Πρωτελευταιο κεφάλαιο. Πως νιώθετε που φτασατε εως εδω μαζί μου;
Εγω δεθηκα με αυτην την ιστορια και απλα δεν θελω να συνειδητοποίησω ότι θα την αποχαιρετήσω μονάχα σε ενα κεφάλαιο.Αρχικά να ευχαριστήσω ολους και ολες μου τους-ες αναγνώστες. Ευχαριστώ πολύ όσους ψήφιζατε, ευχαριστώ πολύ όσους σχολιαζατε και μου φτιάχνατε το κέφι όταν ήμουν στις στραβές μου.
Απλά ευχαριστώ. Αυτό το κεφάλαιο είναι αφιερωμένο σε όλους σας. Απολαυστε το γιατί Άντα και Αχιλλεας γιοκ μετα..
Σας αγαπω τυφλα.
Now:
"Σου άρεσε;" με ρώτησε γλυκά ενώ χαιδεψε απαλά τα μαλλιά μου.
"ήταν υπέροχα. Έτσι ακριβώς όπως το φανταζόμουν. Ο έρωτας που πάντα ήθελα να κάνω."
"χαίρομαι που στο έδωσα αυτό." είπε καθώς σηκώθηκε να φορέσει το παντελόνι του.
"Είσαι σίγουρη πως είμαστε μια τελειωμένη υποθεση;" με ρώτησε ενώ προσπαθούσε να περάσει τα μανίκια στα χέρια του.
" Θέλω χρόνο να το σκεφτώ. Δώσε μου λίγο χρόνο. " σχεδόν παρακάλεσα.
Μπορεί να είναι ο πρώτος μου αλλά αυτό δεν έχει δα και τόση σημασία.
Και αν αναρωτιέστε, ναι κάναμε έρωτα.
Το θέλαμε και οι δύο άλλωστε. Δεν έκανα κάτι κακό.. Έτσι δεν είναι;
Ήταν ένα όμορφο γεγονός για εμένα που κάποτε έπρεπε να τελειώσει.
Με τον καλό ή τον κακό τρόπο..
Και εγώ επέλεξα με τον καλό. Ή θα επιλέξω.
"σου δίνω μία μερα να το σκεφτείς." ψέλλισε ο Αχιλλέας ενώ φόρεσε το καπέλο του.
"ναι" είπα και του έδωσα ενα πεταχτο φιλί καθώς σηκώθηκα να ντυθώ και εγώ.
~
"Άντα μου" αναφώνησε η μητέρα μου μόλις με είδε.
"μαμα.. Πότε ήρθες;" χαμογέλασα ψεύτικα μόλις την είδα ενώ την αγκάλιασα σφιχτά.
"πριν λιγο.." απάντησε γλυκά ενώ πήρε κάποια γλυκά από το τραπέζι και τα έβαλε στο ψυγείο.
"Πηγές καθόλου στον τάφο του μπαμπά σου;" με ρώτησε ενώ κάθισε απέναντι μου.
"οχι μαμα. Προσπαθώ να τον αφήσω πίσω. Μόνο έτσι δεν θα στεναχωριέμαι."
VOCÊ ESTÁ LENDO
The Single Rose |book 1|
Ficção AdolescenteSexyboy: Έλα να με βρεις στην λεωφόρο ένα. Θα κρατάω ένα τριαντάφυλλο. Εγώ: θα είμαι εκεί.. [...] Η Άντα Δημητριάδου είναι μία πλούσια. αλλά μη-ψώνιο κοπέλα που πηγαίνει 2α λυκείου, η ζωή της είναι βαρετή και εδώ και π...