Now:
"Ειλικρινά, μην το ξανα κάνεις. "του απάντησα και ξανα φόρεσα τα ακουστικά μου, εκείνος άλλαξε πλευρό και δεν με ξανα σκούντησε καθόλη την διαδρομή.
Όταν επιτέλους φθάσαμε εγώ πετάχτηκα σε ένα περίπτερο να πάρω παγωτό, στο τηλέφωνο με πήρε η Αναστασία που από ότι φάνηκε, στάθηκε πολύ τυχερή αφού την βάλαν στο ίδιο δωμάτιο με τον Ιάσωνα, εγώ δεν είχα πάει ακόμη στο δωμάτιο που μου είχαν δώσει οπότε δεν γνώριζα με ποιόν θα είμαι.
Μακάρι να είναι ο Άγγελος, θα τον κάνω να ξεντραπεί.
Είπε η Άντα
Πω σκάσε και εσύ, την όρεξη σου είχαμε!
[..]
Αφού μπουρδουκλώθηκα στις ηλίθιες σκάλες χίλιες φορές , επιτέλους καταφθάνω εξουθενωμένη στην πόρτα του δωματίου 69.
Βάζω την κάρτα για να ανοίξω και εκπλήσσομαι από το χάος που υπάρχει μες το μικροσκοπικό δωματιάκι.
Βρώμικο μας το έδωσαν; ΈΝΣΤΑΣΗ!! θα πάω να διαμαρτυρηθώ, δεν γίνεται να ζω σε ένα αχούρι.
Εγώ η πριγκίπισσα η Άντα-Ολυμπία Δημητριάδου αξίζω ανώτερα πράγματα γιατί είμαι ανώτερη.
*σκουπίζει ένα ψεύτικο δάκρυ*
Αφού παράτησα την βαλίτσα μου στο διπλό κρεβάτι άκουσα έναν ήχο από νερό..στο μπάνιο!
Χωρίς να διστάσω άνοιξα την πόρτα, με όποιο κορίτσι και να με έβαζαν από την τάξη μου εγώ θα ήμουν ευχαριστημένη , όλες είναι κουλ!
Όμως δεν ήταν..κορίτσι . Τα μάτια μου γούρλωσαν στο θέαμα μίας μυώδης πλάτης.. γνωστής πλάτης.
Από την ντροπή μου , και αφού πήρα 100 αποχρώσεις του κόκκινου στα μαγουλάκια μου έτρεξα γρήγορα έξω από το μπάνιο, ενώ στην συνέχεια κρύφτηκα πίσω από την κουρτίνα.
"Ποιός είναι εδώ;" άκουσα μία βραχνή φωνή.. κάπου την ξέρω.
ΓΙΑ ΜΙΣΟ!
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ *στόμα ανοιχτό*
Κλείστο καλέ θα σου μπουν μυγούλες
Οι μύγες με αγαπάνε, δεν θα μου το κάνανε αυτό..
Ξαφνιασμένη βγήκα από την κουρτίνα και εκείνος σταμάτησε απότομα μπροστά μου.
"Θα είμαστε μαζί; στο ίδιο δωμάτιο;" τον ρώτησα σοκαρισμένη. Πω,γιατί δεν με βάζαν με την Αναστασία γαμώτο. Πόσο γκαντέμω είμαι jesus δηλαδή..
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Single Rose |book 1|
Ficção AdolescenteSexyboy: Έλα να με βρεις στην λεωφόρο ένα. Θα κρατάω ένα τριαντάφυλλο. Εγώ: θα είμαι εκεί.. [...] Η Άντα Δημητριάδου είναι μία πλούσια. αλλά μη-ψώνιο κοπέλα που πηγαίνει 2α λυκείου, η ζωή της είναι βαρετή και εδώ και π...