This is part 4. Hope you guys enjoy it :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aku keluar dari kelas dan menuju ke kantin. Aku beratur untuk membeli makanan. Apabila tiba giliran ku untuk memilih makan tetiba ada seorang perempuan menolak ku.
'Tepi lah!' kata perempuan tersebut dengan nada suara yang agak tinggi.
Aishhh perempuan ni asal nak tolak tolak orang. Tahu lah muka cantik, bergaya, mesti anak orang kaya. Aaaahh aku tak boleh mengalah. Aku yang beratur dulu. Aku lah yang kena ambil makanan dulu.
'Tapi.. Saya yang beratur dulu. Awak kena tunggu turn awak lah' jawab ku.
'You siapa nak arah arah kan aku? you tak kenal aku ni siapa hah?' tengking perempuan tersebut dengan jelingan yang tajam lalu beredar dari situ.
'Weh! kau budak baru kan? Kau tolong jangan nak buat hal dengan love aku!' seorang lelaki yang tidak ku kenali tiba tiba memberi amaran kepadaku. Aisshhhhh jinja! Geramnya aku! tetiba aku pula kena. Padahal memang betul pun aku yang patut pilih makanan dulu. Aku yang beratur dulu.
'Oh perempuan tadi tu love kau ke? Lain kali kau tolong ajar dia sikit cara cara nak membeli makanan di kantin dengan berhemah' jawab ku dengan menahan geram.
'Shit! How dare you! Kau memang nak kena dengan aku!' marah lelaki tersebut lalu mengangkat tangannya.
Alamaaakk dia nak tampar aku ke? Otokajo! What should I do. Somebody please save me! Aku ketakutan.
Tiba-tiba tangan lelaki tersebut di halang oleh tangan seseorang ketika dia cuba untuk menamparku. Fuh nasib baik tamparan dia tak kena muka aku lagi. Tapi siapa lelaki yang selamatkan aku ni? Handsomenyaa..... Adakah dia akan menjadi hero ku? kekeke.
'Go!' kata lelaki tersebut kepada lelaki yang cuba menampar aku tadi. Dengan segera lelaki yang cuba menampar ku itu beredar dari situ.
'k-kam-saham-nida' kata ku dengan gagap kepada lelaki yang telah selamatkan aku itu dan aku tidak berani memandang mukanya yang sedang tenung muka ku.
'No need to thank me. I just undertake my responsibilities. Kalau dah lembik tu jangan nak cari pasal dengan orang. Understand?' jawab lelaki itu lalu pergi.
Mwo? Dia cakap aku lembik? ishhh muka je handsome! geramnya aku! aku tak lembik lah! bentak ku dalam hati.
Aku segera meletakkan sepinggan spaghetti dan sekotak orange jus ke atas dulang. Aku mebawa dulang itu dan mencari meja yang kosong untuk di duduk. Aaahhh ramainya orang. Meja full. Aku nak duduk mana ni. Otokke..
Suddenly, ada seseorang yang sedang duduk di meja paling hujung yang agak tersorok melambaikan tangannya kepadaku. Eh? dia panggil aku ke?
Aku menuju ke meja tersebut bersama dulang ku. Ah! Sir Luhan!! Cikgu handsome yang pertama sekali aku jumpa semasa aku tiba di sekolah pagi tadi.
'hey Chara. Awak tengah cari tempat makan kan? It's ok you can sit here' kata Sir Luhan.
'Nae. ahhh kamsahamnida' jawab ku lalu mengambil tempat duduk yang kosong di sebelah Sir Luhan.
Uwaaaahh happy nya aku. Aku dah dapat tempat makan dan aku dapat duduk di sebelah Sir Luhan. Oh bukan itu sahaja. Ada 11 orang lagi cikgu lelaki yang handsome hadsome duduk di meja itu. Mereka semua memberi senyuman kepada ku. Aku membalas senyuman mereka. Kyaaaaa aku rasa nak pengsan! Aku hanya kenal Sir Luhan, Sir Sehun dan juga Sir Kai sahaja diantara mereka yang duduk dimeja itu. Maybe yang lain juga adalah 'The 12 Hottest Teachers'. aku mengagak. Handsomenya mereka. Sekarang ini aku sedang duduk bersama 11 orang guru guru yang handsome. Adakah aku sedang bermimpi?
'Chara. Mereka semua ni guru guru disekolah ini. Mungkin ada di antara mereka yang awak sudah kenal.' kata Sir Luhan.
'N-nae' jawab ku nervous kerana dikelilingi guru guru yang handsome.
'Annyeonghaseyo Sir Baekhyun imnida' seorang lelaki handsome yang duduk paling hujung memperkenal kan diri.
'Annyeonghaseyo Sir Chen imnida' giliran lelaki yang duduk sebelah Sir Baekhyun pula memperkenalkan diri.
'Annyeonghaseyo Sir Tao imnida' di ikuti lelaki seterusnya. Mereka memperkenalkan diri sorang demi sorang.
'Annyeonghaseyo Sir Suho imnida'
'Annyeonghaseyo Sir Chanyeol imnida'
'Annyeonghaseyo Sir Xiumin imnida'
'Annyeonghaseyo Sir D.o imnida'
'Annyeonghaseyo Sir Lay imnida'
Everyone have done introduce themselve. Semuanya handsome! Perfect! Untungnya siapa yang jadi girlfriend mereka. kekeke
'Annyeonghaseyo Chara imnida. Sila beri tunjuk ajar' giliran ku memperkenalkan diri kepada mereka semua.
Eh wait! Ni baru 11 orang. Mana lagi cikgu lagi sorang? Dan tempat duduk di hadapan ku ni kosong?
ZAPPP. Bunyi kerusi di depan ku di tarik. Dan seorang lelaki duduk dikerusi itu berhadapan dengan ku.
Eh macam kenal. Macam pernah tengok je lelaki ni. Tinggi. Sangat Handsome. Dia yang......selamatkan aku tadi. dan dia juga yang panggil aku lembik!!! aishhh. Dia memandang aku, aku cepat cepat menundukkan muka ku dan pandang spaghetti ku.
'Kris! Kau pergi mana? lama gila' soal Sir Xiumin
'Aku ada hal tadi' lelaki itu menjawab.
'Kris. Ni student baru. Aku panggil dia makan kat meja kita sebab dia dah takde tempat nak makan. Meja semua full' kata Luhan.
'Annyeonghaseyo Chara iminida' aku memperkenalkan diri dengan suara yang rendah dan menundukkan muka ku.
'Budak lembik ni? Annyeonghaseyo Sir Kris imnida' Kris memperkenalkan dirinya dan memberi senyuman sinis.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wait for the next part :)
.
YOU ARE READING
Me and The 12 hottest teachers [EXO]
Fanfiction''chara, saya suka kan awak'' Sir Sehun ''If you love someone else then you go. Don't care about me'' Sir Kai ''Saranghae'' Sir Luhan ''I will always beside you'' Sir Baekhyun ''Don't make me fall for you'' Sir D.o ''Chara, why you are so cute'' Sir...