Πίσω στην βάση |16|

1.3K 154 59
                                    

"Σηκωθείτε όλοι γρήγορα και πηγαίνετε να μαζέψετε τις αποσκευές σας!"

"Ωχ" αναφώνισα και πετάχτηκα από το κρεβάτι του Λουκά σαν ελατήριο.

Έτρεξα εώς το δωμάτιο και με την κάρτα άνοιξα βιαστικά. Τα ρούχα μου ήταν πεταμένα πέρα δώθε και σε λίγη ώρα έπρεπε να αναχωρήσουμε.

Τα χώρεσα όλα στη βαλίτσα, ευτυχώς καθώς ντύθηκα στα γρήγορα. Ο δυσοίωνος έλειπε..

Το λεοφορείο ξεπρόβαλλε και μπήκα βιαστικά μέσα, η ζέστη αποπνικτική και το ερκοντίσιον δεν έκανε και τίποτα σπουδαίο.

Ο ύπνος με πήρε κολλημένη πάνω στο παράθυρο και με ανοιχτό στόμα.. l o l

[..]

"Άντα θες να σε γυρίσω σπίτι;" προσφέρθηκε ο Λουκάς μα τον αγνόησα. 

Κάλεσα ταξί ενώ περίμενα χτυπώντας ρυθμικά το πόδι μου στο δάπεδο.

Δεν άργησε να έρθει και μπούκαρα μέσα ενώ αυτός έβαζε τις βαλίτσες στο πορτ παγκάζ.

"Ομορφούλα που σε πάω;"

"Σπίτι μου" 

"Ε-ε εννοώ Lamas12"

"Χαχα ζώο είναι ο οδός;"

"αστείο κύριε;" 

"όχι ομορφούλα μου"

Κοιτάχτηκε στον καθρέφτη και χτένισε με το δάχτυλο του το τεράστιο μουστάκι του που παρεμπιπτόντως ήταν πορτοκαλί.

Για καλή μου τύχη δεν ξαναμίλησε και όταν φτάσαμε έτρεξα βιαστική στο διαμέρισμα με τις βαλίτσα..

"Επιτέλους σπίτι" είπα και κοπάνησα την πόρτα πίσω μου.

Το κινητό μου δονήθηκε, αφού ξάπλωσα και έβγαλα σουτιέν,κάλτσες,παπούτσια άνοιξα να δω το μήνυμα.

friendzonelogika: Hey Antaa!

εγώ: καλώς την να την πέρδικα

friendzonelogika: poy perpatei leventika?

εγώ: όταν προσπαθείς να το παίξεις αστείος..

friendzonelogika: ma den to paizw asteios, eimai ;)

εγώ: φαίνεται χαχαχχαχαχααχ

friendzonelogika: me plhgwneis alla ok.

friendzonelogika: ebgala mia yperoxh photo me tus kautous koiliakous mu, na steilw?

εγώ: OKayy! 

friendzonelogika:

friendzonelogika:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
The Single Rose |book 1|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora