31 Οκτωβρίου [Halloween]
"Αχ επιτέλους Halloween" ειπε ο Justin στον Joel ο οποίος ομως δεν προσεχε παρα χαζευε μια φωτογραφία της Ariana που ειχε βρει απο την Wikipedia ,μιας και υπήρχαν τρια ολόκληρα άρθρα γι αυτην και την Laura. "Ρε με προσεχεις;" τον ρώτησε ο Justin ομως ηταν σίγουρος πως δεν θα έπαιρνε θετική απάντηση. "Εε τι ελεγες; " τον ρώτησε ο Joel απορημένος. "Τι θελω και ρωτάω ήταν σίγουρο πως δεν με προσεχες". Ο Justin κοίταξε το κινητό του Joel για να δει με τι ασχολούνταν και οταν ειδε την φωτογραφία της Ariana αρχισε να γελά. "Τι γελας ρε;" ρώτησε ο Joel ενοχλημένος. "Την εχεις πατήσει ασχημα μαζι της ετσι δεν ειναι; " "ετσι ειναι. Τι να κανω τωρα εγω φταίω; " ειπε ο Joel και σήκωσε τα χέρια του ως ένδειξη παράδοσης. "Οποιος και να φταίει εσύ την εχεις δαγκώσει τη λαμαρίνα πάντως". Τα δυο αγόρια άρχισαν να γελάνε. "Ειναι ξεχωριστή απο τις αλλες". "Γιατι φωσφοριζει; " τον ρώτησε ο Justin και πηρε ως απάντηση το μεσαίο δάχτυλο του Joel. "Ειναι χαρούμενη σοβαρή και χρειάζεται αγάπη και προστασία. Μετα απο όσα πέρασε θελει κάποιον στο πλευρό της να της δινει κουράγιο. Ποσο μαλλον τωρα που τα ξαναζεί ολα αυτα". "Ναι αλλα δεν φοβάσαι καθόλου; " "τι να φοβηθώ δηλαδή; " "έχεις αντιληφθεί φαντάζομαι πως ολα ξαναγίνονται παλι για αυτήν". "Και που ειναι το πρόβλημα; " . "Ε οσοι την περιτριγυρίζουν.... Πέθαναν". "Ε οχι όλοι. Η Laura, o Lucas και ο καθηγητής Gregory δεν εχουν πεθάνει ". "Οι αλλοι ομως; Παρε παράδειγμα την Britney. Ηταν φιλη της και οταν πηγε να τη δει στο νοσοκομείο ο κλοουν την εμπιξε ενα τσεκούρι στην κοιλιά. Η τον Jason. Μόλις της συστήθηκε μετα απο δυο εβδομάδες βρέθηκε κυριολεκτικά σφαγμένος σε εναν διάδρομο και τώρα βρίσκεται στο νεκροτομείο. Η.." ο Justin δεν πρόλαβε να ολοκλήρωσε την φράση του και τον διέκοψε ο Joel. "Τον Bryce. Που βρέθηκε χωρις δόντια και χωρίς γεννητικά όργανα ζωντανός να περπατά και να ζητάει βοήθεια και τώρα ειναι και αυτος θύμα του". "Ακριβώς. Γι αυτό σου λεω. Δεν φοβάσαι; ". "Δεν φοβαμαι. Ειναι μια κατάσταση την οποία αν ξέρουμε πως να διαχειριστούμε δεν θα έχουμε πρόβλημα". "Δεν μπορείς να προβλέψεις τον θανατο σου". "Το ξέρω. Ομως μπορώ να κανω κατι που κανείς αλλος δεν εκανε. Θα την προστατέψω απο κάθε κακο που θα τη βρει. Θα είμαι εκει οταν δεν θα είναι κανεις και θα της λεω όμορφα λογια οταν πιστεύει πως δεν αξίζει και θα μεινω μαζι της για πάντα". "Χαχαχα μακάρι. Σου το εύχομαι φιλε μου αλλα να θυμασαι πως το κακο πάντα παραμονεύει".
Η Laura κοιμόταν ακομη μιας και τα μαθήματα ειχαν αναβληθεί και εκείνη την ημέρα, ενω η Ariana σκεφτόταν την χθεσινή επίθεση τους απο τον κλοουν. Δεν ειχε καταλάβει κάτι. Οπου και να πήγαινε την παρακολουθούσε. Πάντα την έβλεπε πάντα την άκουγε και οσες φορές την είχε πιάσει δεν την είχε σκοτώσει αλλα την είχε βασανίσει. Γιατι; Προσπαθούσε να απαντήσει στα ερωτήματα της αλλα καθε ερωτημα την οδηγούσε σε ενα αλλο κάνοντας έναν φαύλο κύκλο. Καποια στιγμη ζαλιστηκε και ξάπλωσε στο κρεβάτι της παραδομένη βγάζοντας μια κραυγή αγανάκτησης.
Καποια στιγμη ενω βρισκόταν ακομη στο κρεβάτι της θυμήθηκε πως σήμερα ηταν Halloween. "Η ευκαιρία που έψαχνε για να δράσει δυναμικά". Ειπε η Ariana χαμηλόφωνα για να μην ξυπνήσει τη φίλη της. Σηκώθηκε απ'το κρεβάτι και άρχισε να περιφέρεται στο δωμάτιο μήπως σκεφτεί κατι γιατι με το περπάτημα κατι θα σκεφτόταν. Ομως ειχε σταματήσει το μυαλο της και δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα. Ετσι ανοιξε την πόρτα να βγει εξω να επισκεφθεί την τραπεζαρία για να παρει πρωινό. Καθως έβγαινε ενα ρίγος διαπέρασε το κορμί της. Νόμιζε πως ήταν επειδή εκανε ρευμα αλλα μετα ειδε πως ολα τα παράθυρα ηταν σφραγισμένα. Εκλεισε την πόρτα του δωματίου της και την κλείδωσε ενω στη συνέχεια κατευθύνθηκε στην τραπεζαρία.
Οταν έφτασε ειδε όλους τους φοιτητές να τρώνε και να μιλανε μεταξύ τους. Μολις εγινε αντιληπτή σταμάτησαν ολοι να μιλάνε. Η ιδια παραξενευτηκε. Πηγε και πηρε εναν δίσκο και τοποθέτησε πάνω μία σαλάτα και δυο φρούτα ενω ακόμη εβαλε μια μπάρα δημητριακών και ενα χυμό γκρέιπφρουτ που ηταν και ο αγαπημένος της. Μολις τα πηρε ολα κατευθύνθηκε προς το κεντρικό τραπέζι, που ηταν και το μεγαλύτερο και το μονο που είχε άδειες θέσεις. Μόλις έκατσε ενα ενα τα παρευρισκόμενα άτομα αρχισαν να φεύγουν. Προσπαθούσαν να ειναι διακριτικοι αλλα δεν κατάφεραν και πολλα καθως η Ariana κατάλαβε πως την απέφευγαν. Και μάλιστα ηξερε και γιατί. Μετα απο μιση ωρα περίπου το μεγάλο τραπέζι είχε αδειάσει και ηταν μονη της. Λυπήθηκε. Αν και δεν κράτησε κακια σε κανεναν. Ηξερε πως την απέφευγαν για να μην τους στοχοποιήσει ο δολοφόνος. Αλλα δεν μπορούσε να κανει κατι για να το αλλάξει αυτό. Μπορει να είχε φημη αλλα την ειχε κανει αποκρουστική. Κανενας φοιτητής δεν της κράταγε κακια απλα την φοβούνταν. "Γιατι να γίνει αυτο τωρα και οχι στην αρχη; " ψέλλισε. "Γιατι τωρα συνειδητοποίησαν τον κίνδυνο που διέτρεχαν" ακούστηκε μια γυναικεία φωνή απο πίσω της. Η Ariana γύρισε και ειδε μια κοπέλα που ηταν σχεδόν στο υψος της με μακρυα μαυρα ρούχα και καταθλιπτικό μακιγιάζ. "Πριν δεν το ειχαν καταλάβει; " την ρώτησε. Εκείνη δεν της απαντησε παρα σήκωσε τους ώμους της για να δηλώσει την αγνοια της. Στη συνέχεια μίλησε. "Με λενε Iris" (Iris=κρίνος). "Χαίρομαι που σε γνωρίζω. Εγω είμαι η Ariana Warner". "Το ξερω. Και χαίρομαι και εγω για τη γνωριμία". Ηταν σκεπτικη και μια θλίψη ηταν ζωγραφισμένη στο πρόσωπο της. "Εσύ δεν με φοβάσαι; " την ρώτησε η Ariana. "Οχι. Εγω δεν φοβάμαι κανέναν. Ποσο μαλλον εναν περίεργο ψυχοπαθή δολοφόνο". Ο τρόπος που το έλεγε έκρυβε μια απάθεια σαν να μην ενδιαφερόταν πλέον για τη ζωη της. "Μην το λες αυτο. Ειναι πολυ επικίνδυνος". "Εντάξει για να το λες εσύ κατι θα ξέρεις ". Η Ariana κοίταξε το δεξι της χεει που ειχε αρχίσει να επουλωνεται. "Σε ξέρω απο καπου; " ρώτησε την Iris στη συνέχεια. "Με εχεις ξαναδει ειναι η αλήθεια στο μαθημα". "Εισαι και εσύ στο τμημα ιατρικής; " "φυσικά! " Για πρώτη φορα σχηματιζόταν ενα πραγματικό χαμόγελο στο πρόσωπο της Iris. "Ωραία τοτε αύριο που ξεκινάνε και παλι τα μαθήματα έλα στη χημεία στην ομάδα μου". Της ειπε η Ariana και εκείνη χάρηκε παρα πολυ.
Συνέχισε να τρώει τη σαλάτα της οταν ένιωσε κατι σκληρό στο στομα της που δεν μπορούσε να το μασήσει. Παραξενευτηκε λίγο και το έφτυσε για να δει τι ηταν. Οταν το ειδε έβγαλε μια κραυγή σοκ και ολα τα ματια επεσαν επάνω της για άλλη μια φορά. Εβλεπε εναν ανθρωπινο αντίχειρα με βαμμένο κόκκινο νύχι και με μια ροζ καρδια επάνω. Η Ariana ηταν σε υστερία και δεν μπορούσε να αναπνεύσει καλα. Ετσι όπως κοίταζε τρομαγμένη τον αντίχειρα παρατήρησε μεσα του ενα άσπρο πραγμα σαν σημείωμα. Ετσι έπιασε τον αντίχειρα και το εβγαλε. Πράγματι ηταν ενα σημείωμα και το διάβασε.
Χαρούμενο Halloween Ariana! Η σκεψη μου θα σε ακολουθεί.
ΥΓ: εχεις ετοιμάσει φαναράκι κολοκύθα; Γιατι αν οχι θα σου φτιάξω εγω!".
H Ariana ήταν πολύ τρομαγμένη. Εκείνη τη στιγμή έτυχε να περνάει απο εκει ο Joel με τον Justin και μόλις την είδαν αμέσως έτρεξαν προς το μερος της. "Μωρό μου τι εχεις; " την ρώτησε ο Joel καθως την έβλεπε ταραγμένη με δάκρυα στα μάτια. Η Ariana χωρίς να του πει τιποτα του έδειξε τον αντίχειρα και ύστερα κοίταξε την Iris. "Τελικα ειναι η δεν είναι τρομακτικός; " την ρώτησε και εκείνη συμφώνησε. Δεν μπορούσε να βρισκόταν αλλο εκει οποτε έτρεξε και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο της. Οταν έφτασε ειδε τον Gregory να περιμένει εκει. Εκεινη σκούπισε τα δάκρυα της και εκανε την αδιάφορη. Ανοιξε την πόρτα χωρις να την κλείσει για να περάσει κι αυτος. Μολις πέρασε ,η Ariana ξύπνησε την Laura και της ειπε ολα όσα πέρασε σήμερα. "Για μια στιγμή. Halloween δεν ειναι σήμερα; " ρώτησε η Ariana μετα απο κάποιος στιγμή. "Ναι". Απάντησε η Laura. "Θα μπορούσαμε να οργανώσουμε ενα Halloween party ωστε να καταφέρουμε να τον πιάσουμε. Τι λετε; " . Η Ariana φαινόταν σίγουρη πως δεν θα αποτύχαινε με τίποτα το σχεδιο της. "Δεν είναι άσχημη ιδεα. Θα κανουμε το πάρτι, θα απαιτήσουμε ολοι οι καλεσμένοι να φοράνε στολή και θα έχουνε αστυνομία παντού. Ο κλόουν σίγουρα θα έρθει. Δεν θα χασει τετοια ευκαιρία. Μόλις επιτεθεί σ έναν πι αστυνόμοι θα τον πιάσουν! " συμπλήρωσε η Laura.
Η Ariana πήρε τηλέφωνο τον Lucas και του εξήγησε τα πάντα ενω στη συνέχεια βγηκε εξω στο προαύλιο και φώναξε τους υπόλοιπους φοιτητές να την ακούσουν. Οταν μαζεύτηκαν όλοι εκείνη άρχισε να μιλα. "Γεια σε ολους σας! Ονομάζομαι Ariana Warner και θα ηθελα να σας προσκαλέσω όλους στο Halloween party που θα γίνει σήμερα το βράδυ εδω στο πανεπιστήμιο μιας και δεν μας επιτρεπουν να εγκαταληψουμε το πανεπιστήμιο. Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι! " μετα απο αυτή της την ανακοίνωση επικράτησε μεγάλη φασαρία. Η Ariana εφυγε απο εκει και πήγε προς το δωμάτιο της. Εκει βρηκε μόνο τον Gregory να περιμένει την Laura και τον Lucas. Μολις την ειδε σκλήρυνε τα χαρακτηριστικά του προσώπου του και κοίταξε κάπου αλλου. Εκείνη δεν του εδωσε σημασια, και έκατσε στο κρεβάτι της. Λίγο αργότερα ηρθαν οι άλλοι δυο και αρχισαν ολοι μαζι να συζητάνε για την οργάνωση του πάρτυ. Μετα απο δυο ωρες εξαντλητικης συζήτησης έφτιαξαν το τελικο σχέδιο και το έβαλαν σε εφαρμογή. Πηγαν στο αμφιθέατρο που υπήρχε μονο για πολύ σημαντικές διαλέξεις και άρχισαν να το στολίζουν. Επειδή ήταν μεγαλος ο χώρος και δεν θα κατάφερναν πολλα μονοι τους η Ariana κάλεσε τον Joel και τους φίλους του να βοηθήσουν και ετσι η δουλειά μειώθηκε αισθητά. Υστέρα απο περίπου τέσσερις ώρες σκληρής δουλειάς το αμφιθέατρο είχε αλλαξει και είχε μεταμορφωθεί σε μια παλια βικτωριανη στοιχειωμένη έπαυλη. Δεξιά υπήρχε ο μπουφές οπου θα έβαζαν πολλα ζαχαρωτά που είχαν παραγγείλει μεσω internet και δίπλα ακριβώς είχαν τοποθετησει την κάβα με τα ποτά ολων των ειδών. "Ωραια τωρα μας χρειάζεται κάποιος που μπορεί να μπορεί να φτιάχνει κοκτέιλ" ειπε o Lucas και αμέσως ο George προσφέρθηκε να παει εκείνος. Ηξερε να φτιάχνει πολυ ωραια κοκτέιλ και μάλιστα είχε δημιουργήσει και καποια δικα του. "Θα χρειαστούμε και έναν να βρίσκεται στην είσοδο ωστε να παίρνει τις προσκλήσεις. Αυτο θα το αναλάβει η Iris ειπε η Ariana και όλοι παραξενευτηκαν. "Εισαι σίγουρη πως θες να το αναλάβει αυτη; " "ναι. Ειναι αντικοινωνική οπότε εκείνη η δουλειά που θα της αναθέσουμε θα ειναι η τέλεια ώστε να γνωρίσει καινούριους φίλους". Κανείς δεν της έφερε αντίρρηση οπότε της τηλεφώνησε και της το πρότεινε. Εκείνη δέχτηκε. "Τωρα θα πρέπει να βάλουμε και έναν να διαλέγει τραγούδια" συμπλήρωσε η Laura και αμέσως ο Nick προσφέρθηκε να αναλάβει εκείνος τη μουσικη". Ολα πλέον ηταν έτοιμα. Οι προσκλήσεις είχαν ηδη μοιραστεί απο το πρωί και τώρα το μόνο που έμενε πριν ξεκινήσει το πάρτυ ηταν να παραλάβουν τα ζαχαρωτά που είχαν παραγγείλει. Οταν τα παρέλαβαν τα τοποθέτησαν στα μεγαλα μπολ που είχαν δανειστεί απο την τραπεζαρία.
Η Ariana απομακρύνθηκε λιγο και κοιτώντας την Laura πηρε τηλέφωνο τον αστυνόμο που είχε γνωρίσει απο το νοσοκομείο. Του εξήγησε το σχέδιο της και εκείνος ήταν συμφωνος. Του ειπε να ερθουν οσοι περισσότεροι αστυνομικοί μπορούσαν και να ειναι όλοι με στολες για να μην τους καταλάβει ο κλόουν.
Απέμενε μονο μια ωρα για να ξεκινήσει το πάρτυ και δεν είχε υπάρξει κανένα πρόβλημα. Η Ariana βρισκόταν μεσα στο αμφιθέατρο και χόρευε μαζι με τον Joelστην πρόβα που εκανε ο Nick ως DJ. Καποια στιγμη κουράστηκε και του ειπε να βγουν λιγο εξω να περπατήσουν.
Αρχισαν να περπατάνε σιγα σιγα γύρω στο προαύλιο και συζητούσαν για διαφορα θεματα όπως για το πάρτυ ,εκεινους και φυσικά για τις δολοφονίες. Καποια στιγμη η Ariana ειδε στην κεντρική πόρτα μια ανθρώπινη φιγούρα να πλησιάζει. Το είπε στον Joel και πλησίασαν για να δούνε ποιος ηταν. Η Ariana μολις ειδε ποιος ηταν αισθάνθηκε χαρα αλλα και ντροπή ταυτόχρονα. "Tim;" ειπε με απορια. "Γεια σου Ariana". "Τι κάνεις; " "καλα ειμαι εσύ; " "καλα ειμαι και εγω". "Ποτε γύρισες; " "τωρα μόλις. Οι αστυνομικοί με άφησαν ελεύθερο γιατι κατάλαβαν πως δεν ειμαι εγω ο δολοφόνος". "Κοιτα Tim,σου ζητάω συγγνώμη. Δεν ήξερα πως μου έλεγες την αλήθεια. Δεν μπορούσα να σε πιστεύω τοτε στο νοσοκομείο. Ημουν φοβερά ταραγμένη". "Μην ανησυχείς. Δεν σου κρατάω καμια κακια".
Ο φύλακας άνοιξε την πόρτα και ο Tim μπήκε πάλι στο πανεπιστήμιο. "Με συγχωρείς; " τον ρώτησε η Ariana. "Χαχα σε συγχωρώ". Της απάντησε και την αγκάλιασε. Ο Joel ενοχλήθηκε κάπως με την αγκαλια και ξεροβηξε. Η Ariana το κατάλαβε πως ενοχλήθηκε και ετσι τον πλησίασε. "Τim να σου συστήσω το αγόρι μου τον Joel" "γεια σου Joel χαρηκα". Απάντησε και έμεινε εκει μα συζητήσει μαζι τους. Η Ariana του ειπε για το πάρτυ που ετοίμαζε για να πιάσουν τον κλοουν και ο Tim χάρηκε με ολη την ιδεα. "Ωραία θα ειμαι εκει! " της ειπε και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο του. "Ποιος ειναι αυτος; " ρώτησε ο Joel. "Ενας φίλος μου, ο Τim. Ασε ειναι μεγάλη ιστορία". "Μα οχι θελω να τη μαθω. Οτι αφορά εσενα αφορα και μενα πλέον. Είμαστε μαζι ". Η τρυφερότητα του Joel εκανε την Ariana να λυγίσει και να του πει το περιστατικό με αυτήν και τον Tim στο νοσοκομείο. "Τι; Και τελικα δεν ηταν αυτος ο κλοουν; " "οχι για να ειναι εδω δεν ειναι. Ομως αισθάνομαι λιγο αβολα γιατί τον κατηγόρησα για κατι που δεν εκανε και μάλιστα ηταν πολύ βαριά η κατηγορία". "Μην στενοχωριέσαι μωρο μου αφού ειδες δεν σου κράτησε κακια. Αλλα ας σου κρατούσε και θα πήγαινα εγώ να καθαρίσω για σενα". Η Ariana άρχισε να γελάει μέχρι που θυμήθηκε πως είχαν και το πάρτυ το οποίο άρχιζε σε μιση ωρα και δεν είχε βαλει ουτε εκείνη ούτε ο Joel καλα ρουχα. Τότε η Ariana πήγε με τον Joel στο δωμάτιο της. Εκει πηγε και του έδειξε τι είχε σκοπό να βαλει. Μολις το ειδε ο Joel παραλίγο να πνίγει. "Τι ειναι αυτο; " ρώτησε. "Φορεμα" του απάντησε με χαλαρό τόνο. "Τι φορεμα; Αυτο ειναι ύφασμα για φορεμα. Δεν θα βγείς απο εδω με αυτό το φορεμα. Σου το απαγορεύω". "Καλα καλα ότι πεις. Εγω ομως θα το φορέσω. Εξάλλου δεν έχεις λογο να φοβάσαι γτ είμαι απόλυτα πιστη στις σχέσεις μου" του ειπε και τον φίλησε. Εκείνος ομως δεν συμφωνούσε καθόλου. "Τι θα κάνουμε με σένα;" τον ρώτησε και εννοούσε τι ρούχο θα βάλει. Τοτε ξαφνικά της ηρθε μια ιδεα. "Α περίμενε! " του ειπε και πηγε δίπλα στο κρεβάτι της ,οπου ειχε ενα μαυρο δερματινο κουτί. Το σήκωσε και του το εδωσε. Ο Joel το άνοιξε και έμεινε έκπληκτος. "Μωρο μου ειναι υπέροχο! Ποσα έδωσες;" των ρώτησε βλέποντας το λογότυπο "Alexander McQueen επάνω ". "Χαχα τίποτα δεν εδωσα. Μου ανήκει αυτη η εταιρία ξέρεις " του ειπε γελώντας. "Εκείνος την κοιτούσε και δεν μπορούσε να το πιστέψει".
Το συγκεκριμένο κουτί ειχε μεσα ενα ασπρο πουκάμισο με πολλες μικρές νεκροκεφαλες ,ενα μαυρο στενό τζιν με πολλα μπαλώματα και σκασίματα και μια καφε μακρυά καπαρτινα. Ηταν το κουτί δώρου που ειχε σχεδιάσει να δωσει στον Gregory για την επέτειο τους. Εφόσον είχαν χωρίσει δεν υπήρχε λόγος να του το δώσει.
Ο Joel ειπε στην Ariana να πάει στο μπάνιο ωστε να ντυθεί εκείνος και εκείνη πήρε το δικο της φόρεμα και πήγε. Εκείνη φόρεσε ενα αρκετά κοντό μαυρο seethrough φορεμα και ενα ζευγάρι μαύρες ψηλές μπότες με ενίσχυση απο κατω. Οταν ο Joel της ειπε να βγει εκεινη είχε ηδη ντυθεί. Ανοιξε την πόρτα και έμειναν και οι δυο έκπληκτοι. "Ουαου! "Αναφώνησε η Ariana. "Αν εσύ λες ουαου εγω τι να πω;"τής απάντησε ο Jonathan κσι γέλασαν. "Σε προειδοποιώ ετσι και δω κάποιον να σε κοιτα σε πήρα και φύγαμε". Της ειπε δηθεν θυμωμένα και αυτή τον φίλησε ως ένδειξη αγάπης της.
Οταν έφτασαν στο αμφιθέατρο το πάρτυ είχε ηδη αρχίσει και ολοι οσοι συμμετείχαν στη διοργάνωση είχαν παρει τις θέσεις τους. Μολις μπήκαν μεσα τους καλωσόρισε η Iris με ενα χαμόγελο. Η Ariana της ειπε πως τα πηγαίνει περίφημα και συνέχισε να περπατά. Μεσα σε λίγα λεπτά είχαν τραβήξει την προσοχή όλων. Το ντύσιμο, το στιλ, ο τρόπος που περπατούσαν τους έδιναν εναν αλλον αέρα διαφορετικό. Ο Gregory μολις ειδε την Ariana εμεινε έκπληκτος. Ηταν πολύ όμορφη και ο τοσο αισθησιακό τρόπος που χόρευε στον ρυθμό της μουσικής τον έκανε να παει να την αρπάξει και να την φιλήσει. Τις σκέψεις του διέκοψε ο Joel οταν την πλησίασε και άρχισε να την αγκαλιάζει και να την φιλα. Εκείνη χόρευε επάνω του και απο την έκφραση του προσώπου που είχε πάρει ο Joel φαινόταν πως ειχε τρελαθει μαζι της.
Οταν τελείωσε ο Nick με αυτό το τραγούδι ανακοίνωσε στο μικρόφωνο πως ηταν η ωρα να βάλουν ολοι τις στολές τους,που είχε παραγγείλει η Ariana . Ετσι άρχισαν να χωρίζονται άντρες γυναίκες και να μπαίνουν σε κλειστά δωμάτια να αλλάξουν και να μεταφμφιεστουν. Μετα απο μισή ωρα περίπου ηταν ολοι έτοιμοι. Η Ariana είχε βαλει στολή μάγισσας, η Laura στολή φρικιαστικής γριάς, ο Lucas στολή Zombie και ο Gregory μαζι με τον Joel ειχαν κατα σύμπτωση βάλει την ιδια στολή ψαλιδοχερη. Οταν ο Gregory το παρατήρησε ηθελε να πάει να του την σκίσει αλλα η Laura τον σταμάτησε. "Μου πηρε την Ariana δεν θα μού παρει και τη στολή φώναξε" αλλα η Laura τον έπεισε να μην το κάνει θεμα καθόλου γιατι για αλλο λογο είχε οργανωθεί το πάρτυ.
Καποια στιγμη η Ariana ειπε στον Joel να την ακολουθησει. Εκείνος την ακολούθησε και έφτασαν διπλα στη Laura. Εκείνη φώναξε τον Gregory και τον Lucas και οταν πλέον εοψραν μαζευτεί ολοι η Ariana άρχισε να μιλα. "Λοιπόν κανενα ίχνος του κλόουν ακόμη. Θα έχουμε ολοι τα μάτια μας ανοιχτά. Εγω δεν εχω παραγγείλει καμια στολή κλοουν επίτηδες για να μην γίνει μπέρδεμα. Οπότε τον βλέπουμε, ειδοποιούμε τος ατυνομους και τον πιάνουν". Αφού ολοι συμφώνησαν άρχισαν να προσποιούνται πως περνούν καλά.
Στο μεταξύ ο George που έφτιαχνε τα ποτά είχε αρχίσει να μεθα τοσο πολύ που ειχε πιει. Καποια στιγμη εμφανίζεται ενας φοιτητής ντυμένος κουκουλοφόρος (σαν την στολή των περσινων δολοφόνων που δεν μπορούσε κανεις να διακρίνει το φύλο του τον πλησίασε. Εκείνος τον ρώτησε τι θα πάρει και τότε αυτος έβγαλε ενα μαχαίρι και τον κάρφωσε στο στομάχι. Υστερα έβγαλε το μαχαίρι και αφου τον έριξε κάτω του εκοψε τις καροτιδες ενω σκέπασε με την μεγάλη μαύρη μπέρτα του το λαιμό του για να μην πεταχτεί το αίμα στους τοίχους. Υστερα οταν πλέον ειχε πεθάνει άρχισε να κόβει μικρά κομμάτια από την περιοχή της κοιλιάς του και να τα τοποθετεί στις οδοντογλυφίδες για τα μαρτίνι που υπήρχαν πάνω στον πάγκο. Υστερα του έβγαλε τα μάτια και τα τοποθέτησε και αυτά σε κάποια ποτά ωστε να νομίζουν ολοι πως ειναι Halloween εφε. Οταν τελείωσε άρχισε να βαζει το αιμα που χυνόταν σε μια μεγάλη άσπρη κανάτα που περιείχε βότκα και οταν γέμισε άρχισε να ρίχνει το μείγμα σε ποτήρια. Στη συνεχεια ηρθαν κάποιο φοιτητές και πηραν απο αυτό το ποτό. Κάποιος τον ρώτησε. "Τι ειναι αυτό; " ετσι ο κουκουλοφόρος παραποίησε τη φωνή του ωστε να μοιάζει με του George και τους ειπε. "Bloody Mary ". (Bloody Mary ονομάζεται ενα κλασικό κοκτέιλ με βότκα και χυμό ντομάτας).
Μετά έφυγε απο εκει και ανέβηκε προς τον Nick όπου έπαιζε μουσική. Δίπλα του υπήρχε ενα παλιο γραμμόφωνο. Η Ariana πριν εκεινος πλησιάσει τον Nick, τον πρόσεξε αλλα δεν έδωσε σημασία γιατί ήξερε πως η στολή πλέον αυτη είχε γίνει αρκετά διάσημη.
Οταν ο κουκουλοφόρος πλησίασε τον Nick, του έδεσε τη γλώσσα στους περιστρεφωμενους κύκλους που οσο κυλούνταν υπήρχε μουσική. Ξαφνικά η γλώσσα του ξεκόλλησε και άρχισε να περιστρέφεται κι αυτή μαζι. Ο Nick ούρλιαζε απο πριν αλλα κανεις δεν τον άκουγε μιας και ο κουκουλοφόρος είχε δυναμώσει επίτηδες τη μουσική. Υστερα με το μαχαίρι που κρατούσε τον εγδαρε οσο ηταν ακόμη ζωντανός και μετα άρχισε να τον ράβει στην καρέκλα που καθόταν. Ο Nick προσπαθούσε να αντιδράσει αλλα δεν μπορούσε. Οταν πλέον του ειχε ράψει την πλάτη και δεν μπορούσε να κουνηθεί του έκοψε ενα κομμάτι απο το σώμα του. Το επεξεργάστηκε λίγο με το μαχαίρι και αφου το έκανε στρογγυλό το τοποθέτησε στο γραμμόφωνο σαν δίσκο βινυλίου. Πρώτου ξεκινήσει το γραμμόφωνο να πέσει άρχιζε να τον διαμελλιζει ώσπου στο τέλος ειχε μείνει μόνο το σώμα του και το κεφάλι του. Ο Nick έκλαιγε και δεν μπορούσε να κάνει τίποτα μιας και ήταν ραμμενος, παρα κοίταζε τα πεταμένα ακρα του και έκλαιγε. Στο τελος πηρε ενα τρυπάνι και του τρύπησε το κρανίο και τον εγκέφαλο ύστερα του εκοψε το κεφάλι και άρχισε να του σχεδιάζει διαφορα σχέδια. Τελος είχε φτιάξει μια Jack O'Lattern κολοκύθα με το μυαλό του στη μεση κάτω απο μια λάμπα. Υστέρα εβαλε το γραμμόφωνο να παίζει, εβαλε την ανθρώπινη κολοκύθα πάνω στον πάγκο και έβγαλε το μανδύα με αποτέλεσμα να φανεί πως ηταν ο κλόουν.
Το γραμμόφωνο έπαιζε εναν ανατριχιαστικο θόρυβο χωρις βέβαια να το ακούει κανεις.
Η Ariana οσο χόρευε με τον Joel σκεφτόταν τον κουκουλοφόρο πυ ειδε. Ηταν τοσο διάσημη η στολή αυτή σκέφτηκε. Ξαφνικά διαπίστωσε πως δεν είχε παραγγείλει καμια τέτοια στολή και πανικοβλήθηκε. Φώναξε γρήγορα την Laura και της το ειπε και ύστερα τα κορίτσια πήγαν στο μέρος του DJ να σταματήσουν τη μουσική. Οταν πήγαν αντίκρισαν αυτό το απαίσιο τοπιο με τoν Nick ραμμένο χωρίς ακρα. Τα κορίτσια αφού έβγαλαν μια κραυγή σταμάτησαν τη μουσική και όλοι τωρα μπορούσαν να ακούσουν τον απαίσιο ηχο που εκανε ο "δίσκος" του κουκουλοφόρου. Γρήγορα τα κορίτσια τους εξήγησαν και άρχισαν ολοι να φύγουν συμπεριλαμβανομενου και του Joel και τον Justin. Ο Gregory ακούγοντας αυτην την κατάσταση ενα μονο πράγμα σκέφτηκε. Να σώσει την Ariana. Ετσι την πήρε και την κουβάλησε στην πλάτη του άσχετα με το αν εκείνη δεν ηθελε. Την πήγε στο δωμάτιο της και κλείδωσε την πόρτα ωστε να μην μπορεί να φύγει και έμεινε μαζι της.
Στο μεταξύ στο πάρτυ επικρατούσε μεγάλη αναστάτωση και κορυφώθηκε οταν βρήκαν τον νεκρο George κάτω στο πάτωμα χωρίς μάτια. Τα ματια και τα κομμάτια της κοιλιάς του είχαν ηδη φαγωθεί απο κατι παιδιά που τα θεώρησαν εφε του Halloween. Γρήγορα κάποιοι άλλοι φοιτητές έδειξαν στους αστυνόμους τα ποτήρια με το ποτο πού τους εδωσε και διαπιστώθηκε πως η bloody Mary που καταναλώθηκε ηταν όντως απο αιμα. Αρχισαν να ψάχνουν ολο το δωμάτιο για τον κουκουλοφόρο που ηταν ο κλόουν απλά μεταμφιεσμένος. Ξαφνικα ακούστηκε ενα μεγάλο μπαμ και το πτώμα της Selena που είχε κοπεί στη μέση έπεσε κάτω μαζι με δυο προσκλήσεις για την Ariana.
Ο κλοουν περπατούσε στο χώρο όπου σκότωσε την Selena και τον Jason. Ηταν πολύ ικανοποιημένος με ολο αυτό. Τότε ομως ακούστηκε ενας θόρυβος απο την πόρτα όπου έβγαινε. Εκείνος παρόλο που ηταν ο δολοφόνος εκει ταράχτηκε. Και μάλιστα τρόμαξε ακόμη περισσότερο οταν ειδε να κατεβαίνει τα σκαλιά ενας ακόμη κλόουν.
Και οι δυο κοιτάζονταν μεταξύ τους. Ξαφνικά ο καινούριος λεει στον παλιό. 'Θέλεις να συνεργαστούμε; θελω την Ariana και τους φίλους της νεκρούς το ιδιο και εσύ. Αν ενώσουμε τις δυνάμεις μας τότε θα μπορούμε να τους σκοτώσουμε πιο εύκολα πιο γρήγορα και πιο βασανιστικά. Τι λες;". Ο παλιός κλόουν δεν απάντησε παρά χτυπησε τρεις φορές τον πάγκο και εμφανίστηκε τότε ενας ακομη κλοουν. Οι δυο παλιοί συζήτησαν μεταξύ τους και ετσι αποφάσισαν.. "Θα συνεργαστούμε μαζι σου. Δειξε μας ποιος είσαι ". Είπε τότε ο ένας και ο καινούριος κλοουν έβγαλε τξμ περούκα και το μακιγιάζ. Υστερα αποκαλύφθηκαν και οι αλλοι δυο και άρχισαν να κοιτιουνται μεταξύ τους . Υστερα είπαν και οι τρεις μαζι. "Απίστευτο... "
ESTÁS LEYENDO
Ποιος; [Βιβλιο 2: Harvard University]
Misterio / SuspensoΗ Ariana και οι φίλοι της ειναι πλεον φοιτητες στο Harvard. Η Ariana ειναι φοιτήτρια της ιατρικής.Μετα την τραγωδία που πέρασαν ειναι γνωστοί σε ολους ως "αυτοι που έζησαν". Περνούν υπέροχα καθως πηγαίνουν απο παρτυ σε πάρτυ και από χορο σε χορο. Τ...