O pět dnů později.
S Lindou jsme se hodně zkamarádily, chodíme spolu na koně a občas i ven, už několikrát mě chtěla seznámit s Honzou, ale já se na to prostě necítím, nechci se s ním bavit, ani vidět. Lindě věřím to že to neudělal on, ale kdykoliv na honzu pomyslím, vzpomenu si ma Kláru.. Hrozně mě mrzí co se stalo, a Šantal se se mnou teď nechce teď kvůly Lindě bavit..
Je 14:15 a já nevím co budu dneska dělat.. ,,crrr crrrrrr!!,, zvonil mi telefon, byla to Linda a tak jsem ho rychle zvedla.
(L=linda M=Molly)L: Čauky Molly, máš večer něco v plánu??
M: nene, zatím ne, proč?
L: napadlo mě že večer můžem zajít na dýzu.
M: nooo, ja nevím.. Moc na to nejsem...
L: to nebyla otázka ale rozkaz, tak v půl osmý pře domem ok??
M: no fajn.. Alespoň že dneska jsou rodiče pryč, alkohol by poznali 😂.
L: na ti naši taky, ta papa. Ještě musím vyřešit něco s Jendou..
M: pa. A pozdravuj ho.Po hovoru jsem si šla vybrat vhodé šaty a vybírala účes.. Nakonec jsem zvolila toto:
Na vlasech jsem si udělala malinkou mašličku, k mím hnědým vlasům se to úplně hodilo.
Večer.Šla jsem před barák a tam už čekala Linda. Pozdravily jsme se obejmutím a vyrazily ke klubu. Když jsme došly před klub, měly jsme půl hodiny čas a tak si povídaly. Linda se strašně vyptávala na Honzu, jako co proti nemu mam atd.. ,,nic proti němu nemam... Jen kdyz ho vidim tak mi připomene kláru.,, řekla jsem naštvaně, protože mě klára dost nasrala a kvuly ni se teď nedokážu ani pozdraviz s bratrem své nej kámošky.
Seděly jsme na lavičce pred klubem a najdenou vidím jak Linda někomu mává. ,,komu máváš?? Zeptala jsem se.
,,támhle je brácha, chci aby si se odhodlala mu něco říct, a proto tady bude s námi.,, řekla mi linda s úsměvem na tváři.
,,t-to si dělátš p*del?????!! Ja tady nemůžu zůstat, prosím ať sem nechodí..,, ale bylo pozdě.. Honza stál už vedle Lindy a zdravil jí.,,ahoj, ty jsi Molly??,, řekl mi mile.
,,a-ahoj, jo jsem...,,
,, krásné jméno.,,
,,díky,,
,, si na mě naštvaná?,,
,,ne, nejsem a omlouvam se za tu nemocnici.,, řekla jsem sklesle.
,,to nic, spíš já se omlouvám.,,Do rozhovoru nám skočila Linda: ,,táák, vidím že jste seznámeni, tak já jdu, ahoj.,,
,,cože???! Lindo, já jdu taky domů, s kym tady mám jako býť??,, řekla jsem naštvaně, ale bylo pozdě, Linda už nastupovala do auta své kamarádky.
,, nóó... Tak... Budeš tady se mnou??,, zeptal se mile Honza.
,,jojo, ale musíš na mě dohlednout, nesmím se opít.,, odpověděla jsem.Šli jsme spolu do vnitř, a už to začalo. Jeden panák za druhym. Fernet, jegr, jack daniells, rum a vše zakončenu 42 vodkou. A toto několikrát za sebou. Bylo mi hrozně špatně, byla jsem hrozně opilá. Nejsem na alkohol zvyklá. Honza byl naštěstí trochu při sobě, a pomáhal mi ze vším. Po chvilce pustili písničku your beatiful a všichni se dávali do páru a tancovali, Honza mě popadl a přitiskl k sobě. Během písničky jsem cítila že jednou rukou se drží nějak nízko, vzala jsem jí a dala si jí na bok. Bylo to super..
Asi ve dvě ráno jsme si zavolali (honza zavolal ja byla mimo) taxíka aby nás dovezl domů. Před domem si nás přebrala Linda a odevdla nás k nim domů. Ustlala mi v pokoji pro hosty a já hned usnula.
ČTEŠ
This is life w. MenT [DOKONČENO]
Fanfiction#481 v kategorii Fan Fikce Ahoj, já jsem Karolína :) toto je můj první příběh, a to o mentovi tak prosím odpuste drobné chybičky 😂 a jen pro info, u každé kapitoly bude fotka týkající se menta