Etkileme

97 52 8
                                    

Melih biraz korkarakta olsa Gizem'e "merhaba" diye mesajı attı. Melih,Gizem'in çevrimiçi olmasına rağmen cevap vermediğini görünce Gizem'in kendisine çok kızdığını anlamış bunun üzerine mesaj yazmasınaa devam ederek onun bu öfkesini dindirmeye çalışıyor fakat Melih ne yaparsa yapsın, Gizem bir türlü cevap vermiyordu . Bu durum böylece dört gün boyunca devam etti,sonunda Melih neden kendisini engellediğini anlatınca Gizem yumuşamış bir şekilde "Daha önce ne diye anlatmadın,beni engelleyecek kadar yanlış bir şey söylemedim ki bir hosçakal mesajını bile çok görüp engelledin."diye karşılık verdi .

Melih biraz suçluluk duygusu ile "Aklıma gelmedi bu sinirle ne yapacağımı bilmiyordum ondan böyle geç kendimi anlatma imkanı buldum . " cevapladı .

Melih konuşmaya girdi.
-Gizem ilk önce arkadaş olalım sen beni daha iyi tanı daha sonra ise düşünürsün hayatına alıp almamak konusunda

Gizem:
-Melih kesinlikle hayır konuşursak sadece arkadaş olarak konuşuruz başka türlüsü de olmaz aklına yaz bunu .

Melih:
-Bak işte bunun için sinirleniyorum; Benim seni sevdiğimi bile bile nasıl arkadaş olacağız .

Gizem:
-Melih işine gelirse ancak böyle konuşuruz istersen tekrardan engelle, hem bir kere alıştın zaten .

Melih:
-Gizem tamam bir kere hata yaptık yüzümüze vurma bari .

Gizem:
-Yapmasaydın o zaman,Bunu hep vuracağım yüzüne .

Melih (gülerek) :
- Tamam tamam vur ama az vur olur mu ? Hem sende beni anla yani sen de olsan sinirlenmez miydin?

Gizem:
-Melih bak sus konuyu kapat konuştukça batıyorsun haberin olsun .

Melih:
-Tamam kapattım . O zaman başka bir konu açayım . Eee okul nasıl gidiyor .

Gizem:
-iyi gidiyor bizim sınavlar bitti ya sizin ?

Melih:
-Sizin sınavlar bitti mi gerçekten ?

Gizem:
-Evet neden sordun ki

Melih:Bizim üçüncü sınavlar yeni başladı hatta başlamadı bu pazartesi başlayacak .

Gizem:
-Şimdiden Allah kolaylık versin size

Melih:Sağol Gizem.

Gizem :
-Benim çıkmam gerekiyor sonra konuşuruz olur mu?

Melih:
-olur olur görüşüz kendine çok iyi bak.

Gizem:
-sağol sende kendine iyi bak. Görüşürüz .

O günden sonra hemen hemen her gün konuşmaya başladılar . Gittikçe Gizem, Melih'e ısınmaya başlıyordu . birbirleri hakkında yeni şeyler öğreniyor ve bunların çoğu genellikle ortak şeyler oluyordu . Ilkokulu aynı okulda okumuş ve biri sabah okula giderken diğeri öğle okula gittiğini öğrenmişlerdi . Hatta Melih bu sırada bir espri yapmıştı. "Ben okuldaki tüm kızları tanırım normalde , seni gibi güzel birini tanımadım hayret , demek ki o zamanlar bu kadar güzel değilmişsin"
Gizem bunun altında kalır mı? "Haklısın beni görmedin ama her gün fotoğrafımın asılı olduğu satranç sınıfında sürekli gördün . " Melih bu cevap karşısında ezilerek sadece gülücük işareti ile yetinmisti . "
Daha sonra ise aynı semtte fakat farklı mahallerde oturduklarını öğrenince ortak noktaları daha da artığını fark ediyorlardı Bu kadar ortak noktaları varken hayat neden daha erken tanıştırmadı ki, her şeyin bir baktı olduğu gibi bununda böyle mi olması gerekiyordu yoksa Yaradan her şeyi yavaş yavaş ve zamanında mı yapıyordu . Üstüne üstlük Melih'in Gizem'in kuzenini bile tanıdığı ortaya çıktı. Konu konuyu açıyor ve konuştukça daha da samimi konuşmaya baslıyorlardı .
Bir gün Gizem, Melih'in çok hoşuna gidecek bir mesaj attı . "Seninle konuşunca kendimi çok iyi hissediyorum " diye . Böyle bir mesaj Melih'i kendinden geçirmiş ve kendini bile unutturacak kadar mutlu etmişti .şayet Gizem karşısında olsa ona öyle bir sarılırdı ki kemiklerini kırardı . Bir sene sonunda ilk defa bu kadar güzel bir mesaj yazmıştı gizem . Melih artık emeklerinin karşılığını alıyordu . Gizem eskisi gibi onu terslemiyor , hatta onun kötü olduğu vakitte ilk mesajı atan ve moralini düzeltmeye çalışanda Gizem'di.Zaman geçtikçe Melih'e arkadaş olarak bakan Gizem'in, Melih'i kıskanması sadece arkadaş olarak bakmadığı anlamına geliyordu. Hiçbir kızla konuşmasını istemiyordu ,hatta okuldan çıktığında bile mahalleden hiçbir kızla beraber eve dönmesini istiyor,sadece erkek arkadaşlarıyla olmasını istiyordu.Melih artık sahiplendiğini biliyor, bunun verdiği öz güvenle her gün Gizem'im diyor, Gizem bunu duyunca sinirleniyor gözüküyor fakat öyle bir mutlu oluyordu ki Melih'in böyle söylemesine hatta biliyordu ki terslerse Melih'i , Melih inadına daha çok söyler.

Aşkın Yedi DurağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin