3.

463 19 7
                                    

"Ela bir haftadır eşek gibi yatıyorsun. Lütfen biraz kalkta dışarı çıkalım"
"Uf iyi tamam ben ateşi arıyorum sende diğerlerini ara."
"Tamamdır ben haber veririm. Zaten cemreyi çok özledim."
"Aman oda gelsin. "

"Bumu bumu yoksa şumu"
"O değil şu da değil Immm ebeninki iyi bence"
"Tamam o zaman mini kırmızıyı ben giyerim sende mavisini giy."

Ateş üstü açık arabasıyla kapımızın önünde bekliyordu. Yanında ayazda vardı diğerleri gelmemişti. Şu çocuğu da eşek gibi kullanmaktan çok zevk alıyorum. Eşek falan ama çok yakışıklı şerefsiz.

Sinemaya geldik. Ayaz Nur'u yiyecek gibi bakiyordu. Tabi bende aynı şekilde patlamış mısırlara. Nam nam. Sevgili koltuğu alan salaklar yüzünden ben ateşle nur da ayazla oturmak zorunda kaldı. Oha nuru yiyecek valla gider ben öldürürüm o ayazı nuuuurrrr benimmm.
"Sakin ol canım."
"Canım mmmmı"

Nurun ağzından
"Ayaz mal gibi bakmasana hayırdır. Yüzümde tren istasyonu mu gördün öküz gibi bakiyorsunda yada yeni bir ada keşfine falan mı çıktın eğer öyleyse yanlış yerdesin tatlım. "
"Şey nur ya çok güzelsin."

Ayazın suratına tokatı patlatmamla ayağımın kayıp önde oturan çocuğun kucağında kendimi bulmam bir oldu.
Sanırım iğrenç bir konumdayım Allah ım yardım ettt.
"Oha nura bak sevgili yapmadan bebek yapma işine girmiş vay canına Ahahah😂"
"Şeyinde Ayy kucağında oturduğum beyfendi kusuruma bakmayın. Acı var mı acı 😣 "
"Yok canım ben halimden çok menunum isterseniz evimde devam edebiliriz."
"Öyle miiii"
"Yetiştim nuuuur"

Elanın adamın şeyine tekme atmasıyla ordan kaçmamız bir oldu. Ah yazık zavallı ateş eladan uzak kaldı yazık oysa ne hayalleri vardı. Ayaz pisliği ise çoktan gitmişti.

Belanın Ritmi (Aşırı derecede Aşk Içerir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin