1 hafta sonra
Aradan bir hafta geçmişti. Ela uyanmamıştı daha ve durumu iyi değildi bir iki kere kalbi durmuş doktorlar müdahale sonucu hayata getirmişlerdi .Çok yorgundum yaşama sevincim kaybolmuştu o gün anladım ki ela benim diğer yarımmış .
Dıt dıt dıt( telefon titriyor )
Telefonuma baktığımda Annem arıyordu nede olsa iki haftadır yoktum annem genelde arayıp rahatsız etmeyi sevmezdi ve bana güvenci çok olduğundan merak etse bile içi rahat ederdi.
Başımıza gelenler ve elaya olanı söylemiycektim"Alog anne "
"Kızım nasılsın merak ettim seni"
"İyiyim anne merak etme sen nasılsın meleğim"
"Ben iyiyim de kızım senin sesin çok kötü geliyor iyi olduğuna eminmisin "
"Yok anneciğim biraz yorgunum ondan şimdi bi işim çıktı ben seni daha sonra arayacağım öptüm seni"
Taylanın geldiğini fark edince hemen telefonu kapatıp ayağa kalktım ve üzerine yürümeye başladım .
"Sen hangi yüzle buraya gelirsin"
"Ela nerede ve nasıl"
"Bide soruyor ya şuna bak"
Berk'ten
Nurun şuna bak demesiyle tekme Tokat girişti taylana . Nuru ayırmaya çalıştıkça iyice sinirleniyor ve banada vuruyordu en sonunda nuru sırtıma aldığımla oradan uzaklaştırdım nur bağırmaya devam ediyordu
"defol git pic kardeşim ela senin yüzünden içeride yatıyor "
diye bağırıyordu"Nur sus artık "
"Ne ve sende onu kurtarmaya çalışıyorsun "
"Hayır sakinleş lütfen"
1 gün sonra
"Berk beni eve götürmelisin"
"Tabikide hadi çıkalım"
Eve geldiğimde annem evde değildi işte bu iyi olmuştu hemen odama çıktım ela ile ilerideki bebeklerimizin hayallerini kurardık ve onu düşünerekten iki tane aynısından bebek patiği almıştık onları elime aldığımda göz yaşlarım beni terk etti...
Bi duş iyi gelecekti hemen duşumu alıp saçımı topladım ve kıyafetlerimi değiştirdim çantamı ayarlayım patikleride koydum onları elaya götürecektim .
"Nur"
"Efendim geliyorum"
Berk aşağıda beni bekliyordu hemen yanına giderek
"hadi gidelim ben hazırım dedim""Önce birşeyler yemelisin nur "
"Canım istemiyor hem ela o haldeyken boğazımdan geçmez"
Hastaneye geldiğimizde doktordan izin alıp Elanın yanına girdim Elanın elini tuttum elleri sıcacıktı öptüm ve konuşmaya başladım .
Ela ben geldim kardeş kokulum beni duyduğunu biliyorum hatırlıyormusun gelecekteki hayallerimizi hani bebeklerimiz olacaktı sen ve ben dünyanın en güzel Teyzesi olacaktık ela bak sana ne getirdim birlikte aldığımız bebek patikleri deyip elinin içine koydum ve parmaklarını kapattım yüzüne baktığımda gözünden bir damla yaş akmıştı.
"Beni duyduğunu biliyordum kardeşim....."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belanın Ritmi (Aşırı derecede Aşk Içerir)
RomanceIki belalı samimi arkadaşların belalarına ve aşk oyunlarına ortak olmak istermisiniz? O zaman tam yerindesiniz süper tüyolar ile sizlerde daha eğlenceli ve gözde olmak isterseniz haydi o zaman renkli hayatımıza doluşun😋😍😂😂😂16052017