🖤

194 24 9
                                    


Bu upuzuuun bölüm dün atmayışımım şerefine. Oy vermeyi lütfen unutmayın efsane bir bölüme girmektesiniz. Kalp koruyucularınızı sürdüyseniz bölüme dalarak girebilirisiniz!!!!

Yazardan

"Stiles ben geldim bebeğim!"

Stiles'ın gözleri cırtlak ses ile aralandı. Gözlerini ovuşturarak gördüğü görüntüden emin olmak istedi.

"Amalie? Sen misin?"

Stiles 9 yıllık arkadaşı Amalie'yı süzerken onu uzun zamandır görmediğini fark etmişti.

"Elbette benim. Bugünlük seni ziyarete geldim. Yarından itibaren 6 ay boyunca çekimler için Avrupa'ya gideceğim."

Stiles yatağında dikleşerek geri kaydı.

"Model olmak zor iş ha?" Dedi nefes bırakarak.

"Biraz... Yani... Ah, kimi kandırıyorum çok zor bir iş!" Dedi beyaz, göbeği açık tişörtünün altındaki buz mavisi, ekoseli mini eteğini yukarı çekiştirirken.

"Peki ya şimdi nasıl hissediyorsun?"

Amalie kendini arkaya atarak Stiles'ın yatağına uzandı ve "Aç ve yorgun. Daha çok aç." Dedi.

Stiles yataktan kalktı ve "O zaman kahvaltıya gidelim yemekhanede" Dedi.

"Tamam hadi giyin ben seni dışarıda bekliyorum."

Amalie dışarı çıktı. Bu sırada Lydia ise Stiles'ın odasına doğru ilerliyordu. Ona söylemesi gereken bir şey vardı. En sevdiği pastel kırmızı renkteki pileli eteği ve kalpli tişörtünü giymişti.

Biraz tereddüt ile zıplaya hoplaya hastane koridorlarını geçerken en ufak bir şeyde kararından vazgeçebilme durumundaydı.

Amalie saçını dalgandırırken Lydia geldi ve Amalie'yı kapıda görmesiyle durakladı. Bir süre sonra Amalie odaya girince Lydia dönüp yemekhaneye gitmeye karar verdi.

Lydia reçelli ekmeği ve sütünü alıp oturduğu sırada gülerek içeri Stiles ve Amalie'nın geldiğini görünce anlamadığı bir şekilde canının yandığını düşündü. Oturduğu koltuk mu rahatsızdı acaba? Ya da taktığı kolye içine kaçmış kalbinin olduğu yere mi batırıyordu? Kontrol etti ve bir şeyin olmadığını gördü.

Yemeğini yedikten sonra ayağını sürüye sürüye odasına gitti.

Bu hisleri anlamak için ne yapmalıydı? Aşk neydi? Herkesin anlattığı gibi bir şey miydi yoksa Stiles'ın anlattığı gibi mi? Peki Lydia Stiles'a aşık mıydı? Birbirlerine aşık olasalar be olacaktı? Ona sarılırken huzuru bulması ve onu öpmekten hoşlanması hoşlantı belirtisi miydi?

Kendini yatağına attı ve YouTube'dan aşkla ilgili bir video açtı. Yeşil saçlı bir kız konuşuyordu.

"Merhabalar! Bugün sizlerle aşk ile ilgili konuşacağız, patlatmaya hazır mısınız Krenystttlerrr! Evet, ilk olarak söyleyebilirim ki aşkın birçok çeşiti vardır. Genel olarak karşılıklı, platonik yani tek taraflı olarak ikiye ayırabiliriz sanırsam. Bazen zorluklar olsa da bu paha biçilmez bir histir. Özellikle karşılıklı olduğunda. Açıkçası bu konu hakkında çok felsefi konuşmayacağım çünkü sizin aşkla ilgili bana İnstagramdan sorduğunuz sorulara yanıt vereceğim."

Lydia video aşırı dikkat kesilmişti.

"Evet ilk sorumuz "Birine platonik aşığım ama onun sevgilisi var. Unutmayı deniyorum ama yapamıyorum. Ne yapmalıyım. Onu her gördüğümde kalbim acıyor." Evet canım, anladığım kadarıyla onu kıskanıyorsun..."

Kız yanıtlarken Lydia kıskanma kelimesine takılmıştı. O da mı kıskanıyordu?

"Evet sıradaki soru "Sevgilimle 6.haftamıza girdik ve o şu an bir iş yerinde çalışıyor. Onu çok göremiyorum ve özlüyorum. Sonra bu özlem en ufak bir kıskançlığa dönüyor. Ne yapmalıyım?" Sevgili kullanıcı adı olan İva, kıskanmayı bırakmak senin zihninde başlar ve biter. Tabi sevdiğinden bazen onu kıskanman anormal bir şey değil ama bunu aşırıya kaçırmamalısın. Bunu erkek arkadaşınla konuşmalı ve onla aranda bir güven bağının oluşmasını sağlamalısın. Sonuçta birbirinizi seviyorsunuz..."

Lydia videoyu durdurdu. Lydia sorulardan anladığına göre birini kıskanmak sevmek mânâsında olabilir miydi?

"Evettt, videonun son sorusu "Birisi bana aşık olduğunu söyledi ama ben tam emin değilim. Onu arkadaş ve insan olarak seviyorum ve arada çok çok çok azıcık kıskanıyorum. Hislerimden emin değilim ne yapsam?" Şimdi gülüm, eğer sen ona onu sevdiğini söylersen büyük ihtimalle çıkarsınız. Bu yüzden öncelik kendi hislerinden emin olmak. Genellikle ona romantik olarak ilgi duyuyorsan oldu gibi bu iş. Mesela sarıldığında huzur bulursan. Ya da yüzünü görünce mutlu ediyorsan bunlar önemli belirtiler. O seni mutlu ediyor mu? O iyi bir insan mı? Kendine dürüst olmalısın. Aranızda anlaştığınız bir dil ya da bir belirtiyle onla anlaşabilirsin. Evvettt Krenstyyyler videomuzun sonuna geldik eğer..."

Lydia'nın yüzü kızarmıştı ve tek eliyle yüzünü kapayarak yastığa gömmüştü. Belki sadece bir videoyla buna karar vermek saçmaydı ama o zaman onun kalbininde bu kadar atması saçma olmalıydı değil mi?

Derin bir nefes aldı ve öbür elini de kalbine koydu. Çok hızlıydı. Kalbi çok hızlı atıyordu. Kıskanmak, özlemek, huzur bulmak, iyi bir olduğuna emin olmak, mutlu hissetmek...

Lydia ayağa kalktı ve koşarak Stiles'ın odasına ilerledi. Stiles yoktu bu yüzden onun yatağına oturdu.

Stiles Amalie'yı yolcu etmeye gitmiş geri dönüyordu.

Lydia'nın aklına kötü bir fikir geldi ama kararlıydı. Sol gözünden bir damla yaş aktı. Onu sağ eliyle sildi. Nefesini bıraktı ve ayağa kalktı.

Bu sırada Stiles kapıyı açtı. Şaşkınlığı yüzünden okunan Stiles "Lydia?" Dedi.

"Ben sana söyleyeceğim-"

Lydia nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. Stiles Lydia'nın karşısına geçti. Onun onu reddeteceğini düşünerek "Şimdi cevabını söylemek değilsin." Dedi.

Lydia gözünden yaş akarak kafasını yere eğdi. Yarı anlaşılır şekilde kafasını tamam diye salladı.

"Pekala" Dedi Stiles.

Lydia odanın kapı kolunu eliyle kavradı ve eline göz yaşının akmasına izin verdi. Sümüğünü koluna sürdü.

"Bazen zorluklar olsa da bu paha biçilmez bir histir. Özellikle karşılıklı olduğunda."

O an inanmayı seçti ve arkasını döndü.

"O seni mutlu ediyor mu? O iyi bir insan mı? Kendine dürüst olmalısın. Aranızda anlaştığınız bir dil ya da bir belirtiyle onla anlaşabilirsin."

Arkası dönük Stiles'ı ona çevirdi.

"Oynamak istiyorum." dedi.

Ve Lydia Stiles'ı öptü. Dans etti dudakları. Sarıldı umutları birbirlerine. Stiles'ın çöplerle dolu kafasına Lydia'nın ışığı girdi dudaklarının arasından. Bir bütün bağ. İyileştirici bir bağ. Sevimli, hoş. Her iyi şey şu an onlardı ve onlarındı.

Bitti bebecuklarım! Dün bölüm atmadığım için özür dilerim, beğendiniz mi bu bölümüüü????

Medyadaki Amalie 🌺

Geçen bölüm sordum kimse yanıtlamadı. Hiçbir şey yapmayayım o zaman herhalde.

Sizi çok seviyorum 😘

🍰 🖤 🐑

Peter Pan Ve Bulimiya -Stydia-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin