Yine bir sabaha alarmıma lanet okuyarak başladım. Annemin bu tiz sesi beni öldürüyor. Umarım dünden istediğim kahvaltıyı hazırlamıştır. Şimdiden burnuma enfes kokular geliyor. Ağzımım suları aktı bile. Uf ne diyorum ben. Elaya mesaj atmayı unuttum. Dün olanları hatırladıkça utancımdan ölüyorum. Hele ki o ne durumdadır. Elaya mesaj atacaktım ki kapımın açılmasıyla elanın öldürücü bakışlarıyla karşı karşıya kaldım.
"Nur öldürücem seni. Senin yüzünden gece hiç uyumadım. Seninde burda yata yata bir taraf..neyse
"Şey ben daha uyuyalı bir saat oldu(umarım akşam gelir gelmez uyuduğumu anlamamıştır)"
"Neden son görülmen 23:54 sen gece boyunca wptan çıkmazsın ki?"
"Şimdi s*çtım."
"Neyse tamam hadi kalk hemen çıkıyoruz. Sakın bana kahvaltı falan deme yürüüü"
"Ama kahvaltı yaaa"
"Sus kalk hadi.""Ela sınıfa nasıl giricez çok utanç verici ama bizim suçumuz değil o pislik ötesi sapıklar yüzünden"
Içeri girdiğimizde sınıfın sapık ruhluları bize bakıyordu. Olamaz sınıfın kızları daha gelmemişti. Ve biz burada durmak istemiyorduk. Utanmışa benziyorlardı. Can suçlu bakışlarla bize doğru adım attı ki.
"Pis sapık lanet olsun defol yanımızdan"
"Nur sakin ol bak kızlar geliyor sus. Can sende dün yaptıklarından sonra bizden uzak dur. Tiksinçsiniz."
"Ama kızlar cidden yanlış anladınız"
"Kes sesini can. Napiyordunuz peki evcilik mi oynuyordunuz yoksa sen babaydın berkte anneydi çocuk mu yapiyordunuz .""Ela bunlar bizim sıraya oturmuşlar. Dün orada yaşananlar aklıma geliyor hemde bizim sırada. Iyyy ben asla oraya oturmam."
"Saçmalama nurr..."
"Ela gel şu öndeki ezikleri kaldırıp oraya oturalım. Kızlar kalkarmısınız."Hayır cevabı gelince elanın özgenin koluna asılması bir oldu. O sırada elif ayağa kalkıp tam birşey diyecekken
"Hooopp orda dur bakalım elif hanım pardon elif eziği."
"Çekilin şurdan pis kaşarlar şu ciyaklamalarınızıda kesin kafamı s*ktiniz."Ilk ders cem hocanındı. Aman tanrım o ne yakışıklılık nuru dürttüm" bak bizimki geliyor."
Nur tabi adamın içine düşecek gibi bakıyordu."Öyle bakma o benim qmk"
"Nah senin hem o geçen gün bana göz kırptı nabeeerr"
"(Vaay pislik..)tamam grup yaparız"
"Oha ela oha midem kalktı. Neyse ben meteorumun yanına gidiyorum sende gel"
"Tamam geliyorum ama gitmeden salyalarını temizle bi zahmet (bak nur sen gör ben napiyorum 😂)""Nasılsınız cemcim hocacım?"
"Oha nur oha"
"Ne be"
"Hocam nur sizi öpmek istiyormuş ama utanıyor kendisi söyleyemedi"
"Yuuh s*ktir ela"
"Öhöm öhöm tabi öpebilir"
"Hocam ama dudağınızdan😏"
"Ela sen bittin kızım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belanın Ritmi (Aşırı derecede Aşk Içerir)
RomanceIki belalı samimi arkadaşların belalarına ve aşk oyunlarına ortak olmak istermisiniz? O zaman tam yerindesiniz süper tüyolar ile sizlerde daha eğlenceli ve gözde olmak isterseniz haydi o zaman renkli hayatımıza doluşun😋😍😂😂😂16052017