Μαξιλαροπόλεμος |2|

2K 216 70
                                    

Now:

Βλέπω τον Αχιλλέα να με κοιτάει αμήχανα , κρατώντας κάτι λευκά ακουστικά που...είναι δικά μου.

Πως τολμάει και ακουμπάει το πιο ιερό μου πράγμα-εκτός της παρθενιάς μου- το ζωντόβολο;

"Ήρθα για να σου φέρω αυτά. Λογικά θα τα χρειάζεσαι."απάντησε και έξυσε αμήχανα τον σβέρκο του. Μου έδωσε τα ακουστικά και τα άφησα στο μαύρο τραπεζάκι που βρίσκεται δίπλα. "Μπορείς να πηγαίνεις τώρα."του απάντησα λίγο νευρικά.

"Ευχαριστώ δεν έχει Αντούλα Μπανανούλα;"ρώτησε περιπαικτικά και πιάνει το στομάχι του αφότου του ξεφεύγει ένα μικρό γελάκι. Μεγάλο δηλαδή..

"Αυτό το ψευδώνυμο να το ξεχάσεις γιατί μπορώ να βρω χειρότερο και δεν θα σου αρέσει καθόλου Αχιλλεούκο μπαμπουινούκο." του είπα και του έριξα ένα βλέμμα νικήτριας. Ένιωθα επισήμως σαν πεντάχρονο.

"Α και όσο για το 'ευχαριστώ' που θέλεις να ακούσεις. Ποτέ δεν θα το ακούσεις, ειδικά από αυτό που μου συνέβη σήμερα."του απάντησα και έστρεψα το πρόσωπο μου προς το κινητό μου. "Άντε γειά τώρα, ξουτ"του λέω με γυρισμένη πλάτη.

"Γιατί; "ρώτησε απορημένος. Τι γιατί; Α, ο άνθρωπος δεν πάει καλά." Έτσι. "του απάντησα απότομα και τον έσπρωξα έξω από την πόρτα.

"Καλά Άντα, θα δεις.." απάντησε εκνευρισμένος και έφυγε γρήγορα.

Ωχ που πάω και μπλέκω.. Πρέπει να μιλήσω και στην Αναστασία , το μυαλό μου δεν συμβαδίζει με την λογική σήμερα.. Πως εγώ η ντροπαλή-γκχμ- Άντα γίνομαι επιθετικό κακό κορίτσι; Χμ, πολλά με εκπλήσσουν για τον ίδιο μου τον εαυτό .

Η ώρα είχε περάσει και πήγα στην καφετέρια που είχα κανονίσει με την Αναστασία.

Είδα την Αναστασία να με κοιτάει από πάνω εώς κάτω και έπειτα να στρέφεται προς το παγωτό που μόλις της σερβίρουν.

"Γειά σου κούκλα"της λέω γελώντας και της δίνω ένα φιλί στο μάγουλο.

"γειά σου μανάρι μου" λέει και μου δείχνει τον καφέ μου.

"έχω να σου πω.»" της λέω γλυκά.

"Λοιπόν πρωτού στο πω, προετοιμάσου όπως μπορείς γιατί.."σταμάτησα για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται.

"Άντε πες μωρό"λέει και ρουφάει από τον καφέ της.

"Ο Ιάσωνας θέλει να βρεθείτε. "της λέω και εκείνη παίρνει ένα βλέμμα σοκαρισμένο. Με την καλή έννοια.

The Single Rose |book 1|Donde viven las historias. Descúbrelo ahora