Now:
"Σήκω Άντα, έχεις σχολείο." άκουσα την απαλή φωνή της αδερφής μου και ξάφνου νιώθω ένα παγωμένο νερό να με λούζει από πάνω ως κάτω. Θα μου το πληρώσεις sistah.
"Τι έκανες; Πως τόλμησες; "της φώναξα περιπαικτικά και άρχισα να γελάω. Το ξέρω πως κάθε φορά που κοιμάμαι στο διαμέρισμα της, θα με ξυπνήσει κάπως έτσι.
Την προηγούμενη φορά με είχε βάψει στο ύπνο μου, μόλις ξύπνησα σηκώθηκα και κοιτάχτηκα στον καθρέφτη. Τρόμαξα τόσο πολύ που ούρλιαζα για κανά πεντάλεπτο , είχα ξυπνήσει για τα καλά, τον στόχο της τον είχε πετύχει. Παλιό μουσίτσα.
"Πρέπει να φεύγω." είπε χαμογελαστά και έκλεισε την πόρτα του δωματίου πίσως της.
Μας υποχρέωσες Δανάη.. Σηκώθηκα βιαστικά και έκανα τα απαραίτητα, τα μαλλιά μου τα χτένισα λίγο και τα άφησα στην αρχική τους θέση, εξάλλου σχολείο πηγαίνω. Ποιός νοιάζεται;
Φόρεσα ένα ψηλοκάβαλο τζιν, τα air force μου και μία μακριά κοντομάνικη λευκή μπλούζα που έχει μία στάμπα που γράφει "Unicorns are real"
Έβαλα στον ώμο την μαύρη POLO τσάντα μου, τοποθέτησα τα κλειδιά μέσα της και άρπαξα ένα πεντάευρω από το γυάλινο βαζάκι που αφήναμε κάποια χρήματα για το σχολείο.
Άρπαξα το κινητό μου, το άνοιξα γρήγορα και είδα τα αναπάντητα μυνήματα.
Κώστας ο μεταξωσκόληκας(1)
'Θα έρθεις σήμερα σπίτι μου για το πάρτυ; Α , και να φέρεις την Αναστασία μην ξεχάσεις. ;)'
Αναστασία το σέξυ μωρό (10)
'Γιατί με γράφεις ρε κάμπια; '
Ιάσωνας ο άντρας της Α. (1)
'Μήπως θα μπορούσες να πεις στην Αναστασία να βρεθούμε;'
Αυτό με ξάφνιασε ιδιαίτερα. Μόλις το πω στην Αναστασία θα πετάει στα σύννεφα από την χαρά της.
Είχα και άλλο ένα αλλά βαριόμουν να το κοιτάξω και έτσι το προσπέρασα, έβαλα γρήγορα το κινητό στο μπροστινό μικρό τσεπάκι της τσάντας και έτρεξα σαν φουριόζα να προλάβω το αστικό.
Για κακή μου τύχη , το είδα μακριά από την στάση, πράγμα που σήμαινε ότι είχε φύγει.
Άνοιξα την τσάντα για να βρω το κινητό μου ώστε να καλέσω ταξί γιατί μένω μακριά, αλλά αυτή την πράξη μου την διέκοψε η κόρνα του αυτοκινήτου που σταμάτησε μπροστά μου. Ακριβό αυτοκίνητο , πόρσε.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Single Rose |book 1|
Ficção AdolescenteSexyboy: Έλα να με βρεις στην λεωφόρο ένα. Θα κρατάω ένα τριαντάφυλλο. Εγώ: θα είμαι εκεί.. [...] Η Άντα Δημητριάδου είναι μία πλούσια. αλλά μη-ψώνιο κοπέλα που πηγαίνει 2α λυκείου, η ζωή της είναι βαρετή και εδώ και π...