'Chara? buat apa kat sini?' tanya Sir Sehun.
'Dia anak kawan appa aku. Appa dia suruh aku jaga dia. Mulai harini dia akan tinggal kat sini sementara parents dia kat Jepun.' kata Sir Baekhyun.
'With us?!' tanya Sir Sehun lagi.
With us? Apa maksud Sir Sehun? Takkan lah...'The 12 Hottest Teachers tinggal kat rumah ni? Dorang tinggal sama sama ke..
'Nae. Chara..sebenarnya ni rumah kami. Kami tak tinggal dengan family kami. Sebab rumah ni dekat dengan sekolah so senang lah kalau kami nak ke sekolah.' kata Sir Baekhyun kepadaku.
aaaahh jinja? Aku akan tinggal bersama 'The 12 Hottest Teachers'? Aku tak sangka dorang ni tinggal sama sama..
'jom masuk. Awak kena tukar baju. Saya akan tunjukkan bilik awak' kata Sir Baekhyun
Aku masuk ke dalam rumah itu. Besarnya! Cantik! Aku tak sangka 'The 12 Hottest Teachers' ni kaya macam ni.
'Chara?' Sir Chanyeol yang sedang duduk tengok tv bersama Sir Chen,Sir Suho dan Sir Xiumin agak terkejut ternampak aku dalam rumah ini.
'aahh. Chara akan tinggal kat sini sementara parents dia kat Jepun. Appa dia suruh aku jaga dia' kata Sir Baekhyun.
'waaah jinjja?' Kata Sir Chen pula dengan senyuman. Woah! Sweetnya senyuman dia!
Sir Baekhyun membawa ku ke tingkat 3. Kami menaiki mini lif.
'Ni bilik awak Chara.' kata Sir Baekhyun setelah tiba di hadapan sebuah bilik lalu Sir Baekhyun membuka pintu bilik tersebut.
'Oh ye. rumah ni ada 4 tingkat. Lepas awak dah mandi dan tukar baju awak boleh turun ke dapur kat tingkat 1. Nanti kita dinner sama sama.' kata Sir Baekhyun.
'Arosso.' kataku lalu masuk ke dalam bilik. Lawanya bilik ni! Takde orang ke yang duduk dalam bilik ni? Uwaaaah besarnya tandas! Ada bathtub!
*dah habis mandi*
Takde hair dryer ke dalam bilik ni...Macam mana aku nak keringkan rambut ni.. rambut aku dah lah panjang..
Aku keluar dari bilikku dengan rambutku yang masih basah dan kusut itu untuk mencari hair dryer. Ni bilik siapa eh? Patut tak aku ketuk pintu bilik ni? emmmm... Aissshhh kalau ni bilik Sir Kris macam mana? otokke... ah! ketuk jelah! Nak minta hair dryer aje pun!
Baru aku nak ketuk tiba tiba pintu bilik yang berada di depan ku ini terbuka.
'Hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhh!!!' jerit aku dan lelaki yang keluar dari bilik itu dengan serentak.
Aku menjerit kerana tekejut apabila tengok lelaki yang keluar dari bilik itu dalam keadaan half naked! Dia hanya mengenakan tuala sahaja seperti baru lepas mandi.
'Hantu hantu hantu!!!!!!' jerit lelaki tersebut lagi. Lelaki itu menjerit kerana terkejut nampak aku yang berdiri di hadapan pintu biliknya dengan rambut panjang ku yang basah dan kusut.
Tiba tiba ada tangan seseorang menutup keduadua belah mata ku dari belakang. huh! Selamat! Boleh pengsan aku tengok lelaki yang half naked macam tu lama lama. Tapi..siapa yang tolong tutupkan mata aku ni...
'follow me' kata lelaki yang tolong menutupkan mata ku itu. Aku mengikut lelaki tersebut dalam keadaan mata ku ditutup olehnya.
______________________________________________________________________
*Part antara Chen dengan Tao*
'Huh! Tao! Asal kau menjerit ni?' tanya Chen yang keluar dari biliknya kerana terkejut mendengar jeritan Tao.
YOU ARE READING
Me and The 12 hottest teachers [EXO]
Fanfiction''chara, saya suka kan awak'' Sir Sehun ''If you love someone else then you go. Don't care about me'' Sir Kai ''Saranghae'' Sir Luhan ''I will always beside you'' Sir Baekhyun ''Don't make me fall for you'' Sir D.o ''Chara, why you are so cute'' Sir...