Seděli jsme vedle sebe na posteli a smáli se přes celý barák.. Když jsem se uklidnila šla jsem do skříňky pro klíčky od mého auta a podívala jsem se na Honzu. On na mě hodil takovej ten pohled jakože to si děláš srandu? S tebou za volantem do toho mini autíčka nevlezu. Stála jsem tam a začala se znova strašně smát. Chytla jsem Honzu za ruku a táhla ho po schodech dolů. Z linky v kuchyni jsem vzala ovladač od garáže a vrat.
Když jsme sedli do auta, Honza na sucho polkl, bylo na něm vidět že se bojí, a já se mu jenom smála. Nastartovala jsem a vyjela z vrat. Na hlavní jsem to rozjela na maximální rychlost a to na 70 km/h (😂😂) jela jsem na náměstí, jelikož tam dneska byl nějaký program ve stylu: zábava soutěže kapela. Byly tam i trhy, takže jsem tam něděla nic jiného, než vybírala nějaký kraviny pro honzu nebo pro někoho z rodiny..
Po dlouhém obíhání stánků, mě Honza vzal za ruku a šli jsme si sednout na lavičku k pódiu. Seděli jsem tam a chvilku poslouchali tu kapelu co tam hrála. ,,Molly? Mohli by jsme se stavit potom na chvilku u mě ve studiu? Já mám taky povinosti.. A musím natočit video a skontrolovat po Tomášovi jeho stříhání.,, zeptal se mě Honza. ,,jasně, ráda se podívám na to jak tvoříš videa atd. Bude to super.,, odpověděla jsem.
Šli jsme k autu a Honza si sedl za volant. ,,jak se tahleta tvoje ,,čtyřkolka,, ovládá? Řekl se smíchem v hlase. ,,normálně,, zasmála jsem se. ,,toto je jako když jedu na nějaké minibajce,,
,,hele, nedělej si s toho srandu, to je dražší jak tvoje oktávka,, odpověděla jsem.Po dobu cesty jsem se tak nějak pořád smáli. A když jsme tam dorazili, tak Honza hledal asi hodinu místo na zaparkování.
Došli jsme před dveře studia a Honza zaklepal, přišel nám otevřít Rady. ,,Zdárko, co si to vedeš za čičinu?,, řekl Rady. ,,heeej, toto je Molly, jsem sousedi, jeli jsme jejim autem a já si sem jen potřeboval skočit.,, řekl Honza.
,, Ona ta Mokky nebo jak se jmenuje má auto? Vždyť jí je tak šestnáct ne?,,
,,to je Molly a má auto co je jako čtyřkolka,, řekl Honza
,,jo jako a neni mi 15 ale 16,, zasmála jsem se.
,,však promiň,, řekl rady.
Potom jsme se tam všichni asi tam hodinu smáli..,,molly, hele jdeme natáčet gta, bude to tak na 45 minut, hlavně nesmíš mluvit, za chvilku přijde Tomáš, tak si s ním budeš moct vedle povídat.,, řekl mi Honza
,,jasně,, ani jsem to nedořekla a už vešel Tomáš do místnosti. ,,Čau hoši, jé co to tu máš za čičinu??,, řekl Se smíchem v hlase Tomáš.
,,ahoj, já jsem Molly,, začala jsem se smát.
,,hele tome, zabav tady Molču než dotočíme video.,,
,, heeej Honzo jak si mi to řekl?? ,, řekla jsem ,,uraženě,,
ČTEŠ
This is life w. MenT [DOKONČENO]
Hayran Kurgu#481 v kategorii Fan Fikce Ahoj, já jsem Karolína :) toto je můj první příběh, a to o mentovi tak prosím odpuste drobné chybičky 😂 a jen pro info, u každé kapitoly bude fotka týkající se menta