🌪

188 20 5
                                    


Yazardan

Lydia nefesini tutmuş ve dudaklarının ayrımıyla nefesini salmıştı. Stiles ise gözlerini Lydia'nın gözlerine dikerek sanki bakışlarını onun beynine kazımak istiyordu.

Lydia güzel hissediyordu. Yaptığı harakete anlam verememişti ama hoşuna gittiyse bu tek bir anlamda olmalıydı. Başka bir şey olamazdı. Biraz geri çekilerek konuştu: "Sen bunu niye yaptın? Yoksa bu bir oyun çeşidi mi? Çünkü çok hoşuma gitti."

Evet, Lydia için hâlâ her şey oyun ve hayallerden ibaretti. Ama ne yapabilirdi ki? Şu zamana kadar hiçbir şekilde böyle bir şey ne yaşamış ne hissetmişti. Normal bir insanın bunu kabullenmesi zorken, bir meleğin kabullenmesi ne kadar kolay olurdu.

Stiles bozulmamıştı. Aksine yüzünde kırık bir tebessümle ona onun anlayacağı yoldan duygularını iletmeye karar verdi.

"Evet bu bir oyun çeşidi. Duygularını nasıl başka tarafa aktardığınla ilgili. Birini sevdiğinde oynarsın."

Bu Lydia'nın hoşuna gitmişti.

"Ben bir daha oynamak istiyorum." Dedi.

Gözlerinin parıldamasını gören Stiles derin bir iç çekti.

"Lydia bu oyunda en az bir tarafın canı yanar." Dedi hüzünlü ses tonuyla.

Lydia anlamamıştı. Neden oyunda böyle bir şey olsundu ki? Yoksa o oyunu o kazanmış da kaybettiği için Stiles'ın mı canı yanıyordu? Yine de saçmaydı. Niye Stiles kaybedecek ise oynamıştı?

"Neden? Bir oyunun amacı eğlenmektir neden acı çekmemiz gerekiyor?"

Lydia'nın merakla sorduğu soruya Stiles buruk gülümsemesiyle yanıt verdi: "Ah, sana bir tavsiye Lydia: duygular istemediğin sonuçları yaratır. Bazen de acı çekersin."

Lydia sınırlarını zorlayarak anlamaya çalışıyordu.

"Ne gibi duygular?"

"Aşk gibi."

Lydia'nın gözleri şaşkınlıktan fal taşı gibi açıldı.

"Yani sen bana aşık mısın?" Dedi.

"Eğer olmasaydım seni öpmezdim."

Lydia kızarmaya başladı. Ardından iki eliyle yüzünü kapatarak odadan kaçarcasına çıktı. Kendi odasına doğru koştu ve odasına girer girmez kendisini yatağına attı.

Şimdi ne yapmalıydı. Şu zamana kadar Stiles'ı hiç öyle düşünmemişti. Sadece yanında fazlasıyla mutlu oluyordu.

Kafasını yastığa gömdü ve tuhaf bir şekilde gülmeye başladı.

Biliyorum çok kısa ama kafamda bir dahaki iki ya da bir bölüm için gelişecek olayları toparladım ve söylemeliyim ki güzel günler göreceğiz, güneşli günler...

Bu arada size iki sorum var:

1) Kitap karakteriyle ya da olaylarla ilgili bir anket yapalım mı? Yani sorular olacak. Spoi olmayacak öylesine 5 soru falan olur.

2) Yeni kapak hazırlayayım mı?

Peter Pan Ve Bulimiya -Stydia-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin