''Sir Sehun?'' Kataku terkejut apabila nampak Sir Sehun sedang berdiri di belakang aku dan Sir Baekhyun.
''Sehun-ah! Apa kau buat kat sini?'' Tanya Sir Baekhyun.
''Aku cari Chara. Wae?'' Balas Sir Sehun.
''Aissshhh tak nampak ke hyung tengah dating dengan Chara ni.'' jawab Sir Baekhyun selamba.
''Betul ke korang tengah dating?'' Tanya Sir Sehun terkejut.
''aaahhh aniyo aniyo! Anii anii!!!'' Jawabku sambil menggelengkan kepala.
''Chara...Janganlah malu malu dengan oppa. Kita kan tengah dating.'' Kata Sir Baekhyun lalu memeluk bahuku.
Mwo? OPPA??? Kyaaaaaaaaaaaaah! Kenapa dengan Sir Baekhyun ni! Jeritku dalam hati.
''hahahahaha! kkabsong~ Hyung gurau je.'' Kata Sir Baekhyun lalu melepaskan pelukannya dari bahuku.
''aiiiiisshhhh jinjja!'' kata Sir Sehun geram.
''Mianhae Chara..saya gurau je tadi.'' Kata Sir Baekhyun lalu membuat peace.
huuuhh! Sir Baekhyun ni buat aku takut je..
''Chara.. Kajja!'' Kata Sir Sehun lalu menarik tanganku.
''Kau nak bawa dia pergi mana?'' Tanya Sir Baekhyun.
''Aku nak dating dengan dia. Hyung pergi lah balik. Annyeong!'' Kata Sir Sehun sambil memegang tanganku. Sir Sehun terus membawa ku pergi dari situ.
''Yaaaakk! Sehun-ah! Kau nak bawa dia pergi mana? yaaaaak!'' Jerit Sir Baekhyun. Sir Baekhyun cuba mengejar Sir Sehun. Tetapi Sir Sehun lari dengan pantas sambil memegang tanganku.
''Huuuhh letih nya..'' Kataku perlahan.
''Mianhae...sekejap ye saya belikan awak bubbletea.'' Kata Sir Sehun.
''Nae.'' balasku. Sir Sehun terus menuju ke kedai bubble tea dan aku menunggu Sir Sehun di depan kedai itu.
''Nah untuk awak.'' Kata Sir Sehun sambil menghulurkan air bubble tea kepadaku.
''waaaaah perisa chocolate! Mashitta!!'' Kataku gembira.
''haha. Chara..'' Panggil Sir Sehun.
''Nae?''
''Chara, saya....suka kan awak.'' Kata Sir Sehun.
''Mwo?'' Tanyaku terkejut sambil terbatuk-batuk kerana tersedak bubble tea yang sedang ku minum. Air bubble tea itu tumpah ke bajuku.
''Chara! Gwencaha?'' Tanya seseorang sambil memegang bahuku.
''Luhan hyung?'' Kata Sir Sehun terkejut.
''err...Sir Luhan..'' Kataku pula.
''Nae..'' Sir Luhan tersenyum.
''Aissshh sibuk je luhan hyung ni.'' Kata Sir Sehun perlahan.
''Apa kau cakap?'' Tanya Sir Luhan.
''Aniyooo. Takde pape lah.'' Jawab Sir Sehun geram.
''arosso! Jom jalan-jalan!'' Kata Sir Luhan.
''Kitorang nak balik dah lah. Lagipun cuba tengok baju Chara tu dah kotor.'' Jawab Sir Sehun.
''aaah nae.. Jom naik kereta saya.'' kata Sir Luhan.
Sir Sehun dan aku naik kereta Sir Luhan dan Sir Luhan memandu keretanya pulang ke rumah.
''Welcome back to our home Chara!'' Kata Sir Suho yang sedang menonton tv.
''waaaah Chara tak jadi pergi dari rumah ni ke?'' Tanya Sir Chen.
''Nae..hehe joesonghamnida. Saya nak tinggal kat rumah ni lagi sementara omma dengan appa saya kat Jepun.'' jawabku.
''Baguslah. Kitorang tak kesah kalau awak nak tinggal kat sini lama-lama pun.'' Kata Sir Chanyeol pula.
''Chara-yah! awak dah balik? Kenapa baju awak kotor?'' Tanya Sir Baekhyun yang baru muncul disitu.
''err..Air bubble tea saya tertumpah tadi. hehe saya nak pergi mandi lah..'' Kata Chara.
''oh nae..awak mandi dekat bilik hujung dekat tingkat 4 ye sebab tandas bilik awak ada orang tengah guna..'' Kata Sir Baekhyun.
''Nae!'' Jawabku lalu terus naik ke tingkat 4.
Besarnya tingat 4 ni..Tak pernah pula aku naik ke tingkat 4 ni. Bilik hujung? Yang tu ke? Tanyaku dalam hati. Aku membuka pintu bilik itu dan kelihatan tiada sesiapa yang berada dalam bilik itu. Aku terus masuk ke tandas bilik itu untuk mandi.
Selesai mandi..... Kyaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Baju aku! Beg pakaian aku! Semuanya dalam kereta Sir Kris!!! OTOKKE..Aku nak pakai apa ni..Jeritku dalam hati. Aku keluar dari tandas itu dengan hanya mengenakan tuala. Aku pergi membuka almari yang ada dalam bilik itu dan mengambil baju yang ada di dalam almari tersebut. Baju siapa ni? Pakai jelah! Dah lah aku takde baju.. Kataku dalam hati dan terus memakai baju tersebut.
Selesai memakai baju aku keluar dari bilik itu dan terserempak dengan Sir Kai. Sir Kai memandang baju yang aku pakai.
''Chara? Kenapa pakai baju saya?'' tanya Sir Kai.
''hehe joesonghamnida. Saya takde baju. Beg pakaian saya ada dalam kereta Sir Kris.'' Balasku.
''haha kyeopta!'' Kata sir Kai lalu mengusap rambutku. Sir Kai terus beredar dari situ.
Huuuuhh nasib baik dia tak marah. kataku dalam hati.
Aku turun ke bawah dan menuju ke ruang tamu.
''awak dah mandi? ehh tu kan baju Sir Kai?'' Kata Sir Baekhyun.
''Nae..saya takde baju...'' Jawabku.
''Ni baju awak!'' Kata Sir Kris yang tiba-tiba muncul di situ bersama beg pakaianku.
Aku pergi mengambil beg pakaian ku daripada Sir Kris dan tersenyum gembira.
''Buruknya awak pakai baju ni..''Kata Sir Kris dan tersenyum sinis melihat aku pakai baju Sir Kai.
''Hyung kata baju aku buruk?'' Kata Sir Kai geram.
''Nae. this is not my style.'' kata Sir Kris selamba dan terus beredar dari situ.
''Aissshhh kris hyung ni..'' Sir Kai menahan geram.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wait for the next part nae? Kamsahamnida kepada sesiapa yang vote dan comment for this imagine :) Saya ada buat imagine baru pasal exo. Hero dia Kai. Tajuk imagine tu i'm a wolf. Sorry kalau saya lambat update..
YOU ARE READING
Me and The 12 hottest teachers [EXO]
Fanfiction''chara, saya suka kan awak'' Sir Sehun ''If you love someone else then you go. Don't care about me'' Sir Kai ''Saranghae'' Sir Luhan ''I will always beside you'' Sir Baekhyun ''Don't make me fall for you'' Sir D.o ''Chara, why you are so cute'' Sir...