Ela için hala korkuyordum her an birşey olacak korkusuyla başından bir dakika bile ayrılmıyordum. Eve gitmiyordum berk kıyafet ve yiyecek getiriyordu ama kardeşim orda yatarken ben ihtiyaç duymuyordum uykuya da yemeğe de. Berk pişmanlık duyuyordu yanımdan ayrılmıyordu belkide onun sayesinde bu kadar ayakta kalabildim. Herşey o pislik taylanın suçuydu o olmasa biz bu halde olmayacaktık. Evet berkte suçluydu ama onun kadar acımasız değildi. Bunlar olmasaydı. Okulumuza devam edecektik ela yine benim yanımda olacaktı şimdi öyle çaresiz öyle yalnızım ki. Ateş de benim yanımda kalıyordu oda çok korkuyordu. Berkle anlaşamıyordu çocuğu her gördüğün de dövüyordu. Söz verdi elaya zarar vermelrine asla izin vermeyecek. Haklı aslında bende bi karar verdim ela uyansın yanından bir dakika bile ayrılmıycam evlenirse bile beni de çocukları olarak alsınlar ben bir köşede dururum. Elanın ellerinden tutuyordum. Bir an avcumun içinde oluşan kıpırdamaylar gözlerim kocaman açıldı. Ela parmağını oynattı evet hissettim evet kardeşim. Doktorlara seslenmemle hemen gelip muane ettiler.
Bir hafta sonra
"Kontrollere mutlaka gelin."
Tabiki ben ilgilenicem. Elayı bugün taburcu ediyoruz. Sonunda kardeşim yanımda. Ateşin ısrarlarıyla bir ev tuttuk ela gözümüzün önünde olacaktı. Tabi bu ona sürpriz olacak. Eve geldiğimiz de ela etrafa şaşkın şaşkın bakıyordu.
"Evet ela artık burası bizim evimiz sen ben ve nur burda kalicaz."
"Ama okul yurt?"
"Okuldan kaldınız yurt müdürü de kovdu."
"Nee inanamıyorum şaka mı bu"
"Hayır canım cidden kaldık. Açıktan devam edicez."
"Kızlar muhabbeti kısa kesseniz daha çok konuşursunuz karnım çok aç ya."
"Tamam ben hazırlarım"
"Hayır ela saçmalama ben hazırlarım yorgunsun hemde zehirlenmek istemem açıkçası😂"
"Haha çok komik ben biraz uyuyorum o zaman malum bi salatayı bile bir saate yapiyosun sanırsın sanat eseri😂"
"Ellaaaaaaa"😒
"Ya tamam gittim ben kızma."Ela içeride uyuyordu. Bende ateşle yemek yapmaya çalışıyordum. Fırında tavuk ve pilav yapacaktık. Uzun çabalarımızdan sonra. Tabiki tavuk yandı pilav lapa oldu. Oyüzden dışarıdan yemek söylemek için telefonumu aldım. Ateşi de elayı kontrol etmesi için gönderdim. Gideli bir saat oldu ve yemekler geldi. En iyisi gidip ikisinde çağırmak. Odaya girdim girdiğim de😮
Ikiside yan yana uyuyordu. Aslında çok tatlılardı. Ama tabiki gidip ateşin kafasına vurup uyandırdım
"Napiyosun be "
"Ela benim çekil ordan pis fırsatçı"
"Noluyo burda ateş yanımda ne işin var. Nur sende hayvan gibi ne böğürüyosun tepemde. "
"Ama ela ya senin yanına yatmış öküz nolucak"
"Ela bakmaya geldim uyuya kalmışım ya nasıl vurdu."
"Uf çocuk gibisiniz ya acıktım hadi "
"Noluyo o ses ne ateş."Dışarıdan sesler geliyordu. Bağırma sesleri. Ela ve nur çok endişeliydi acaba ne oluyordu?
Duyuru
Sevgili okuyucularımız vote ve yorum artmadan yeni bölüm gelmeyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belanın Ritmi (Aşırı derecede Aşk Içerir)
RomanceIki belalı samimi arkadaşların belalarına ve aşk oyunlarına ortak olmak istermisiniz? O zaman tam yerindesiniz süper tüyolar ile sizlerde daha eğlenceli ve gözde olmak isterseniz haydi o zaman renkli hayatımıza doluşun😋😍😂😂😂16052017