,,Molly!! Molly vztávej už!!.
Molly!!!,,
Křičela ne mě Šantal. ,,nestíháme! Za hodinu mám být připravené na ranči! Pohni!,, znovu zaječela nervozní Šantal.,,Oh, kolik je?? Zeptala jsem se a přitom se koukala do mobilu. ,,jeeej, už půl osmé.,, řekla jsem si v duchu a vyskočila jsem z postele a zamířila jsem k tašce odkud jsem vytáhla rajtky a košili. Když jsme byly připravené, hodila nás Šantali mamka na ranč, kde už se nakládali koně do převozníku. Rychle jsem běžela do stáje pro svého koně willa a začala ho čistit aby alespoň nějak vypadal. Dala jsem mu deku a vyvedla k převozníku. Po půl hodině se mi povedlo ho tam dostat, tak jsem jen nasedla do auta a vyrazili jsme s trenérem do Pardubic na závodiště.
Na místo jsme dorazili mezi posledními, vyzvedla jsem si číslo a šla za Willem který už byl připravený. Vzala jsem ho za otěže a vyvedla ke kolbišti na zkušební překážky, tam jsem ho protáhla a jen poslouchala moderátory. ,, Taaak a další na řadě je Linda Macáková!! Sedmnáctiletá jezdkyně Pardubic která se věnuje koním už od 3. Let, minulou sezónu se svojí kobylkou Amirol de portysh skráceně Amirrou vyhrála 3 Zlaté medaile...... ,, když Šantal zaslechla toto příjmení, nadskočila v sedle nejmíň metr vysoko.. byla z toho úplně vyřízená..
Nemohla jsem jí říct o tom že vím že jezdí.. zabila by mě, ale vážně jsem nečekala že se Linda objeví na tomto závodě, tak teď už jen doufat že mezi publikem neni jeji bratr MenT!. Nenavidim ho..
Linda dojela bez jediné chyby a v celku dobrém čase, ale teď už byla na řadě Šany, povzbudila jsem trochu její start aby si začala věřit, nikdy si totiž nevěří.. Šantal závod přejela čistě s nejlepším časem, ale poslední kombinaci měla stále před sebou. Začala jsem hodně tleskat ale Šanina kobylka Mellanie posledni překážku celou rozbourala, Byla to velká škoda, protozě mellanie je bezvadej kůň a šany si ji neudržela pod kontrolou.
Další na řadě jsem byla já. vystartovala jsem čistě, když jsem vjížděla na druhou překážku podívala jsem se do publika, ano seděl tam on, to bylo to čeho jsem se nejvíce bála.. hned jsem znervózněla a Will stuhl, bylo jasné že tento závod neprojedeme čistě. Pořád jsem kontrolovala publikum a bála jsem se překážky č. 6 která byla podel publika. Nezbylo mi nic jiného než tam jet, byla jsem ještě více nervozní a Will sebou začal cukat, nevedela jsem co mam dělat, neudržela jsem ho, tak jsem prudce škubla otěží a will se lekl a spadl i se mou.. potom už jsem viděla tak deset minut pouze tmu.
ČTEŠ
This is life w. MenT [DOKONČENO]
Fanfic#481 v kategorii Fan Fikce Ahoj, já jsem Karolína :) toto je můj první příběh, a to o mentovi tak prosím odpuste drobné chybičky 😂 a jen pro info, u každé kapitoly bude fotka týkající se menta