αυτος με το μαγνητόφωνο μπροστά του. "Γιατι μιλάς με το μαγνητόφωνο;  Μόνοι μας είμαστε". "Δεν πειράζει. Σε περίπτωση που εχουν βαλει κοριούς και μας ακούνε". "Ωω εσύ είσαι παίχτης! ". "Καλα καλα. Λοιπόν παμε να σου δείξω το δωμάτιο σφαγής". "Ναι ρε επιτέλους!  Ανυπομονώ να δω τα αίματα που μου είπες πως υπάρχουν εκει ακομη! ". Ο Jonathan μιλούσε με τοση χαρα για αυτό που είχαν ανοίξει οι κόρες των ματιών του.  "Καλα εσύ είσαι πιο ανώμαλος και απο μένα! ". "Ε βεβαια. Δεν ειμαι τυχαία ένας απο τους πιο μεγάλους δολοφόνους". "Θα γίνω και εγω". "Εννοείται ρε!  Και εσύ θα είσαι και ελευθερος". "Αν πανε ολα καλα". "Μια χαρα θα πανε. Απλα να φροντίσεις να μην σε ανακαλύψει η αδερφή μου". "Αυτη θα το φαει το κεφάλι της". "Μην το λες. Ειναι καλή. Ειναι πολυ καλη και γνωρίζει προς τα που να κινηθεί και να ψάξει. Πρέπει να τη βγάλεις απ' τη μέση. Και σύντομα". "Μα πως;  το δωμάτιο της το φιλάνε πάνω απο είκοσι αστυνομικούς". "Μπράβο η Ariana!  Καλα κατσε να δρασω και εγω και θα σου πω. Να δουμε πως θα τα βγάλει περα με τέσσερις δολοφόνους". "Ετσι. Θα την κάνω να πληρώσει για την αδερφή μου". "Αλήθεια φέρατε και αλλον στην παρεα σας; ". "Ναι φέραμε. Αλλη θες να πεις. Αλλα η μαλακισμένη η αδερφή σου τη σακατεψε,  κόντεψε να την αφήσει στον τόπο την κακομοίρα ". "Ναι εε;  ακομη εχει δύναμη αυτη". "Τι θες να πεις; ". Ο Jonathan έβγαλε το μπουφάν που φορούσε και έδειξε στον φίλο του το αριστερό του μπράτσο. Είχε μια μεγάλη χαρακια. "Το βλέπεις αυτο; ". "Ναι. Πως το παθες αυτό; ". "Η Ariana με μαχαίρωσε. Χωρις να ήξερε βέβαια πως ειμαι εγω. Οταν την είχα στριμώξει με τον μπαμπα σε εναν διάδρομο στο αστυνομικό τμήμα, την έπιασε ο ηρωισμός της και με μαχαίρωσε με το ιδιο μου το μαχαίρι. Να δεις αιμα που έτρεχε". "Ναι ε;". "Ναι. Και τη μισω. Τη μισω θανάσιμα. Θέλω να εχει τον πιο βασανιστικό θάνατο που είχε κανεις. Μου έκλεψε τη μαμα μου! ". "Ναι και εγω τη μισω. Και εγω θελω να πεθάνει βασανιστικά. Να πληρώσει για την αδερφή μου". "Δε μου λες η αλλη που μαζέψατε γιατι ηθελε να γινει δολοφόνος; ". "Λεει επειδή μισεί την Ariana και θέλει τη δοξα της". "Καλο κίνητρο. Μου αρεσει! ". Τα αγορια ειχαν φτάσει στο νοσοκομείο. Ξαφνικα ο φιλος του Jonathan σταματησε εξω απο μια πορτα.  "Γιατι σταματήσαμε εδω; " ρωτησε ο Jonathan". "Θα σου δείξω κατι που θα σε κάνει πολυ χαρούμενο". "Αχ τέλεια!". Ο φιλος του Jonathan ανοιξε την πορτα και μπηκαν μεσα στο δωμάτιο του Gregory. O Jonathan χαμογέλασε σατανικά και εμφανίστηκε στο πρόσωπο του ενα βλέμμα ικανοποιήσης. "Π-πως;". "Εεεμ!  Του κάρφωσα ενα μαχαίρι στην πλάτη και καρφώθηκε στο νωτιαίο μυελό. Ο φιλος του Jonathan δεν μιλούσε πλεον με το μαγνητόφωνο. "Δεν φοβάσαι να μην ξυπνήσει και σε δει; ". "Ε και να ξυπνήσει τι θα πάθει;  το πολυ πολυ να με δει και να τον σκοτώσω εκείνη τη στιγμη". Αρχισαν να γελάνε. "Η μαλλον να τον σκοτώσεις εσύ που εχεις και καιρό να σκοτώσεις! ". "Αχ ναι ανυπομονώ να παρω μια ζωη. Αυτή η ηδονή που νιώθω οταν σκοτώνω δεν συγκρίνεται με καμια αλλη. Αυτο το συναίσθημα κυριαρχίας που νιώθεις. Του ελέγχου. Που κρέμεται η ζωη του αλλου στα χερια σου. Ειναι υπέροχο! ". Ο Jonathan μιλούσε με μεγάλη ευχαρίστηση. "Λοιπόν αντε να πάμε τώρα στο δωμάτιο σφαγής, γιατι μετα θα πρέπει να γυρίσεις πισω στο δωμάτιο σου". "Ναι ναι αντε πάμε ". Ο Jonathan με το φιλο του έκλεισαν την πόρτα του δωματίου του Gregory και κατευθύνθηκαν προς το δωμάτιο.
Τότε, ο Gregory ανοιξε τα ματια του και χαμογέλασε πλατιά.
Οταν έφτασαν στην τουαλέτα που ενωνε με τον μακρύ μωβ διάδρομο το δωμάτιο σφαγής, ο φιλος του Jonathan πάτησε το πλακάκι και ο τοίχος επεσε. Αμεσως μπήκαν μεσα και ο τοίχος ξανασηκωθηκε. "Ωωω υπέροχα ειναι εδω. Πολυ τρομαχτικά!  Μου αρεσει! ". "Και που να δεις και τον πάγκο που σφαζω". Εκείνη τη στιγμή ακούστηκε μια άλλη φωνή. Εφερες κοσμο; ". Ο Jonathan ρώτησε τον φιλο του ποιος μιλαει και εκείνος του ειπε. "Α γεια !  Ο Jonathan ειμαι με θυμάστε; ". "Φυσικα και σε θυμάμαι. Ησουν στη δίκη. Ποσο άλλαξες εε; ". "Εμ οι μέρες στη φυλακή σε κάνουν να χάνεις την αίσθηση του χρόνου. Και με τον καιρό αλλάζεις και εσύ". "Ελα να σε γνωρίσω στη νέα μας συντροφιά. Με προσοχή ομως γιατί ειναι και χτυπημένη". "Ξερω τα εμαθα. Η αδερφή μου την έκανε μαύρη". Ο Jonathan οταν ειδε το πρόσωπο που ηταν χτυπημένο ξαφνιάστηκε. "Απίστευτο!  Μα πως; ". Αμέσως ολοι οι άλλοι χαμογέλασαν. Εμ τι περίμενες κάτι αυτονόητο; " ειπε ο κολλητός του. Ο Jonathan παρατηρούσε με τοση χαρα και προσήλωση τα αίματα στους τοίχους και αφου τα πλησίασε τα άγγιξε και άρχισε να τα φιλάει. "Αχ ποσο μου έλειψε το αιμα!  Ειχα τοσο καιρο να σκοτώσω και να το δω να τρέχει έτσι ζεστο απο τις φλέβες και τα εντόσθια. Αχχ είναι υπέροχο. Κατι ομως πιο φρέσκο δεν έχεις; ". "Ε περίμενε καλε και εσυ. Αύριο ". Του απάντησε ο φίλος του. […]
Οι ηλιαχτίδες που περνούσαν μεσα απο τα κενα των κουρτινων του δωματίου της Ariana δεν την άφηναν να κοιμηθεί αλλο. Ετσι άνοιξε τα μάτια της και άρχισε να κοιτάζει το ταβάνι.
"Αχ τι θα γινει Θεε μου. Μπορώ να τα βγάλω πέρα οπως και την πρώτη φορά;  Ειμαι αραγε ακομη δυνατή;  Γιατι νιώθω μονη μου;  Αισθάνομαι ενα κενο. Δεν ξερω τι. Φοβάμαι. Φοβάμαι πολύ. Δεν ξερω προς τα που να ψάξουμε. Εχουμε ψάξει παντού αλλα αυτο το πάτωμα δεν καταλαβαίνω που μπορεί να μας βοηθήσει. Το ειδα το πάτωμα του βαν. Ειναι ενα πάτωμα γυαλιστερό χωρις κάποια ιδιαίτερη προσοχή. Δεν εχω καταλάβει. Δεν βγάζει πουθενά. Αισθάνομαι πως εχω ξεχάσει μια μικρη λεπτομέρεια αλλα δεν μπορω να καταλάβω ποια".
Τις σκέψεις της, διέκοψε η Laura η οποία της ειπε. "Ariana!  Ariana!  Ariana με ακους; ". "Τι ειναι Laura σκεφτόμουν". "Πάμε; "."που να πάμε;" "στον Gregory. Ξύπνησε και μου έστειλε μήνυμα ". Αμεσως το πρόσωπο της Ariana φωτίστηκε. "Ναι!  Παμε. Μισο λεπτο να ντυθω". Αμεσως πήγε στο μπάνιο ,αρπάζοντας οτι πιο ωραιο βρήκε στην ντουλάπα της και σε μισβ ωρα είχε ετοιμαστεί.  Φορούσε μια όμορφη άσπρη μπλουζα αρκετά κοντή σαν αθλητικό μπουστακι, ενα καρώ στενό παντελόνι και ενα ζευγάρι άσπρα με κόκκινα σχέδια, αθλητικά παπούτσια με ενίσχυση απο κάτω. Εδεσε και την λαδι ζακέτα της στη μέση της και εφυγαν με τη Laura για το νοσοκομείο. "Εσύ πότε ντύθηκες; ". "Πριν απο λίγο". "Πικυ ωραι έχεις ντυθεί". "Αχ σε ευχαριστώ Ariana".
Τα κοριτσια έφτασαν στο δωμάτιο του Gregory και την Ariana την επιασε ταχυπαλμία. Η Laura άνοιξε την πόρτα και αμεσως έτρεξε προς τον Gregory και άρχισε να τον αγκαλιάζει. "Πωω μου έλειψες τοσο πολυ!  Κόντεψα να πεθάνω απο την αγωνία μου!". Ειπε ενω έδιωχνε το Lucas ο οποίος ηταν ηδη εκεί απο πριν.  "Αχ και μενα μου έλειψες Laura". Της απάντησε ο Gregory ολο χαρα. "Η Ariana;  δεν ηρθε; " . "Εδώ ειναι". Του απάντησε και την εδειξε. Εκείνη βρισκόταν στην πόρτα και τον κοιταζε γεμάτη χαρα αλλα και ντροπή. "Ariana;  Δεν θα με χαιρετήσεις; ". Η Ariana τον πλησίασε και τον αγκάλιασε. Κατα τη διάρκεια της αγκαλιάς οι παλμοί της είχαν αυξηθεί ενω εκείνη είχε κλείσει τα μάτια της χαμογελώντας. Το ιδιο είχε κάνει και ο Gregory. "Χαίρομαι που είσαι καλα". Του ειπε τραυλιζοντας.  Αμεσως απομακρύνθηκε και έκατσε στην καρέκλα δίπλα του. "Ποτε θα σου δώσουν εξιτήριο; ", ρώτησε ο Lucas.  "Ε δεν ξέρω. Η νοσοκόμα λεει πως είναι νωρις ακομη για να μου δωσει. Αστα τωρα αυτά εσεις τι κάνετε;  Βγάλατε καμια ακρη;". "Τίποτα δεν βγάλαμε τίποτα. Απολύτως τίποτα". Ειπε η Laura. "Τίποτα;  τόσο καιρο ειμαι ετσι και εσείς δεν βρήκατε τίποτα; ". "Ε να προχωρήσαμε λίγο το σχεδιο μας". Ειπε o Lucas ."Δηλαδη; ". "Ε δηλαδή... Φέραμε τον Jonathan στο πανεπιστήμιο". Ειπε η Laura. "Τι κάνατε; Μα αυτο ειναι πολυ επικίνδυνο.  Ποιανού ιδέα ήταν; ". "Δικιά μου ". Ειπε η Ariana. "Το φαντάστηκα να σου πω. Α τώρα που τον αναφέρατε, εχθές που ξύπνησα τον ακουσα να μιλαει με εναν που δεν ειδα". "Τι εννοείς; " . Ο Gregory, τους εξήγησε τι συνέβει εχθές και αμέσως εμειναν ολοι έκπληκτοι. "Θες να πεις πως άκουσες ποιός είναι ο ενας δολοφόνος αλλα δεν θυμάσαι ποιος; ". "Ναι.  Αυτο". "Πωωω αμαν. Ολα στραβά μας πανε! " ειπε η Laura γεμάτη απογοήτευση. "Θυμήσου όμως αν μπορείς ποιον άκουσες εχθές γιατί είναι μια πολύ σημαντική πληροφορία. Αν θυμηθείς με ποιον μίλαγε ο Jonathan εχθές, βρήκαμε τον ένα δολοφόνο", απάντησε η Laura.  "Θα προσπαθήσω αλλά δεν είμαι σίγουρος πως θα καταφέρω να θυμηθώ κατι". Ο Gregory ξάπλωσε παλι στο κρεβάτι του βγάζοντας εναν αναστεναγμό. Η Ariana παρακολουθούσε το πρόσωπο του.  Η Laura το κατάλαβε και ειπε στον  Lucas να φύγουν για να τους αφήσουν μονους. Μόλις εφυγαν πηγε να φύγει και η Ariana αλλά ο Gregory τη σταμάτησε. "Περίμενε!  Μην φυγεις ακομη". "Γιατι; ". "Θελω να σου μιλήσω". "Πες μου". "Θελω να σου πω πως εκείνες τις μέρες που ερχόσουν εδώ κλαμμένη και στενοχωρημένη και μου ελεγες τι σε απασχολεί, εγω σε ακουγα. Ακουσα καθαρα πως μου είπες οτι δεν θες να πεθάνω.  Η τότε που ήρθες κλαίγοντας επειδή νόμιζες πως σκότωσες έναν από τους κλόουν. Και πίστεψε με ήθελα τόσο πολύ να σου πιάσω το χέρι και να σου πω πως είμαι εδώ για σένα αλλά δεν μπορούσα. Η Ariana άφησε ενα δάκρυ να κυλήσει από το μάτι της.
Η ωρα περνούσε και η Ariana επρεπε να πάει στο δωμάτιο της γιατι θα έβλεπαν και τα υπόλοιπα χαρτια και έγγραφα που είχε πάρει από την μυστική κρυψώνα των κλοουν. "Λοιπόν πρέπει να φυγω γιατι πρέπει να μελετήσουμε με τη Laura και τον Lucas τα έγγραφα που πηρα απο το δωμάτιο ". "Δεν μπορείτε να τα μελετήσετε εδω;  θελω και εγω να βοηθήσω". "Οχι. Χρειάζεσαι ξεκούραση. Θα έρθουμε παλι το απόγευμα".
Η Ariana χαιρέτησε τον Gregory και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο της.  Οταν έφτασε βρηκε τη Laura και το Lucas να μελετουν ηδη τα έγγραφα. Ξεκινήσατε χωρίς εμενα; ". "Μα εσύ ησουν στο νοσοκομείο. Δεν μπορούσαμε να σε περιμενουμε", της απάντησε ο Lucas. "Εχεις δικιο. Συγηνωμη που διαμαρτύρομαι απλα δεν ειναι και στην καλύτερη κατάσταση τα νεύρα μου". ΗAriana τους πλησίασε ,πηρε και αυτη μερικα χαρτια και αρχισε να διαβάζει. Τα περισσότερα που έβρισκαν ηταν αποκόμματα εφημερίδων της ημερομηνίας που δολοφονήθηκε η Elisabeth. Κανένα απο αυτά δεν μπορούσε να τους βοηθησει να βγάλουν καποια ακρη. Η Laura εβγαλε ενα ουρλιαχτό απελπισίας και αφησε τα χαρτιά που κρατούσε στο κρεβάτι της. "Τίποτα δεν ειναι χρήσιμο. Ολα ειναι απο εφημερίδες", ειπε. Καποια στιγμη παρατήρησε ένα χαρτί διαφορετικό απο τα αλλα. "Τι ειναι αυτο; " ρώτησε και το πηρε. "Κοιτάξτε εδω! " ειπε και αμεσως μαζεύτηκαν και οι δυο διπλα της.
"ΟΝΟΜΑ ΑΣΘΕΝΟΥΣ:
Ο ασθενής πασχει απο ψυχωτικη νεύρωση , πραγμα που τον κανει να εμφανίζει βίαιη συμπεριφορά και δολοφονικές τασεις. Συνάμα εμφανίζει σαδομαζοχιστικες επιθυμιες σεξουαλικού κυρίως περιεχομένου. Ειναι απαραίτητη η χορήγηση ισχυρών ηρεμιστικων φαρμάκων αλλιως ο ασθενής θα κανει πράξη τις δολοφονικές τάσεις που τον διακατέχουν".
"Φαίνεται πως ειναι μια ιατρική γνωμάτευση", ειπε η Ariana. "Ναι αλλα για ποιον; ". "Δεν ξερω. Εχει σβηστεί το ονομα του ασθενή". "Εχει σβηστεί η καποιος το έσβησε;". "Μαλλον το δεύτερο", ειπε η Ariana. "Ωραία. Ομως αν βρούμε τον γιατρό που έγραψε αυτη τη γνωμάτευση θα βρούμε και τον ασθενή,  δηλαδή τον δολοφόνο". "Ναι αλλα Ariana ξεχνας μια βασική λεπτομέρεια. Δεν ξέρουμε ποιος ειναι ο γιατρός.  Μπορεί να ειναι οποιοδήποτε". "Σωστα". "Παντως ξέρετε τι πιστεύω παιδιά; ". "Τι; " απάντησαν ο Lucas και η Laura.  "Πιστεύω πως ο καθε κλόουν εχει διαφορετικό κίνητρο. Δεν γινεται και οι τρεις να εχουν το ιδιο. Τουλάχιστον ο ενας απο αυτους πρεπει να έχει διαφορετικό". "Οντως! Και εγω το σκεφτόμουν αυτο". Ειπε η Laura.  "Ωραια αρα τι κανουμε εμεις;" ρώτησε ο Lucas.  "Εμεις αρχικα πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοι. Και οταν λεω εμείς εννοω κυριως τον Gregory. Αν μαθευτεί πως ακουσε τη συνομιλια του Jonathan με το φιλο του, θα πεθανει σε δευτερόλεπτα". "Και πως θα τον προστατεύσουμε; ". "Θα βαλουμε καποιον φυλακα εξω από την πορτα του". "Ενταξει. Αυτό θα κάνουμε. Ομως με τις έρευνες μας τι θα γινει; ". Ρώτησε ο Lucas.  "Φοβαμαι πως αυτη τη στιγμή δεν ξέρουμε προς τα που να ψάξουμε. Ολοι οι δρόμοι μας ειναι κλειστοί". Ειπε η Laura. "Οχι απαραίτητα. Ας διαβάσουμε την πρόσκληση που αφησε ο κλόουν εχθές". Ειπε η Ariana και την πηρε απο την τσάντα της.
"Αγαπητή μου Ariana. Οπως βλεπεις συνεχίζω το έργο μου ενω εσύ παραμένεις στάσιμη. Δεν ξερεις τίποτα για μενα ενω εγω ξερω τα παντα για σενα αλλα και για ολους τους φίλους σου. Θέλω να σου υπενθυμίσω πως έχεις κάτι που μου ανήκει.  Και μέχρι να μου το δωσεις οι δολοφονίες θα γίνονται ολο και πιο συχνα μέχρι να ξεκληριστειτε όλοι και να παρω τα χαρτια μου μόνος μου.
ΥΓ: 18".
"18; Τι είναι το δεκαοχτώ; ", ρώτησε ο Lucas. "Δεν ξερω ακομη. Ομως κοιτάξτε εδω". Ειπε η Ariana.  "Τι να κοιτάξουμε; ". "Κατω από το 18 υπάρχει μια λαδια". Πράγματι υπήρχε ενας λεκές απο λαδι. "Αυτός ο λεκές μας λεει πως ο δολοφόνος μας εκείνη τη στιγμή έτρωγε". Ειπε η Ariana. "Τι ώρα είναι τωρα; ". Ξαναρωτησε. "Εεε 14:45". Απάντησε ο Lucas. "Αρα η τραπεζαρία είναι ανοιχτή. Παμε! " ειπε η Ariana και ετρεξαν προς τα εκει. Οταν εφτασαν είδαν πλήθος φοιτητών να τους κοιτα. "Φερθείτε φυσιολογικά σαν να μην τους έχετε δει". Ειπε η Ariana όμως ηταν αδύνατο γιατι ολοι οι φοιτητές πλέον τους κοιτουσαν και απο τα βλέμματα τους καταλαβαινε κανεις πως τους ζητούσαν απεγνωσμένα βοήθεια. Ηλπιζαν ολοι σε αυτούς. "Λοιπον ο μόνος τρόπος να αποπροσανατολισουμε τους δολοφονους ειναι να δηλώσουμε στους φοιτητές πως δεν έχουμε κανενα στοιχείο για το ποιος ειναι ο δολοφόνος", ειπε ο Lucas. Καποια στιγμη η Ariana ειπε δυνατα. "Αγαπητοί συμφοιτητές και συμφοιτήτριες. Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να σας πω πως δεν έχουμε ιδέα για το ποιος ειναι ο δολοφόνος. Το μονο που γνωρίζουμε είναι πως είναι ενας απο εμας. Κινείται γύρω απο εμας τελείως φυσιολογικά, δεν προκαλεί υποψίες και ειναι πολυ καλος σε αυτο που κανει. Γι αυτό λοιπόν θα ηθελα να σας ζητήσω να προσέχετε και να ακούτε τις οδηγίες της αστυνομίας για την ασφάλεια σας πανω απο ολα". Αμεσως επικράτησε μεγάλη αναστάτωση και όλοι οι φοιτητές άρχισαν να κοιτάζονται μεταξυ τους.  "Κοίταξε τους. Υποψιάζονται ολοι ολους. Η ενοχή και ο φόβος ειναι ζωγραφισμένη στα πρόσωπα τους. Ακομη και οι καθηγητές το ιδιο. Κοιτα την καθηγητρια Jude πως κοιτάζει. Ειναι μεσα στην ενοχή βουτηγμένη". Καποια στιγμη ο γιατρός που ειχε θεραπεύσει την Ariana ειπε. "Ariana! Να σε ρωτησω κατι. Σε περίπτωση που ο δολοφόνος δεν ειναι ενας αλλα πολλοι και μάλιστα εχουν συγγένεια μεταξύ τους τι γίνεται; ". Για περίπου ενα λεπτό επικράτησε νεκρική σιγή. "Τότε κύριε Salvador σε αυτη την περίπτωση τιμωρούνται και οι δυο", απάντησε η Ariana. "Ωραια τοτε. Θελω να σου πω κάτι. Νομίζω πως ξερω ποιος ειναι ο δολοφόνος. Αν ειναι πολλοι τοτε ξερω ποιος ειναι ο ενας απο αυτους". Η Ariana τρόμαξε. "Πως είστε τοσο σίγουρος;". "Ξερω να σου πω. Ειμαι σίγουρος. Ελα το βραδυ στο νοσοκομείο και θα σου πω. Και μην αργήσεις. Κατα τις 21:00 να είσαι στην είσοδο". Η Ariana κοίταξε τους φιλους της και εκείνοι της εκαναν νοημα να παει.
Στο μεταξύ ο Gregory προσπαθουσε να θυμηθεί τη φωνη εκείνου με τον οποίο μίλαγε ο Jonathan. "Ελα Grgeroy μπορείς!  Μπορείς να θυμηθείς. Θυμήσου. Θυμήσου! " έλεγε στον εαυτό του χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ξαφνικα η πορτα χτύπησε.  "Ανοιχτά ειναι περάστε ". Ειπε ο Gregory ομως κανένας δεν μπηκε μεσα. Ξαναχτύπησε η πορτα.  "Περαστε ανοιχτα ειναι". Ομως κανεις δεν μπηκε. Τοτε τα φώτα εσβησαν. Ο Gregory πανικοβλήθηκε. "Ποιος ειναι; " ρώτησε . Δεν πηρε ομως απάντηση. Κάποια στιγμή η πόρτα άνοιξε και φάνηκε ένα πράσινο χερι με μεγάλα κοφτερά νύχια. Αμεσως άρχισε να εμφανίζεται το πρόσωπο, προβάλλοντας αρχικά τα φουντωτα κόκκινα μαλλια του. Η καρδιά του Gregory χτυπούσε πολύ δυνατα. Η πορτα άνοιξε τελειως και φανηκε ο κλόουν.  Αρχισε να προχωρά προς το μερος του. Τοτε, εβγαλε ενα μεγαλο μαχαίρι και πηγε να τον σημαδέψει αλλα τελευταία στιγμή ο Gregory επεσε απο το κρεβάτι και επεσε στο πάτωμα, με αποτέλεσμα το μαχαίρι να καρφωθεί στο στρωμα. Ο Gregory άρχισε να βγάζει ολα τα καλώδια και τους ορούς που του είχαν εισάγει μεσα στις φλέβες του για να φυγει από το δωμάτιο. Ο κλοουν προσπαθούσε να βγαλει το μαχαίρι απο το στρώμα και οταν το έκανε, πλησίασε παλι τον Gregory.  Εκείνος, τελευταία στιγμή πέρασε κάτω απο το κρεβάτι και οταν βγήκε από εκει ανοιξε την πόρτα και βγήκε, αφήνοντας τον κλόουν μεσα. Αρχισε να τρέχει και να κατευθύνεται προς το πανεπιστήμιο. Ο γιατρός Salvador μολις τον ειδε να τρέχει του ειπε. "Καθηγητά Gregory που πατε; Γυρίστε σας παρακαλώ στο δωμάτιο σας". "Δεν γυρνάω γιατι εκει ειναι τώρα ο κλοουν και πηγε να με μαχαιρώσει". "Πως; ελατε μαζι μου ελατε. Θα σας βαλω τοτε στο δωμάτιο σας να ξαπλώστε γιατι δεν κανει να ειστε ορθιος ακομη". Ο γιατρός πήρε τον Gregory στους ώμους και περπατώντας έφτασε στο δωμάτιο του. Ομως ηταν κλειδωμένα. "Ξέρετε που ειναι ο συγκάτοικος σας;". "Ε θα ειναι στο δωμάτιο της Ariana". "Ωραια τότε παμε εκει". Οταν εφτασαν, βρήκαν την Ariana τη Laura και τον Lucas να συζητάνε. Μολις ειδαν τον Gregοry αμεσως απομακρύνθηκαν από το κρεβάτι που βρίσκονταν και βοήθησαν τον γιατρο να τοποθετήσει τον Gregory πάνω. "Τι εγινε; " ρώτησε η Laura.  "Μου επιτέθηκε ο κλοουν στο δωμάτιο". Ειπε ο Gregory. Αμέσως η Ariana κοίταξε τον γιατρο και παρατήρησε πως και εκείνος την κοίταγε.  Υστέρα ο γιατρός ειπε. Φαίνεται κουρασμένος. Ομως το καλο ειναι πως δεν ειναι ανάπηρος. Θα χρειαστεί ομως μεγάλη ξεκούραση και ακινησία. Μονο σε περίπτωση που θελει να πάει στην τουαλέτα θα πρέπει να σηκώνεται. Μεχρι να θεραπευτεί πλήρως θα μενει εδω. Εγω τώρα να φευγω. Δεσποινίς Warner θα ήθελα να σας μιλήσω το βραδυ κατα τις εννιά". "Ναι μαλιστα. Θα ειμαι στην εισοδο του νοσοκομείου". "Ωραια".
Ο γιατρός εφυγε και η Ariana με τον Lucas άρχισαν να δινουν στον Gregory έγγραφα και αποκόμματα απο εφημερίδες για να μελετήσει και εκείνος.
Ο κλοουν που είχε επιτεθεί στον Gregory, ηταν αρκετά εκνευρισμένος. "Εχω χασει τη φόρμα μου", ειπε και έβγαλε τα ρουχα και το μακιγιάζ. Ηταν ο Jonathan. "Δεν μπορώ να καταλάβω πως σκοτώνουν οι άλλοι με αυτή τη στολή. Ειναι τοσο δυσκίνητη. Υστερα , εξαφάνισε τα ίχνη του και εφυγε,  κατευθυνομενος προς το δωμάτιο του.
Στο μεταξύ η επίθεση του κλοουν ενάντια στον Gregory ειχε μαθευτεί σε ολο το πανεπιστήμιο και οι γνωστοί της Ariana είχαν μαζευτεί όλοι στο προαύλιο και συζητούσαν. Μήπως όντως πρεπει να κόψουμε καθε επαφή μαζι της; " ειπε η Sarah ,από την παρέα του Michael. "Εγω δεν θελω να σταματήσω να της μιλαω. Ειναι το κορίτσι μου ξερετε". Ειπε ο Joel. "Ναι αλλά κινδυνεύουμε. Εμείς κινδυνεύουμε μονο. Δνς κινδύνευει κανεις αλλος. Μονάχα εμεις. Και θα μας σκοτώσει. Εναν εναν. Και μολις το κανει θα σκοτώσει και την Ariana", ειπε η Sarah. "Ναι αλλα ειναι φιλη μας. Μας αγαπάει και θέλει να μας προστατεύσει", ειπε η Bruni. "Να μας προστατεύσει;  Τι λες;  Νομίζεις πως η Ariana είναι η μητέρα Τερέζα; Εκμεταλλεύεται την κατάσταση για  φημη. Ειδες ποσοι δημοσιογράφοι την περίμεναν τις προάλλες; ", συνέχισε η Sarah.  "Εμενα δεν μου φαινεται τυπος που κυνηγά τη δημοσιότητα και δεν θα έπεφτε ποτε τοσο χαμηλά ωστε να εκμεταλλεύεται τα πτώματα των φίλων της για να αποκτήσει φήμη". Ειπε ο Michael. Εσύ Tim τι πιστεύεις;", ρώτησε η "Taissa". "Και εγω τα ιδια με τον Michael πιστεύω.  Επίσης,  εγω εχω ηδη παει στο κρατητήριο εξαιτίας της, γιατι βρηκε κόκκινα μαλλια επανω στο παπούτσι μου. Το μονο ελάττωμα της είναι πως βιάζεται και βγαζει εύκολα συμπεράσματα". "Αρα τι κανουμε; " ρώτησε η Bruni. "Εγω πιστευω πως πρέπει να μεινουμε μαζι της και να τη στηρίξουμε". Ειπε ο Michael. "Και εγω έτσι πιστεύω". Απάντησε η Taissa. […]
Η ωρα ηταν 20:45 και η Ariana ηταν περίεργη να μάθει τι θα της έλεγε ο γιατρός Salvador. Ηξερε σίγουρα ποιος ήταν ο δολοφόνος;  Πως μπόρεσε να μαντέψει πως ήταν παραπάνω από ένας;  Είχε κάποια σχέση μαζί τους;  "Τι σκεφτεσαι;", ρώτησε η Laura.  "Το ραντεβου μου με τον γιατρο. Τι θα μου πει;". "Θα μαθεις μόλις πας. Θες να ερθω μαζι σου; " "οχι κατσε εδώ με τον Gregory να τον προσέχεις". "Εντάξει ".  Η Ariana στις εννιά ακριβώς βρισκόταν εξω απο την είσοδο του νοσοκομειου περιμένοντας το γιατρο. Εκείνος ηρθε ύστερα απο λιγο και ειπε.  "Γεια σας δεσποινίς Warner.  Μπορώ να σε λεω Ariana; ". Φυσικα και μπορειτε. Απλα εχω μια απορία. Γιατι θέλατε να συναντηθούμε εδω ; ". "Γιατι εδώ πρέπει. Ειναι το ιδανικό μέρος. Λοιπον θα μπω κατευθείαν στο θεμα. Σε καλεσα εδω για να σου πω ποιος ειναι ο δολοφόνος. Η μαλλον ποιοι είναι οι δολοφόνοι ". "Ποιοι; ". Μην υποκρίνεσαι Ariana ξερω πως ξερεις οτι ειναι παραπάνω απο ενας". "Λοιπόν εγω ξερω ποιοι είναι οι δυο απο τους τρεις". "Πείτε μου". "Αρχικά θελω να ξέρεις πως εγω δεν εχω καμια ανάμειξη σε ολο αυτο". "Εντάξει σας πιστεύω ". "Λοιπόν οι δολοφονοι είναι ο φιλος σου ο... " εκείνη τη στιγμή ενα αντικείμενο με δυο μυτερους στύλους καρφώθηκε στο κεφάλι του, βγάζοντας τα μάτια του γιατρού εξω. Η Ariana ούρλιαξε και απομακρύνθηκε. Ειδε τον κλοουν που στεκόταν πισω απο τον γιατρο και πηγε να φυγει οταν της ειπε ο γιατρός. "Πήγαινε στο δωμάτιο μου!".  Εκείνη δεν τον ακουσε και πηγε να τον σηκώσει να φύγουν αλλα ο κλοουν αρχισε να του πατά το κεφάλι και να το λιώνει σταδιακά,  διώχνοντας την Ariana. Μεσα σε λιγότερο από δεκα λεπτά το κρανίο του γιατρού ειχε πολτοποιηθει.
Η Ariana έτρεξε προς το δωμάτιο του γιατρού και οταν ανοιξε την πόρτα κατευθύνθηκε προς το γραφείο του. Αρχισε να ανοίγει ενα ενα τα συρτάρια ψάχνοντας να βρει κατι χρήσιμο. Τελικα βρηκε ενα γραμμα.
"Δεσποινίς Warner,
Σας γραφω αυτο το σημείωμα για να σας πω τα τελευταία πράγματα που τράβηξαν την προσοχή μου τις τελευταίες μερες. Πιστεύω πως ο δολοφόνος που μας καταδιώκει δεν ειναι ενας αλλα τρεις, γιατι καθε φορά που τον βλέπουμε εχει διαφορετικά υψη. Τρια ύψη. Ενα ψηλό, ενα μέτριο και ενα λίγο κοντό. Ακόμη, θελω να σας πω πως ο Tim δεν ειναι ασφαλής και πρέπει να τον προστατεύσεις. Και αν πάθω κατι εγω θέλω να ξέρεις πως η απάντηση βρίσκεται στο πάτωμα στην είσοδο του νοσοκομείου και για το Θεο Ariana χρησιμοποίησε την εξυπνάδα σου".

Ποιος; [Βιβλιο 2: Harvard University]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora