Durak 2: Mutluluk

85 53 10
                                    

Melih sonunda uğruna gün ve gecelerini feda ettiği ve sabırsızlıkla beklediği mesajı almıştı artık . Mesajı gördüğünde ufak bir şok geçirmiş fakat  bu şoku üzerinden  atması  uzun sürmedi. Kendine gelince mutluluktan sarhoş olmuş bir biçimde   mesajı defalarca okuyor ve hala gözlerine inanamıyordu . Artık Gizem ile konuşmanın bir fırsatını bulmuştu işte. Düşüncesi bile içinde mutluluk kelebekleri uçuşturuyordu  . Artık işin en önemli kısmına gelmişti Melih . Nasıl konuşma açacaktı? Melih kızlarla konuşmayı pek beceremezdi ki bu yüzden bir kızla nasıl konuşulunabileceği konusunda pek bilgisi yoktu. En iyisi bir arkadaşından bu konuda yardım almak olduğunu düşündü ve kendinden birkaç yaş büyük olan ablası gibi gördüğü mahalleden Güler''in yardım edebileceğini düşündü. Beklemeden internet kafeden çıkıp mahalleye geldi . Güler Melih'lerin karşı apartmanında ikinci katta oturuyordu . zili çaldı kapıyı açan Güler'di.Melih Güler'i görünce daha hal hatır konuşmalarına  girmeden direk önemli konuya girip : Abla seninle çok önemli bir konu hakkında konuşmamız lazım müsait misin köşedeki kafeye gidip konuşalım . Güler Melih'in yüzündeki telaşı görünce 'müsaitim Melih sen git bende arkandan geliyorum hemen ' dedi . Melih teşekkür ettikten sonra  hemen kafenin olduğu yere doğru yürüdü . Kafenin sessiz olduğunu görünce mutlu olmuştu çünkü mahallede bulunanların çoğu bu kafeye gelirdi bu yüzden Melih ile Güler'i yanyana görürseler yanlış anlayıp hemen mahalleye yayabilirlerdi.

Melih çayının yarısını içmişti ki kafenin kapısında güler belirdi. Melih'in masasının olduğu tarafa yönelip ;

-Merhaba Melih nasılsın ?

-çok şükür iyiyim abla sen nasılsın,ne içersin ?

-bende iyiyim Melih ,çay istet bana da .   Hayırdır neden benimle konuşmak istiyorsun ? Bir sıkıntı yoktur inşallah .

-Abla çok şükür sıkıntı yokta senden bir konuda yardım istiyorum .

-Nasıl bir konuda Melih ?

-Abla bir kız var , uzun zamandır peşindeyim .

-Ooo Melih bey demek uzun zamandır peşindesin ve bana daha yeni söylüyorsun öyle olsun .

-Abla kızma hemen, peşindeyim derken onu bulmaya çalışıyordum bu yüzden bulana kadar kimseye söylemedim .

-Ee peki tamam ama benden yardım istediğin konu ne ?

-abla bana sosyal medya hesabından mesaj attı . Ama böyle bir his duyduğumu kıza nasıl açıklacağım bu konuyu ? Biliyorsun ki  kızlar arasında bir seninle konuşurum .

-Melih abartma canım sen benimle nasıl konuşuyorsan onunla da öyle konuş. Ilk önce nasılsın diye sor, zaten daha sonra konu konuyu açar ve sende söylersin . Ama dikkatli ol yazdığın mesajlara, ilk önce belki tersler seni fakat  sen pes etme hemen başka bir konu aç, seni tanıması için bu çok önemli . Ne kadar konuşursan o kadar iyi olur , çok aradığına göre zaten seni tanımıyordur . Kızlar pes etmeyen erkekleri sever şayet sen onun seni reddettiği için hemen bırakırsan onun gözünde sadece gelip geçici bir aşık olarak görünürsün .aşk emek ister bunu bil Melih  . Emeksiz yemek olmaz diyor atalarımız. sende emek vereceksin ki karşılığını alabilesin bu söylediklerimi iyi düşün . Şimdi git ona ilk mesajını at . Eğer yardıma ihtiyaç duyacak olursan ben hep müsaitim Melih.

-Abla çok teşekkür ederim biliyordum senin yardım edebileceğini söylediklerini düşüneceğim ona göre hareket edeceğim inşallah işe yarar.

Melih artık ne yapacağını biliyordu utanmayacaktı. Sırf utandığı için gizem 'i kaybetmeyi göze alamazdı .

'Merhaba gizem ' diye mesajına cevap verdi Melih . Biraz zaman geçmişti ki gizem'de cevap vermiş ve konuşma başlamıştı .

Aşkın Yedi DurağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin