Louis
Harry vzal mou bradu mezi palec a ukazováček. Zahleděl se mi do očí, jako by se z nich snažil vyčíst mé pocity. Trochu jsem našpulil rty, abych mu naznačil, že si přeji, aby mě políbil. Usmál se a velice pomalu spojil naše rty.
Byl jsem mírně zaskočen rychlou změnou jeho nálad. Před chvílí to vypadalo, že se mu podaří nabodnout mi krční tepnu - jak byl divoký, a najednou by se mě samou něžností pomalu ani nedotkl. Rozhodně jsem si ale nestěžoval, dělalo mi neskutečně dobře, když o mě takhle pečoval.
,,Co kdybychom šli ke mně, koťátko?" zeptal se nečekaně Harry. Nevím, jestli to byl dobrý nápad, ale v té chvíli jsem byl omámený jeho přítomností, takže jsem přikývl.
Harry se zvedl z postele, podal mi tepláky a pomohl mi je obléct, což mi přišlo hrozně galantní.Neslyšně jsme se přesunuli k oknu. Harry seskočil bez problémů dolů, ale já jsem váhal. Měl jsem strach. Hodil jsem po svém ochránci vyděšený pohled a on to hned pochopil. Neodpustil si malé uchechtnutí.
Nastavil ruce a naznačil mi, abych skočil. Pořád jsem se bál, ale věřil jsem, že mě chytí, tak jsem skočil.Dopadl jsem do jeho náruče a připadal jsem si zvláštně. Harry mě nepostavil na zem... Nesl mě v náruči! Myslel jsem, že si dělá srandu a za chvíli mě postaví na zem, ale když to neudělal ani po patnácti minutách chůze, začal jsem se celkem stydět.
,,Pusť mě, Harry! Jsem těžký!" Bušil jsem mu rukama do hrudi, aby povolil stisk. Nepřekvapilo mě, že nijak nezareagoval.
,,Sakra, Harry!" zaklel jsem už trochu popuzeně. Harry si povzdechl a způsobem, jako by káral zlobivé dítě, pronesl: ,, Lou, nejsi těžký. Jsi lehčí než můj polštář. A kdyby ti to nestačilo, tak nějaký čas přece navštěvuju posilovnu. Tak mě nechej postarat se o svou princeznu!"Mou tvář zalil ruměnec. Přestal jsem vzdorovat. I když to zní humorně, opravdu jsem si připadal jako princezna. Mé ruce obtočené kolem Harryho krku a jeho ruce pevně svírající mé tělo.
Statný rytíř nese svou drahou křehkou polovičku v náručí do svého hradu, kde ji láskyplně ošu- ehm, to sem nejspíš nepatří.Když jsem se vzpamatoval ze svého zasnění, už jsme stáli před vchodem do Harryho domu. Opatrně mě postavil na zem a v kapse hledal klíče. Nemohl jsem si pomoct, ale mé oči ulpívaly na místě, které se tyčilo pod jeho kalhotami. Nemohl jsem uvěřit, že ho vzrušilo jen to, že mě nesl na svém těle.
Když si všiml, kam směřují mé oči, začervenal se. Opravdu - jeho líce byly celé zardělé! Harry byl člověk, který se červenal jenom velice zřídka. Troufal bych si říct, že téměř nikdy. Dnešní den mě nepřestával překvapovat.
Jakmile Harry odemkl, chtěl jsem vejít dovnitř, ale zabránily mi v tom dvě silné paže, které si mě obmotaly kolem jeho pasu. Své ruce nechal zaklíněné pod mým zadečkem. Přitlačil si mě ještě víc na své tělo, což nebylo zrovna dobré gesto, protože mě teď tlačila jeho chlouba na břichu. Sám jsem začínal pociťovat vzrušení.
Harry mě donesl do své ložnice, kde mě položil na postel a rozsvítil lampičku. Venku už byla naprostá tma. ,,Dojdu pro něco do kuchyně. Zatím se svlékni, kotě." Jeho hlas byl smyslný a protkaný touhou. Přikývl jsem, i když jsem byl plný nejistoty a studu.
Lehl jsem si nahý do Harryho postele a vyčkával jeho příchod. Stihl jsem si všimnout, že už jsem zcela vzrušený. V mysli jsem si představoval, co se mnou asi Harry udělá. A musel jsem uznat, že bylo všechno zvrácené a špatné.
Harry
V kuchyni jsem vytáhl z mrazáku vaničku pistáciové zmrzliny, z příborníku vzal jednu lžičku a vydal se zpátky za Louisem. Po cestě jsem ještě vytáhl z šuplíku dvě vonné svíčky s kokosovým aroma. Věděl jsem, že Lou tuhle vůni zbožňuje.
Když jsem vešel do ložnice, tak mi málem vypadlo z rukou vše, co jsem nesl. Louis ležel na mé posteli v zatraceně sexy póze a nahý - jak jsem mu nakázal. Kurva. Musel jsem se několikrát zhluboka nadechnout a vydechnout, abych se aspoň částečně uklidnil. Lou mě sledoval s nevinnou oddaností.
Položil jsem zmrzlinu na noční stolek a šel zapálit svíčky. Když jsem tak učinil, pokoj nabyl úplně jiné atmosféry a vzduchem se linula příjemná vůně kokosu. Lou pořádně nasál vzduch a šťastně si povzdechl. Zhasnul jsem lampičku, protože už nebyla potřeba a spěšně se svlékl.
Vlezl jsem si se zmrzlinou k Louimu na postel. Nechápavě na mě zvedl obočí. Místo odpovědi jsem ho políbil, nabral zmrzlinu na lžičku a začal ho krmit. Sice se tomu chvilku smál, ale jsem si jistý, že se mu to líbilo.
Po celou dobu našeho společného mlsání jsem nemohl přestat vnímat fakt, že jsme oba nazí. A spatřil jsem, že Louis na tom byl podobně - jeho oči neustále bloudily v místech mého rozkroku, který si pořád nechtěl dát pohov.
Rozetřel jsem mu trochu zmrzliny po rtech a následně všechno olízl. Zopakoval jsem to ještě asi třikrát, dokud si mě Louis nepřitáhl hrubě k sobě a tím na sebe převrhl zbytek pistáciového pokušení. I hned začal panikařit, ale mou myslí poletovaly úplně jiné myšlenky, než byla špinavá postel od zmrzliny...
,,Promiň, Harry. Já... já jsem fakt idi-" zastavil se v půli slova, protože jsem začal uklízet tu sladkou spoušť na jeho hrudi. Pomalými tahy mého jazyka jsem se dostal až k jeho bradavkám. Louis slastně přivíral víčka.
,,Ach bože, Harry!" zavyl, když jsem jednu jeho bradavku skousl a druhou dráždil rukou.Byl jsem tak nadržený, až jsem začínal pochybovat o tom, jestli si Louise vůbec připravím, nebo do něj hned vniknu. Postavil jsem ho na čtyři a otočil si ho k sobě zadečkem. Házel na mě ze předu nervózní pohledy, proto jsem se nakonec rozhodl, že si ho důkladně připravím.
Neměl jsem po ruce lubrikant, tak jsem si plivl do ruky a rozetřel Louimu své sliny kolem dírky. Hlasitě zasténal. Vtlačil jsem do něj jeden prst, pak druhý a nakonec i třetí, ale tam jsem skončil, protože Lou kňučel nikoliv slastí - ale bolestí. Políbil jsem ho do vlasů. Doufal jsem, že je pro mě dostatečně roztažený.
,,Můžu lásko?" Nalehl jsem na jeho záda, a když mi dal svolení, začal jsem do něj pomalu vnikat. Bylo příjemné cítit ho tak blízko.
Místností se nesly naše vzdychy. Líbal jsem Louise na lopatce a můj horký dech mu šeptal do ucha, jak moc ho miluji. Jednou rukou jsem pumpoval po jeho chloubě, aby z toho taky něco měl.Roztřasla se mu kolena a já poznal, že se blíží k orgasmu. Přirážel jsem intenzivněji a rychleji, nechtěl jsem do něj přirážet po jeho vyvrcholení, aby ho to nebolelo. Vtom jsem ucítil silné zaškubání v penisu a udělal se hluboko do Louiho zadečku. Ještě jsem párkrát zapumpoval po celé délce jeho pokladu a Lou vystříkl na povlečení.
Chvíli jsme se vydýchávali, pak jsem z něj něžně vystoupil a padli jsme do polštářů. Louis se ke mně po chvíli přitulil a začal pusinkovat mou hruď. Teprve teď jsem si uvědomil, jak moc ho miluji. Cítil jsem, že mi začaly slzet oči. Plakal jsem, protože jsem byl šťastný jako ještě nikdy. Věděl jsem, že k sobě patříme. Louis byl mou nezbytnou částí a já zase jeho. Zaklíněný jeden do druhého jako puzzle jsme se odebrali do říše snů.
Ahooj^^
Doufám, že se vám kapitolka líbila :33
Moc bych chtěla poděkovat úžasné crazy_maris za krásné komentáře, které mě vždy nakopnou k napsání dalšího dílu <3
Jinak bych byla moc ráda, kdybyste mi zanechali názor na příběh, protože mívám pochyby :)Hvězdička & koment potěší <3
ČTEŠ
Psychology (Larry) [POZASTAVENO]
FanficCo se stane, když se nešťastně zamilujete ? Šestnáctiletý Louis a jeho o devět let starší psycholog Harry vypráví svůj příběh o zakázané lásce, ale také nezkrotném chtíči. Cover by: @LouihoChrissy_