Gone wrong |17|

1.2K 151 78
                                    

Hey yo,miss you wattpad!😢

Saturday

"Ρε συ Αχιλλέα ντρέπομαι λίγο να πάω, αν δεν του κανω καλη εντυπωση θα με σχολιαζει σε ολο το σχολειο ασε που αν πεταξω κοτσανες θα βγω πρωτη στις εφημεριδες του σχολειου με τον τιτλο "Η Αντα χωρις χιουμορ ή Αντα η χαζη" ξεφυσισα και διπλωσα το σεντονι του κρεβατιου μου.

Ναιπ, ο Αχιλλεας ηταν σπιτι μου και με βοηθουσε για το ραντεβουδακι μου με τον Ορεστη.

"Αραξε Αντα! Απλα να εισαι ο εαυτος σου.Πιστευω θα επιβιωσεις.Τωρα πηγαινε να αλλαξεις να σε δω"

Πηρα απροθυμα τα διπλωμενα ρουχα απο το συρταρι και προχωρησα ως το μεγαλο μπανιο.

Εκλεισα γρηγορα την πορτα και αρχισα να αλλαζω.

Τα ρουχα που μου ειχε διαλεξει ο δυσοιωνος ηταν πολυ κομπλε, εξαλλου πρωτο ραντεβου ηταν.

Το κακο ομως, ειναι οτι ειναι γαμω-στενα. Κατι που οπως ξερετε, δεν συνηθιζω να φοραω ΠΟΤΕ.

Βγηκα εξω και προχωρησα σε στυλ πασαρελας μπροστα του.

"Γαμησαν Αντα! Πω και γαμω τις επιλογες κανω!" καυχιοταν μονος του με το ιδιαίτερα πλούσιο λεξιλόγιό του.

Αρπαξα το κινητο μου για να τσεκαρω την ωρα που περναγε υπερβολικα γρηγορα..

6:45

Αμααν, δεν θα προλάβώ!

Έτρεξα στο μπανιο, ξανα και εβαλα baby lips καθως εβαψα λιγο τις βλεφαριδες μου.

Το καλο με το προσωπο μου ειναι οτι δεν εχω καθολου σπυρακια και ειναι πολυ απαλο, οποτε τι το θελω το make up;

"Θες να σε παω εγω στο ραντεβουδακι σου;" ρωτησε με ναζι.

"Οχι μπορω και μονη μου" αντανακλαστικα του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο , αυτο τον ξαφνιασε πολυ.

"Εγινε κατι;" ρωτησα καχυποτα.

"Οχι ολα κομπλε" ειπε και εγω πηρα την τσαντα ωμου και αρχισα να κατευθυνομαι προς τα εξω.

Λιγο πριν βγω, κοιταξα τον Αχιλλεα που ακουμπαγε το μαγουλο του χαμογελαστος.

Οκει, δεν παει καλα αυτο το παιδι!

Το εχουμε εμπεδώσει για τα καλα πλεον.

"Ε φιλος ειμαστε σπιτι μου εσυ θα κατσεις εδω πισω;"

The Single Rose |book 1|Onde histórias criam vida. Descubra agora