Mohu poprosit o tanec?

167 25 2
                                    

Louis

Harry jemně přejel svým palcem po mých rtech. Byl jsem vzrušený, ale ještě pořád jsem měl strach. Všechno, co jsem s Harrym zažíval, pro mě bylo nové a děsivé, ale zároveň vzrušující a krásné.
Harry se do mě vpíjel očima a po chvíli se vydal ke dveřím mého pokoje, aby je zamkl.

Pomalým krokem se plížil ke mně. Nespouštěl ze mě oči a já musel být červený až na zadku. Když se na mě natiskl tak, že jsem slyšel bít jeho srdce, vytáhl něco ze své kapsy. Přesunul se za mě, kde se nacházelo malé rádio. Neotáčel jsem se, byl jsem příliš zmatený, a když se mým pokojem rozezněla krásná romantická píseň, mé oči se leskly dojetím.

,,Mohu poprosit o tanec princezno?" zašeptal Harry svým chraplákem. Jen jsem oněměle přikývl. On políbil mou ruku a znovu se na mě natiskl. Položil jsem mu ruce na ramena, což působilo s mou výškou celkem komicky, ale on mi do ucha zašeptal, že jsem roztomilý, když vycítil mé rozpaky. Položil mi ruce na boky a začali jsme se houpat ze strany na stranu podle pomalého rytmu hudby.

Když začala hrát druhá písnička, Harry mi opatrně sjel rukou na zadek. Jemně ho začal masírovat a mně unikl tichý sten. Věděl jsem, že se to stane dnes. Dnes přijdu o svou nevinnost s člověkem, kterého miluji. Bojím se, moc se bojím, ale Harrymu věřím tak, jako ještě nikdy nikomu. Bude opatrný, nemusím mít strach...

Asi jsem se zasnil na příliš dlouho, protože nyní mě Harry pomaličku pokládal na mou postel. Jeho hladové ruce hladily mé roztoužené tělo. Pomalu mi přetáhl tričko přes hlavu a nechal mě, abych mu rozepl knoflíčky na košili. Pomalu, knoflíček po knoflíčku, jsem odhaloval jeho vypracovanou hruď. Mé ruce se třásly.

Stáhl jsem mu košili z ramen a se zatajeným dechem pozoroval jeho tetování. Sám jsem neměl odvahu na tetování, ale ta jeho jsem zbožňoval.
Harry na mě opatrně nalehl a vášnivě se přisál na mé rty. Můj dech se výrazně zrychlil, když se začal dobývat jazykem do mých úst a rukou hladit bouli v mých kalhotách.

Nyní jsme na sobě měli pouze spodní prádlo. Cítil jsem Harryho vztyčenou chloubu na té své. Pomalu rukou zabloudil k mým boxerkám a pohledem k mým očím, aby se ujistil, že to opravdu chci. Že s ním chci zažít své první milování.
Když jsem na to tak pomyslel, napadlo mě, že si přeji, aby byl i poslední, s kým se budu milovat, ale nechtěl jsem myslet na budoucnost. Tuhle chvíli jsem si chtěl vychutnat do posledního okamžiku.

Harry

Stáhl jsem Louimu boxerky a sledoval jeho vyděšený pohled. Chtěl jsem ho uklidnit, protože se neměl, čeho bát. Nikdy bych mu neublížil. Byl mé štěstí. Každý večer jsem měl strach, že mě opustí, že mi mé štístko odletí jako chmýří z pampelišky.

,,Neboj se, lásko. Budu opatrný, nebude to bolet. Jsi moje všechno." Lou ztěžka polkl, když jsem si svlékl boxerky a on si prohlížel mou chloubu. Trochu jsem se ušklíbl, byl tak roztomilý!

Natáhl jsem se do své bundy pro lubrikant a malé množství si nanesl na prsty. Roztáhl jsem Louimu nohy a hladil ho jednou rukou po vnitřní straně stehna. Rukou jsem zamířil k jeho  vchodu. Lou na mě kývl, tak jsem do něj začal pomalu vnikat jedním prstem. Trochu sykl, tak jsem se zastavil v pohybu.

,,Studí to," vysvětlil, ale nechal mě, abych pokračoval. Po chvíli jsem přidal i druhý prst a to už Lou vzdychal. Vyndal jsem je z něj a on se na mě podíval nervózním pohledem.

,,Kdyby to bolelo, tak mi to řekni, koťátko, ano? Připravený?" Lou zase jen přikývl a já párkrát přejel po své chloubě. Nasadil jsem si kondom a potřel si ho lubrikačním gelem.

Špičkou mého penisu jsem kroužil kolem Louiho vstupu.
,,Uvolni se, babe," zachraptěl jsem. Když jsem uznal, že je Lou dostatečně uvolněný, začal jsem vnikat do jeho nitra. Zavřel jsem oči slastí, cítit okolo sebe jeho teplo bylo něco neuvěřitelného.

Najednou jsem oči otevřel, protože mi neunikl tichý vzlyk. Po Louiho tváři se kutálelo hned několik zbloudilých slziček.
,,Šsš, to bude dobré, lásko," slíbal jsem mu projevy bolesti z tváře. Když se Lou uklidnil a zvykl si na mě, zajel jsem do něj až po kořen. Přirážel jsem pomalu a procítěně. Pokojem se nesly naše vzdechy. Bylo to nádherné. Pohlédl jsem na Louiho. Byl zpocený a jeho obličej byl zkroucený tím, jak se soustředil na mé přírazy. Byl tím nejkrásnějším stvořením na světě.

Cítil jsem, že brzy vyvrcholím, tak jsem jemně zavrčel, abych Louiho upozornil, ale než stihl zareagovat, tak jsem povolil své svaly a nechal ze sebe vytéct tekutinu touhy. Bylo mi to hrozně líto. Opravdu jsem nechtěl, aby Lou při svém prvním milování nezažil orgasmus. Omluvně a zahanbeně jsem na něj pohlédl.

Lou měl na tváři chápavý pohled a ujistil mě, že se nic neděje. Vyjel jsem z něj, sundal si kondom a vrátil se k němu. Sklonil jsem se k jeho penisu a začal mu ho kouřit. Lou mi jemně tahal za vlasy. Za pár minut mi vystříkl do úst. Vše jsem spolykal a vychutnával si pohled na své koťátko.

Lehl jsem si k němu, obtáčejíce kolem něj své dlouhé paže. Zavrtal se mi do hrudi. Měl jsem strašnou touhu si ho zmenšit, schovat si ho, abych s ním mohl být navždy.

Louis

Bylo to dokonalé. Cítit Harryho tak blízko byla ta nejlepší věc na světě. Choulil jsem se v jeho náruči a ještě omámený zašeptal: ,,Bylo to nádherné, miláčku." Políbil mě na nos, mumlajíce: ,,To tedy ano. Tys byl úžasný."

Oba dva jsme úlekem nadskočili, když někdo zaklepal na dveře. Harry se rychle, ale potichu zvedl z postele a začal se oblékat.

,,Lou? Jsi v pořádku?" zavřeštěla mamka.

,,Ano, jsem, mami!" protočil jsem oči. Ale mamka se samozřejmě nedala odbýt. ,,Pusť mě ihned dovnitř, Louisi!!"

Harry se ke mně rychle sklonil a vlepil mi bolestný polibek na čelo. ,,Zavolám ti, pa lásko," řekl posmutněle a už vylézal ven oknem. Ještě jsem se za ním naposledy ohlédl a vydal jsem se otevřít dveře. Možná jsem měl předtím, než jsem matku pustil do pokoje, schovat koš...

Ahooj! :)

Další kapitolka je na světě, doufám, že se vám líbí, protože já jsem červená jako rajče :'D
Omlouvám se, že jsem tak dlouho nevydala, ale neměla jsem kvůli škole čas :(
Copak se asi stane v dalším díle? :D
Jinak pokud se vám díl líbil, tak by mě moc potěšila hvězdička nebo komentář :) <3

Psychology (Larry) [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat