Hwaaaaaarghh! Dah nak petang! Aku baru bangun! Lama nya aku tidur!
Aku segera pergi berus gigi dan basuh muka. Aku keluar dari bilik dan turun ke bawah.
Macam takde orang je dalam rumah ni...Mana pergi semua orang..Takkan lah dorang dah pergi event yang dekat hotel tu..Dorang dah tinggalkan aku ke?
'Sir Kai?' Aku ternampak Sir Kai yang sedang duduk di ruang tamu memegang Iphone5s nya.
'nae? Chara? hah Awak baru bangun tidur?' tanya Sir Kai.
'hehe nae.'
'Saya ingat awak ikut diorang semua.' Kata Sir Kai.
'Dorang semua pergi mana?' tanyaku.
'Dorang keluar pergi ambil suit yang dorang tempah untuk pakai pergi event malam ni' jawab Sir Kai.
woah! Kaya betul 'The 12 Hottest Teachers' ni..Siap tempah suit pula tu!
'Sir Kai tak ikut?' tanyaku.
'Anii. Sir D.O yang akan tolong ambilkan suit saya' kata Sir Kai.
'Pergi lah makan. Kat atas meja tu ada makanan' Kata Sir Kai lagi.
'Nae.' Aku pergi ke dapur dan makan di meja itu. Mashitta!! aaahh kenyangnya!
Dah habis makan aku keluar dari dapur. Aku ternampak Sir Kai sedang bercakap dengan seorang perempuan di hadapan muka pintu rumah ini.
Siapa perempuan tu? Lawanya dia...
Aku mendekati pintu tersebut.
'Oh jadi D.O oppa takde dirumah?' tanya perempuan tersebut kepada Sir Kai.
'Nae' kata Sir Kai.
'Takpelah kalau macamtu. Saya jumpa D.O oppa malam ni' kata perempuan tersebut.
Aku terdengar perbualan mereka dari belakang pintu itu. Teruknya aku ni pergi dengar perbualan orang pula. kekeke.
'Best dengar perbualan orang?' tanya Sir Kai kepadaku setelah perempuan itu beredar.
'err..hehe..siapa perempuan tadi...?' tanya ku.
'Tunang Sir D.O.' kata Sir Kai sambil menutup pintu rumah.
'woah! Sir D.O ada tunang? hehe ingatkan.....' percakapan ku terhenti.
'Ingatkan apa?'
'Takde apa..' kataku. Aisshh takkanlah aku nak cakap yang aku ingat Sir D.O dengan Sir Kai gay pula...
'Awak ingat saya dengan Sir D.O gay?' tanya Sir Kai lalu berjalan ke arah ku dengan muka yang serious.
'aaaah hehe n-n-nae...jweisonghamnida...' kataku perlahan dan berundur selangkah demi selangkah ke belakang apabila Sir Kai semakin mendekatiku.
Alamak! Aku dah tak boleh nak undur! Belakang aku ada dinding! GULP. Aku menelan air liur.
Sir Kai betul betul berada di hadapan ku dan sangat rapat denganku. Dadanya betulbetul di depan mukaku. Aku tak berani mendongakkan kepalaku untuk pandang mukanya.
'But i'm not a gay!' Kata Sir Kai lalu merapatkan mukanya ke mukaku dan anak matanya memandang mataku dan turun kebibir ku..
Kyaaaaaaaaaaaaaa!!! Dia nak kiss aku ke.....
'Annyeonghaesayo!!! Kitorang dah balik!' jerit Sir Chen sebelum membuka pintu rumah.
Sir Kai terus mengundurkan mukanya dari muka ku. Di tersenyum padaku dan pergi ke arah pintu.
YOU ARE READING
Me and The 12 hottest teachers [EXO]
Fanfiction''chara, saya suka kan awak'' Sir Sehun ''If you love someone else then you go. Don't care about me'' Sir Kai ''Saranghae'' Sir Luhan ''I will always beside you'' Sir Baekhyun ''Don't make me fall for you'' Sir D.o ''Chara, why you are so cute'' Sir...