Part 3 ! Enjoy it ! kamsahamnida <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KRINGGGGGG KRINGGGGGGG KRINGGGGGGGG. Loceng sekolah berbunyi tanda cikgu bagi matapelajaran seterusnya akan masuk.
'Eun Sang, selepas ini subjek apa?' tanya ku
'Mathematics. If you wanna know, cikgu Math ni suka bagi banyak homework. Siapa yang tak siapkan homework dia kena denda' jawab Eun Sang dengan panjang lebar.
'Mwo? Aiiiiiishhhhhh jinjja. I hate mathematics. Saya paling lemah dalam subjek mathematics. Otokke..' aku memberitahu Eun Sang dengan perasaan takut.
'gwenchana, cikgu mathematics akan ajar awak dengan baik. Don't worry nae.'
'nae..oh yeah adakah cikgu mathematics ni pun the one of 'The 12 Hottest Teachers?'
'Nae' jawab Eun Sang ringkas dengan senyuman.
Aku memerhatikan pelajar pelajar yang berada didalam kelas ku. Ramai di antara mereka yang sudah pun meletakkan homework mereka di atas meja masing masing. Ada juga pelajar perempuan yang sedang membetulkan rambut mereka. Ada yang sedang memakai perfume. Ada yang sedang memakai lipstick. What is this? Pasti mereka ingin mendapat perhatian daripada cikgu mathematic yang akan masuk sekejap lagi.
Beberapa minit seketika, cikgu mathematic pun masuk ke kelas. Semua murid menundukkan sedikit badan sebagai tanda hormat.
'Nae. Saya dengar ada murid baru dalam kelas ni. Nugu?' Cikgu tersebut bertanya.
Buat seketika aku terpampam apabila melihat muka cikgu tersebut. Kenapalah aku bersekolah di sekolah yang di kelilingi oleh guru guru handsome? How can I study if like this? Lalu aku bangun dari tempat duduk ku.
'Annyeonghaseyo Chara imnida' Aku memperkenalkan diri ku dan memberi senyuman kepada cikgu math yang handsome itu.
'Nae. Annyeong Sir Sehun imnida' gilirannya memperkenalkan dirinya kepada ku dan membalas senyuman ku.
kyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! if everyday like this i can die because of heart attack. Why must they all be my teachers? why not they all be my namja! kekeke
'Chara. I am your Math teacher. So kalau ada apa apa yang awak tak faham awak boleh tanya saya. And kalau saya ada bagi homework, awak tolong siapkan ok. Arosso?'
'Arosso seosaengnim.' jawab ku sambil tidak lepas memandang wajah handsome nya.
*Sir Sehun sedang mengajar dihadapan*
what's this? Aku tak faham lah. Aku ni dah lah lemah subjek mathematics. Why I am so stupid in Mathematics? Wae? Malu nya aku kalau Sir Sehun tahu. Mesti dia ingat aku ni budak tak pandai. Otokke.
'Chara. are you understand?' ask Sir Sehun
'N-n-nae' jawab ku tergagap. Sebenarnya aku tak faham tetapi aku terpaksa purapura faham sebab aku malu kalau Sir Sehun tahu yang aku lemah subjek Mathematics.
'Good then. So saya akan bagi awak semua homework ni page 34,35,36,37,38,39&40. Please complete your homework nae?' Arah Sir Sehun kepada semua murid didalam kelas.
'Nae!' jawab semua pelajar perempuan diadalam kelas ini dengan penuh bersemangat serta memberi senyuman gedik kepada Sir Sehun.
KRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG. Loceng rehat berbunyi. Ramai murid yang sudah pun keluar dari kelas.
'Eun Sang, awak tak rehat ke?' soal ku.
'Aniyo, saya nak siapkan kerja maths yang banyak ni sebab takut tak sempat lak nak buat dekat rumah. Kalau awak nak makan awak boleh pergi kantin. Kantin ada dekat tingkat 2'
'waaah rajinnya awak. Arosso.'
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wait for the next part ok :)
YOU ARE READING
Me and The 12 hottest teachers [EXO]
Fanfiction''chara, saya suka kan awak'' Sir Sehun ''If you love someone else then you go. Don't care about me'' Sir Kai ''Saranghae'' Sir Luhan ''I will always beside you'' Sir Baekhyun ''Don't make me fall for you'' Sir D.o ''Chara, why you are so cute'' Sir...