Πρωταγωνιστές

3K 258 39
                                    

Άντα : Ντροπαλή απ'τα lidl,ευγενική-ας υποθέσουμε-,καλή μαθήτρια-γελάνε και οι πέτρες -, έχει καστανά μάτια και μαύρα μαλλιά μπούκλες καθώς και είναι κοντή γύρω στο 1,60,είναι 17 χρονών , ζει σε ένα διαμέρισμα μόνη της όπου της το παραχώρησαν οι γονείς της όταν πήγαν στο εξωτερικό για δουλειές. Της στέλνουν χρήματα και γενικότερα έχει μία από τις πλουσιότερες οικογένειες.Έχει μία μεγαλύτερη αδερφή την Δανάη και σπάνια μιλάνε μεταξύ τους.

Αναστασία : Κολλητή της Άντας από το δημοτικό, είναι αχώριστες και σπάνια μαλώνουνε. Έχει πολύ ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, πράσινα μάτια με τεράστιες βλεφαρίδες , πανέμορφα σαρκώδη χείλη και μακριά ξανθά μαλλιά. Όλα τα αγόρια την θέλουν αλλά εκείνη μόνο έναν. Τον Ιάσωνα. Sadly..

Ιάσωνας : Player, πάει κάθε μέρα με την μία και με την άλλη και το crew του συμπεριλαμβάνει τον Αχιλλέα, τον Μάκη και τον Κώστα. -Player 5χρονα- Είναι κακοί μαθητές-true asf-, αγενείς και έχουν καβαλήσει το καλάμι για τα καλά. Ο Ιάσωνας έχει καστανά μάτια, μαύρα μαλλιά , όμορφα χείλη και είναι ψηλός, γύρω στο 1,85.

Αχιλλέας : Άξεστος, γουρούνι, επιπόλαιος και bad boy. Και πολύ πλούσιος, έχει πόρσε και ένα τεράστιο σπίτι. Καθημερινά και εκείνος πηγαίνει με την μία και με την άλλη. Είναι όμως πανέμορφος. Μπλε μάτια, καστανά μαλλιά και είναι και αυτός ψηλός-1.80- κάνει παρέα με το crew των γαμιάδων. Συμπεριλαμβάνεται και αυτός σε αυτή την κατηγορία "Γαμιάς"

Λουκάς: Γλυκός, ευγενικός, όχι ιδιαίτερα όμορφος αλλά έχει όμορφα πράσινα μάτια, είναι καστανός και λίγο κοντός. Γύρω στο 1.70, του αρέσει η Άντα,μα......

Αυτοί για αρχή! Μετά από κάποια κεφάλαια, σίγουρα θα έχουμε νέους χαρακτήρες. Δεν βάζω καστ γιατί θέλω εσείς να τους πλάσετε στο μυαλό σας όπως επιθυμείτε.

Τα λέμε σε λίγο καιρό, goodbye.

-ηνάστιαπουθέλειπαγωτό

The Single Rose |book 1|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora