Hepinize iyi akşamlar ❤️❤️ ÇOK BOŞ BİR BÖLÜM OLDU AMA İDARE EDİN ARTIK DUDJDJDKDK
UMARIM BEĞENİRSİNİZ 😁"Senin lafına bakıp oraya gidende kabahat zaten."
Kihyun sinirle bir yandan salata için havuç rendeleyip bir yandan da Jooheon'a ağzına ne gelirse söylüyordu.
"Neymiş efendim kızı Dambi'ye laf söylemeye hakkım yokmuş. Birincisi bir köpeğe konulacak en saçma isim Dambi. Bir insan neden köpeğine böyle saçma bir isim koyma ihtiyacı hisseder? Hem d ile a yan yana gelince çok sinir bozucu oluyor, dalak gibi. Sence de öyle değil mi?"
Jooheon hayretle küçük olanı süzüyordu. Kihyun neredeyse yarım saattir aralıksız konuşuyordu ve susacak gibi görünmüyordu. Ülkenin en ünlü psikologlarının birinden randevu almıştı ve Kihyun onunla içeri girer girmez kavga etmişti. Tamam, bazen Kihyun gerçekten çekilmez biri olabiliyordu fakat Jooheon onun bu kadar ileri gidebileceğini düşünmemişti. Birisinin hyunguna psikolog fiyatlarını söylemesi gerekiyordu. Başka bir zaman olsa şimdiye kadar kavgaya tutuşmuşlardı fakat şu an Dal Nari ile mesajlaştığı için kızıl saçlı olanın söyledikleri pek umurunda değil gibiydi. Başını sakince sallayarak onayladı.
"Hyung sence de biraz fazla abartmıyor musun? Adamın bir gözü diğerinden önce kapanıyorsa ne olmuş yani?"
"Cidden o kadar söylediğimden anladığın bu mu? Bana yürüyor diyorum Jooheon. Sapık yani. Hastalarına yürüyen, duvarına saçma sapan isimleri olan hayvanlarının resimlerini asan aptal bir herif o."
Jooheon aynı cümleyi 2738484. kez duymanın verdiği tecrübeyle sakince telefonuna odaklandı. Şu an moralini hiçbir şey bozamazdı. Belki de gelecekte çocuklarının anası olacak o muhteşem gülümsemesiyle etrafa ışık saçan, bakışlarından şehvet akan kızla yarın buluşmak üzere sözleşmişlerdi. Sevinçle telefona bakarak gülümsedi.
"Hyung, sence de sekreter kız çok güzel değil miydi? Dur ya da cevap verme. Şimdi güzel falan dersin ben kıskanırım. Yarın buluşuyoruz da biraz. Tabi diğer kızlar gibi o da benim muhteşem yakışıklılığım ve karizmama karşı koyamadı."
"Güzel gibi ama.. O kız seni parmağında oynatır Jooheon, Kihyun demişti dersin. Onu bunu bırak da şu salakları sofraya çağır. Yarım saattir içeride inliyorlar sanki duymuyoruz.(2 wonsuz olur mu? ASLA!!!!) Hem o kıza da fazla bağlanma. Zaten bir daha gitmeyeceğiz oraya, görüşmeniz zor olur."
"Bir daha gitmeyeceğiz derken?"
Jooheon biraz sonra başına gelecekleri
tahmin etsede küçük olanın bunu bilmesi gerektiğini düşündü. O sırada Kihyun soran gözlerle ona bakıyordu."Gittik ve beğenmedik o yüzden bir daha gitmeyeceğiz."
"Hyung... Sakin ol ama, 20 seansın parasını peşin ödedim."
"HAHAHAHAHAHA NE DEMEK PEŞİN ÖDEDİM!? Eğer iade yapmazlarsa bittin demektir biliyorsun değil mi Jooheon?"
Korkunca minik bir tavşanın ürkek bakışlarına sahip olan Jooheon başına gelecekleri şimdiden tahmin edebiliyordu.
Feels~
CİDDEN MANYAKLAR YA DUDJDJDKDK Neyse ben kaçar
SİZİ SEVİYORUM ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Calm Down || Kihyuk
Fanfiction"Her şeyi anladım ama tabloma neden laf ediyorsun?" "Köpek boş bakıyor." "Senin gözlerinden anlam akıyor çünkü. Kızım Dambi hakkında düzgün konuş."