Miluji tě❤

405 18 0
                                    

Uplynuly tři dny od té doby co mě přímo před méma očima fanoušci jednoznačně vyškrtli s M- teamu. Už tři dny neberu Honzovi telefony ani nic jiného. Doma nejsem, rodiče odletěli na Kanáry a já jela na 10 dní k teté Ester do jedné vesničky u prahy. Je mu tu fajn. Konečně jsem se uklidnila. Honza... Honza ten neví kde je, neví co se mnou je, neví proč se s ním nebavím... Asi bych mu měla alespoň napsat.
Já: Ahoj, nemusíš se bát, a taky mi pořád nepiš a nevolej, jsem u tety na týden. Rodiče letěli na kanáry.
H: Mollly!!!! Proč si se mi neozvala dříve?? Víš jak jsem se bál? A jak chceš aby to bylo dál? Já se tě jen tak nevzdám, miluji tě.
Já: Honzí promiň... Jo a nevím jak to bude dál... Fakt nevím.. Mám ráda tvoje fanoušky a nechci aby jsi si kvůly mě ničil svůj sen.
H: ale Molly, já si ho neničím ale plním.. Chci být s tebou.. A ti praví fanoušci to pochopí a budou respektovat.
Já: Honzí.. Jak ty to děláš??? Musím tě hned vidět..
H: Adresa tety? Jedeš domů zlatko.
Já: Halovice, zastav u zastávky, vyřeším to s tetou a zavolej mi až se budeš blížit.
H: jasně.. Vyrážím papa miláčku ❤.
Já: papa, jeť opatrně zlato ❤❤💚

Šla jsem si zbalit věci, domluvila se s Tetou a vyrazila k zastávce. Čekala jsem asi 10 minut a pak viděla v dálce černou oktávku. Zastavila u mě. Nasedla jsem dovnitř, ani jsem se nestihla podívat na Honzu a někdo mi strčil roubík do pusy a zavázal oči. Nemohla jsem křičer, hýbat se. Prostě nic. Jen slzy mi stékaly po tváři. Celou cestu jsem se bála co je s Honzou, protože to bylo jeho auto, všimla jsem ji nálepky menT na pravém okýnku, Honza to má úplně stejně.

Asi po hodině mě ta osoba popadla a surově táhla někam do neznáma. Odhodila mě na zem a sundala mi šátek.

,,taáak holčičko. Teď mě pozorně poslouchej.,, řekl nějaký starší chlap.
,, Možná nevíš proč si tady. Ten tvůj boy může skončit špatně. A to jen kvůly tomu že nebral vážně mou žádost o natočení videa, kde bude propagovat pornostránku kterou vlastním. Bral to jako ,,prank,, nebo jak tomu vy mladí říkáte, a ty jsi tu proto, aby jsi mi nějaký ty prachy vydělala, takže se připrav a zítra máš svojí hereckou premiéru.,, dořekl ten hnusný zlý chlap.

Nemohla jsem nic říct.. Roubík mě strašně tlačil do pusy a já nemohla ani pípnout... A na víc to natáčení... Vždyť já jsem ještě PANNA!!! Já o to chtěla přijít s Honzou... A né s nějakým nakaženým hercem!!!!

Když jsem se konečně pokoušela usnout na té hnusně matraci, otevřeli se dveře a strčili do nich nějakéhi kluka, šla jsem blíže a byl to... Nemohla jsem uvěřit svým očím ale byl to..m Martin. Vykuleně se strachem v očích jsme na sebe koukali... Měl zavázané ruce, já taky ale méně než on... Naznačila jsem mu, že se to pokusím rozvázat. Otočil se a já začala ,,rozvazovat,, ten uzel. Nešlo mi, ale jelikož jsem mohla hýbat prstama, vzala jsem ze zdi nějaký kus želené tyčky a provlékla to tí, uvolnilo se to a já to lehce rozvázala, neváhal a rozvázal mi mé ruce. Vytrhla jsem blezkurychle z pusy roubík a zača ječet: ,,Martine!!!!!! Co se to děje??!!! Oni chtějí aby jsme spolu natočili porno!!!! Kde je Honza?? Kde-kde je?!!,,
,,Molly klid, Honzu tady mají taky, je v pořádku, nemá roubík nic, plánuje útěk, jen to bude trvat chvilku, a tomu točení se určitě vyhneme! Hlavně klid!,,

 Vytrhla jsem blezkurychle z pusy roubík a zača ječet: ,,Martine!!!!!! Co se to děje??!!! Oni chtějí aby jsme spolu natočili porno!!!! Kde je Honza?? Kde-kde je?!!,, ,,Molly klid, Honzu tady mají taky, je v pořádku, nemá roubík nic, plánuje útěk, ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
This is life w. MenT [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat