Yazarcıktan devam..."Daha önce hiç böyle olmazdı." Diye hayıflandı dizginleşen kızına bakarken Mathilda.
"Krizi yeni bir boyut atlıyor olmalı, ya da kaygı ile ilgili bir sorunu olabilir." Dedi mırıldanarak Doktor Herman buna karşın.
"Daha geçen hafta krizinin ilerlediğini söylemiştiniz!"
"Bir şey diyemiyorum. Yine de onu ilk bir hafta çok yormayın. Ani bir şok içerisine girmedikçe bu ay sürecinde tedavilerle iyi olacaktır."
"Anlıyorum. Bu odada daha ne kadar kalacak?"
"Yaklaşık 3 gün burada sakinleştiriciyle kalsın, duruma göre gerekeni yapacağız."
"Teşekkürler."
Mathilda kızının melek gibi göründüğünü düşündü ve yanına oturdu, kulağına "Her şey iyi olacak." Diye fısıldadı ve yumuşak saçlarını narin elleriyle okşadı.
Terden ıslanmış vücuduna rağmen üzerindeki tişört vücuduna yapışmış halde mekik çekmeye devam eden Stiles derin bir nefes aldı ve saymaya devam etti:
"86,87,88,89,90"
"Stiles!"
"91,92,93,94..."
Ayağına fırlatılan çanta yüzünden kendini iyice yere bırakan Stiles sızlanmaya başladı. Lana konuşmasını bitirmeyeceğini anlayınca yumuşak yastığı eline alarak yavaşça Stiles'e vurdu.
"Lydia." Diye mırıldandı sabah Lisa'dan aldığı haberlerin hüznüyle.
"Altına falan mı kaçırmış." Dedi Stiles endişelendiğini belli etmeden.
Sahi, neden endişelenmişti?
"Hayır seni aptal, dün bir kriz geçirmiş ve duyduğuma göre sana ihtiyacı var."
Normalde Stiles'ın toplu katliam falan çıkarması, bağırıp çağırması gerekirdi değil mi? O sadece kustu. Kusmasında pek bir sıkıntı yoktu. Bilirsiniz günde en az 2 kere kusuyordu. Ama bu sefer kan kusmuştu. Galiba 65 kiloya düşmeye çalışmak işine gelmemişti.
Her canlı acıyı tadacaktır. Tarih gibi. Tarih,ölümlerden ibaret.
Merak etmeyin ikisini de öldürerek boktan bir son yapmayacağım sadece aynı hastanede kalmaları çok romantik ve trajedik olurdu. Bu da aşklarının klişeliğinin küçük bir bölümü olurdu.
Lana Stiles'ın koluna serum takılmasını izlerken içeri doktor geldi. Bir hafta serumla beslenmesi ve dikkatli olunması ile ilgili bir şeyler anlattıktan sonra çıktı.
Lydia uyuyordu, huzurluydu. Stiles uyuyordu, huzurluydu. Ve ikisi de aynı hastanede tedavi altına alındı.
Kısa oldu ama bundan sonraki bölümde sizi tatlı şeyler karşılayacak.
Merak etmeyin ikisini öldüremeyeceğim.
Bu arada stydiaskingdom senin için iki kapak hazırladım. Çok da mütüşmel (mükemmel ile muhteşem) olmadı ama umarım beğenirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Peter Pan Ve Bulimiya -Stydia-
FanfictionPeter Pan Sendromuna yakalanmış Lydia, ve Bulimiya Nervoza hastası Stiles . Onlar aynı bekleme koltuğunda tanışmışlardı. Ve iki zıt karakter olarak herkese ibretlik bir ders vermişlerdi. @Hollyobrienx