Toto se nemělo stát..

503 27 0
                                    

(**jen chci upozornit že tento příběh bude celý z pohledu Honzy**)

Přijel jsem se podívat do Pardubic na závody mé sestry Lindy, projela to bez chyby, vypadá to že bude mezi nejlepšími, Další jezdkyně byla dívka z Hradce, Šantal, jak úžasné jméno.. tuto slečnu znám, byla v Pardubicích minulý týden u koní a já se tam byl podívat, vypadalo že dopadne lépe než naše Linda, ale poslední kombinaci celou pobourala. Poslední slečna s číslem 14. Byla dívka také z Hradce, Měla krásného koně, a i ona byla moc krásná. Vyjela čistě, ale jak mile se podívala do publika znervózněla, myslel jsem si že tam má svojí rodinu, a třeba se bojí že to zkazí. Ale když byla u 5. Překážky začalo se to ještě zhoršovat, klepala rukama a její kůň si poskakoval jak chtěl. Bylo na ní vidět že je zmatená, bál jsem se o ní, ten pocit co jsem cítil byl neobvyklý. Najednou to děvče přímo přede mnou cuklo prudce s otěžema a kůň i s ní spadl. Nevím co  mě to popadlo ale přeskočil jsem plot a doběhl k ní, kůň byl velice splašený a odběhl na druhou stranu kolbiště kde ho chytili. Seděl jsem u ní a mluvil na ní, nereagovala, po chvilce přiběhla pomoc a ti jí naložili na vozík a někam odvezli, vůbec netuším co se se mnou děje. Ta holka ve mě vyvolává divný pocit, možná že je až moc krásná? Líbí se mi? Nééé, to je nesmysl, Honzo vzpamatuj se!!

Další den mi to nedalo a rozhodl jsem se že si zjistím kde leží a půjdu ji navštívit, zeptám se jí proč byla tak nervózní z toho podia.. a proč se koukala na mě jako na vraha? Jako kdybych jí já zničil život.

Nasedl jsem do své oktávky a vyrazil k nemocnici, na recepci jsem se zeptal na jakém pokoji je ta dívka kterou přivezli po pádu z koně. Divil jsem se ale poskytli mi mnoho informací.

 Divil jsem se ale poskytli mi mnoho informací

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
This is life w. MenT [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat