part 2

8.4K 487 23
                                    

Annyeong guys! this is part 2. Hope you enjoy it !

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

::::::Part antara Luhan dan Chen:::::

'Luhan-hyung!'  panggil  Chen yang menyergah Luhan daripada belakang dan memegang bahu Luhan.

'Woah! Kau terkejutkan aku je' Luhan pantas menjawab sambil mengusap dadanya.

'kekeke. Mianhae hyung! Tadi tu girlfriend baru hyung ke?' tanya chen.

'Nugu? Student yang aku jalan ngan dia tadi tu ke?'

'Nae' jawab chen

'hahaha Aniyooo. She is a new student here. Dia baru masuk pagi ni.'

'jinjja? Arosso arosso. Aku ingat dia girlfriend baru hyung! Lawa juga perempuan tadi. kekeke'

'hahahaha i know right' senyum luhan seperti ada maksud yang tersirat.

_________________________________________________________________________

~Chara POV~

Aku menuju ke kelas beriringan dengan seorang guru perempuan.

'Chara. Ini kelas kamu. Saya hantar kamu sampai sini saje. Kamu masuk sendiri nae? Jangan risau, dah ada guru yang tunggu kamu di  dalam dan dia sudah tahu ada murid baru yang akan masuk ke kelas ini. Fighting!'  Bilang guru tersbut lalu beredar.

hah? Aku kena masuk sorangsorang? aaaahhh please lah jangan nervous sangat. Bertenang! Chara please keep calm!

Aku buka pintu kelas dan melangkah masuk ke kelas tersebut sambil menundukkan sedikit wajah ku.

'Chara?' tanya cikgu lelaki yang berada di dalam kelas tersebut dan sedang berdiri di depan papan tulis.

'N-n-nae' jawab ku sedikit tergagap. waaah! handsomenya! cikgu ke ni? Muda nya! OMG!

'Annyeonghaesayo! Sir Kai imnida. I am a your science teacher. Come here. Introduce yourself to all your classmates'

Cikgu Science aku? Handsomenyaaaaaa. Kyaaaa mulai hari ini aku akan suka pada subjek sains. kekeke

'Annyeonghaesayo Chara imnida. I am a new student. Sila beri tunjuk ajar kepada saya' Aku memperkenalkan diriku dengan memberi senyuman.

'Baiklah kamu semua sila beri tunjuk ajar yang baik kepada Chara. Chara,awak boleh ambil tempat duduk disebelah Eun Sang'  kata Sir Kai dengan lembut.

'Annyeong Eun Sang'

'Annyeong' balas Eun Sang dengan senyuman.

Sebelum kelas Science tamat, Sir Kai datang ke arah ku lalu berdiri di hadapan mejaku dengan tangannya dimasukkan ke dalam poket seluarnya. Kyaaaaaaa! Coolnya! Handsomenya! Otokke!

'Chara, kalau awak ada apa apa soalan yang tak faham, awak boleh jumpa saya. Or awak boleh cari saya di bilik guru atau di experiment lab kalau awak nak. And tolong sediakan satu buku nota untuk science nae?'  beritahu Sir Kai dengan memberi senyuman lalu beredar dari tempatku dan terus keluar dari kelas.

Aku speechless dan ternganga seketika. Handsomenya! Aku bertentang mata dengan dia. OMG! Meltingggggg.

'yaaaa Chara! close your mouth! you looks ugly like that!' Eun Sang yang duduk di sebelahku menegur ku.

'kekeke. He is so handsome' jawabku.

'Nae. Ramai student perempuan suka kat dia tau. Siap bagi bunga dekat dia hari hari. Tetapi dia macam tak layan perempuan sangat pun walaupun dia single. I don't know why.'

'He is a gay?!' aku tanya dengan terkejut.

'Aniyooo! Tak mungkin lah. Think positive ok! Maybe dia malas nak layan perempuan gedik. Or maybe Sir Kai tu dah ada suka kat seseorang. I don't know. But for sure I don't think that he is a gay'

'hmmmm arosso. By the way awak kenal Sir Luhan?' tanya ku.

'Nae of course. He is our sports teacher. Wae?'

'Jinja? Dia akan ajar sport untuk kelas kita? OMG! Why lah so many handsome teachers here?'

'kekeke. Awak baru jumpa dua cikgu handsome?'

'Nae. Wae? Don't tell me there is more than two cikgu handsome di sekolah ni'

'hahaha there is more than two!'

'what? who else?'

'you know what, dekat sekolah ni ada 12 cikgu handsome dan sangat popular. Mereka digelar 'The 12 Hottest Teachers' oleh peminat peminat mereka. Memang ramai yang akan melting bila tengok mereka. Mereka ni macam artis pun ada. So I hope you can controll your feelings when you have met them'

'twelve?! jinjja!'

'nae, don't worry. awak akan jumpa mereka nanti'

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wait for part 3 ya!

Me and The 12 hottest teachers [EXO]Where stories live. Discover now