5.

337 19 0
                                    

Beni o dağ ayısı bir eve getirdi. Beni bir odaya kapatıp gitti. Aklım hala nurdaydı nasıl vurdu ona nasıl kıydı. Aklım onda ama onlar bunu yapmanın bedelini ödeyecekler. Ama burdan nasıl kurtulucam bilmiyorum. Ilk iş onları kandırıp burdan kurtulmak.

Taylanın ağzından
Salak berk kıza anlık tepkiyle çok sert vurdu. Hala baygın yatiyorken ben elayı alıp götürdüm. Ela artık benim evimde gözlerimin önünde senelerdir aşık olduğum kadın yanımda bunu ona söylemeyi düşünmüyorum eğer benim hakkımda ki gerçekleri öğrenirse beni asla kabul etmez. Biliyorum ben bir sadistim ama ona kıyamıyorum onun acı çekmesini istemiyorum bu kadar sene onun için uzak durdum ama artık dayanamıyorum başka erkeklerle konuşması bile canımı sıkıyor. Bu şekilde gözümün önünde olması daha güvenli gerçi o sürekli dağ ayısı çıkar beni burdan diye bağırıp başımı şişiriyor heran elimden bir kaza çıkacak korkusuyla geri duruyorum.

Nurun ağzından
Burda iki  gündür bekliyorum yanıma kendisini berk diye tanıtan ve ultra yakışıklı olup bana tokat atan adam geliyor. Yemek su verip gidiyor. Ama elayı çok merak ediyorum. Kurtulsa beni de şimdiye kadar kurtarırdı. Canım kardeşim şimdi ne yapıyor belki o pislik adam ona yemek bile vermiyodur. Belki de öldürmüştür hayır asla yapamaz o adamı ellerimle boğarım. Burdan kaçabilsem. Bugün kaçmayı denedim bir pencere bulup tırmandım kafamı çıkardım ama vücudumun yarısı içerde yarısı dışarıda kaldı sanırım fazla kilo almıştım bu aralar. Sığamadım mecburen berke bağırmak zorunda kaldım bir ton fırçayla beni kurtardı. Peki pencere ne mi oldu pert. Kaçmaya çabalayacağımı anladığı için  ellerimi bağladı öküz. Artık kaçma ihtimalim kalmadı. 


"Dağ ayısı çıkar beni burdan hem tuvalete gitmeliyim lütfen nolur"
"Çocuk gibisin günde beş kez tuvalet diyip duruyorsun. Yap artık oraya banane"
"Öyle mi peki sen istedin"
Yanımda duran su şişesini alıp ses çıkardım biraz boşalttıktan sonra bi ohh çektim gerçi bu şarıltı ucuna kadar getirmişti ama yerimde zıplayarak ucuz yırttım.
"Napiyosun lan sen manyak oraya yapılır mı bekle geliyorum."
Kapıyı açmasıyla tekmeyi bastım yere düştü bende yüzüne tükürdüm ve tam kaçacakken olamaz. Çişimi yapmış bulunmaktaydım evet rezil oldum ona mı yanayım yoksa kaçamayıp çocuğun üzerine çiş yaptım ona mı.
"Bi yapmadığın bu kalmıştı Uff "
"Oh iyi oldu "
Benimkide biliyor işini baktı onun gibi hazır tuvalet görevi gören biri var saldı işte. Ama haklı yüzünü buruşturmuş bana bakıyordu. Evet iğrenç ama isteyerek olmadı hem o bunu hakketti.
"Öyle mi o zaman oyun başlasın küçük hanım."

Üstüme kendi gömleğini verip beni odaya geri kapattı mecbur giymek zorundaydım üstüm leş gibiydi.Ben olanlardan hala utaniyordum. Sesler geliyor yine geliyor of.
"Çok yakışmış sana gömleğim. Tanışma vakti geldi ne dersin bebeğim."
"Gelme üstüme çığlık atarım."
"At bakalım ikimizden başka burda kimse yok. Rahat ol."
Korkuyordum üzerime geliyordu. Elinde sigarası vardı bana zarar vermeyi düşünmüyor değil mi o elindekiyle.
"Bu sigara izi sende çok hoş duracak"
"Neeee"
Korkuyla eline vurup sigaranın düşmesini sağladım. Ama üzerime hala geliyordu. Onu bu kadar net ve yakından ilk defa görüyordum. Gamzeleri ve yeşil gözleri ne kadar da tatlı gözüküyor cidden çok yakışıklı. Evet saçmalama ela. Adam seni öldürebilir. Duvarla beni arasına sıkıştırdı. Çok yakınız nefesini yüzümde hissediyorum. Boynuma bir öpücük kondurdu bi yandan da kollarımı sıkıyordu canım acıyordu. Ama korkuyordum eminim kollarım moraracak. Öpücükleri sıklaştı ve dudağıma geldiğinde kendini geri atıp odadan sinirle çıktı.

Taylanın ağzından
Onu elimdeki sigarayla korkutmak istedim o sigarayla birşey yapmayacaktım ama sonrasında az kalsın kendimi durduramıyordum. Ona ilk defa bu kadar yakındım ilk defa öptüm ve öperken bile kollarına uyguladığım baskıyı hissediyordum. Eminimki canı acımıştır o dayanamazki. Deli gibi devam etmek onu öpmek istedim ama devamı gelirse canı çok yanacak ve ben bu hayatta  bir tek  onun canını acıtmak istemiyorum.

Belanın Ritmi (Aşırı derecede Aşk Içerir)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin