Bu gördüklerimin rüya olmasını o kadar çok istemiştimki . Hemen numaranın kimin olduğuna bakmaya çalıştım. Fakat numara yoktu . Yine birşeyler olacağının farkındaydım . Birden elimdeki telefon çalmaya başladı . Yine numara yoktu özelden aramış olsaydı özel numara diye gösterirdi ama yok hiçbirşey yoktu . Telefonu istemeden açmak zorunda kaldım . Sessiz ve korkmuş bir sesle alo dedim . Karşıdaki kişi cevap vermedi . Bu beni dahada çok korkutuyordu . Tekrar korkmuş bir sesle kimsin diye sordum. Bu sefer cevap vermişti.
"Kimsin mi ??yanlış kelime nesin olacaktı!!! "
Dehşet bir sesle bu cevabı vermişti bana. Nesin deyince başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. Ben dilimi yutmuş gibi konuşamıyordum. Sesimde kesilmişti . Tekrar bana dönerek korkunç bir gülüş attı . Bu gülüş o gece gördüğüm rüyadaki adamın bana attığı gülüşle aynıydı. Sonra adam tekrar fısıldar şekilde bana bir şey söyledi.
"Bu gece son gecen olucak "
Demişti bana . Ve telefon yüzüme kapandı . Ne tesadüfki Odanın ışığıda yanmıyordu . Sadece televizyonun ışığıydı. Korkudan arkama dönüp bakma isteği geldi birden . Arkama döndüm ve baktım hiç bir şey yoktu hemen kafamı döndürecekken mutfağın kapısının olduğu yerde bir gölge gördüm . Sırtımdan soğuk terler akmaya başlamıştı . Yavaş bir şekilde ayağa kalktım . Bir yandada içimden sakin ol Alyssa en fazla neyin gölgesi olabilirki camdan yansıyan ağaç gölgesi falandır diye kendimi avutmaya çalışıyordum. Sakin bir şekilde mutfağa ilerledim . Ve kapının kenarına yaklaştığımda bunun bir insan gölgesi olduğunu fark ettim onun kim olduğunu gerçekten bilmek istiyordum . Mutfak eşiğine doğru bir iki adım daha attım ve kafamı kapının kenarına götürdüm oradan kim olduğuna bakmaya çalıştım . Ve tam bakacağım sırada kapağı açık kalan mutfak dolabından bir tabak düştü ve kırıldı korkudan birden yerimde sıçradım içeriye girip baktım fakat kimse yoktu. Mutfaktan tekrar çıkıp kapının biraz ilerisine geri gittim ve dönüp baktığımda orada az önceki gölge yoktu. Eğer başka bir şeyin gölgesi olsaydı hala gözükürdü demekki biri vardı ve benim oraya geldiğimi anlayınca gitti. Biraz geri geri gidip arkamı döndüğümde salonun tam ortasında bir kız çocuğu gördüm. Ve olduğum yerde kala kaldım . Bu kız çocuğunun üstü gayet güzel görünümlüydü . Açık ve siyah hafiften dalgalı saçları vardı . Elindede bir oyucak bebek . Fakat saçlarıdan yüzü gözükmüyordu . Birden bir ses duymaya başladım . Bu ses yumuşak bir kadın sesiydi ve ninni söylüyordu bu ses ne kadar yumuşak olsada o kadar da korkutucuydu . Çocuk hiç birşey yapmıyordu oracıkta duruyordu . Sonra bir bebek sesi ağlayan bir bebek sesi duydum . Tekrar çocuğa baktığımda hala aynı yerindeydi . Sonra elindeki oyuncak bebeği birden yere düştü üzeri hep kandı kız yavaşça kafasını kaldırdı . Ama hala karanlıktan tam yüzü gözükmüyordu. Sonra benden yaklaşık on metre uzaklıktaki kız yanımda biti verdi . Artık yüzünü tamamen görebiliyordum gözleri tamamen simsiyah ve yüzü parçalanmışdı . Yüzündeki bütün kemikler nerdeyse gözüküyordu. Saçlarından göremediğim yakası tamamen kandı. Birden korkutucu bir sesle yüzüme doğru bağırdı ve kocaman bir siyah duman içinde kayboldu .Evet korkuyordum fakat bu çocuğun nereye gittiğinide bilmek istiyordum. Ben böyle düşünürken sanki düşünürken sanki düşüncelerim yanıtlanmış gibi tekrar ağlayan çocuk sesi duyuldu fakat bu sefer ses duvarın köşesinden geliyordu . Yere oturmuş ve yüzünü dizlerine doğru kapamış bir şekildeydi. Şuan ne kadar çok korksamda kıza doğru yaklaşmaya başlamışdım. Tam olarak kızın yanına geldiğimde arkamdan bir ses daha duyuldu. Hemen oraya dönüp baktım ve hiçbirşey olmadığını gördüm tekrar duvarın köşesinde oturan kıza döndüğümde kız çocuğunun orada olmadığını gördüm . Öylece bomboş bir duvara bakakaldım .Biraz etrafa bakındıktan sonra yukarı kattan sesler geldiğini farkettim ve merdivenlere doğru ilerledim . Yukakarı kata çıkınca bir ses banyoda diye kulağıma fısıldadı . Bende sanki hiçbirşey yokmuş gibi banyoya doğru ilerledim . Banyonun kapısını yavaşça elimle itekledim ve hemen geri çekildim gördüğüm şeyle bir kez daha şoka uğradım. Banyonun heryeri kan olmuştu küçük kız tavanda iple kendini asmış bir şekilde duruyordu. Birden bir çığlık basıp ordan hemen kaçmak istedim fakat birden nefesim kesildi öğürerek yere düştüm ve en son hatırladığım yere düştükten sonra gözümün kararmasıydı.