השעה 9:00 בבוקר הציפורים כבר הספיקו לצייץ. קמתי צחצחתי שיניים הלכתי למטבח הכנתי לי נס קפה וחיממתי לי קוראסון. קיבלתי הודעה מירון הבוס שלי הוא אמר שהוא צריך אותי היום למשמרת ושאני אגיע ב21:00 אוף איך אין לי כוח. שיט שכחתי שקבעתי היום עם עלמה חברתי הטובה. עלמה היא בדיוק ההפך ממני נתחיל מזה שהיא מושלמת לא ראיתי בנות יפות כמוה היא גבוהה רגליים דקיקות שיער שטני ארוך כמו זנב של סוס חלק. עינייה בצבע ירוק חום והריסים שלה מבליטות את עינייה הגדולות. שלחתי לה הודעה "מאמוש אני צריכה לבטל היום סורי יפה שלי ירון הקפיץ אותי למשמרת בתשע והוספתי סמיילי מותש"
. היא השיבה לי שזה בסדר ושנקבע כבר ביום אחר
סידרתי קצת את הבית ושטפתי והעברתי את שאר היום בבהייה בטלפון. החלטתי ללכת לנוח קצת עד שאצטרך לקום למשמרת שלי בכל זאת הולך להיות לי לילה מלא בשיכורים עם ריח של וודקה מהפה חרמנים שינסו להזרים אותי או כאלה שמיואשים מהחיים שלהם ויחשבו שאני הפסיכולוגית לחיי הזוגיות שלהם אוח איזה עבודה מתישה נכנסתי למקלחת יצאתי לאחר עשר דקות שמתי פיגמה חמודה של הלו קיטי ייבשתי את שיערי נכנסתי למיטה שמתי לי שעון מעורר לשמונה והלכתי לישון.
20:00 בערב:
השעון מעורר צלצל רציתי פשוט לקחת את הטלפון ולזרוק אותו לרצפה השעון הזה כל כך מציק אני חייבת להחליף צלצול. קמתי מהמיטה בחוסר רצון והתחלתי להתלבש. לבשתי ג'ינס שחור וחולצה שחורה עם וי באמצע הלכתי לאמבטיה שמתי לי מסקרה ושפתון בצבע ורוד שבקושי רואים אני לא אוהבת להתאפר הרבה אני חושבת שזה מיותר הסתרקתי והלכתי לכיוון הסלון לקחתי את התיק שמתי בו מטען את הטלפון את החולצה של העבודה כסף במקרה ואצטרך מפתחות ויצאתי מהבית
החלטתי ללכת ברגל ולא באוטו גם ככה המועדון פה בסוף השדרה , אמרתי שלום ללוק ידיד שלי מהעבודה הלכתי להחליף חולצה והתחלתי במשמרת. וכמובן שרק הגעתי לעמדה שלי וישר בא אליי איזה שיכור שניסה לשכנע אותי לבוא איתו לשירותים להראות לי מה יש מעבר לבגדיו ואיו לא רוצה לחשוב בכלל על מה שעובר לו בראש עכשיו... למה גברים זה עם סוטה למה.
פתאום נכנס מישהו למועדון, הוא היה גבוה מאוד גבוה אפילו לפחות 1.80 ועוד איזה כמה סנטימטרים אם לא יותר... עיניו היו חומות וגדולות וטיפה מוטות הצידה. שיערו היה אסוף ברעמה גדולה שפתיו היו גדולות וללא ספק בשרניות ומשורטטות כאילו יצאו מציור עצמות לחייו וקו הלסת שלו בלטו אי אפשר היה לפספס אותם הרגשתי כאילו אני לא יכולה להזיז את עיניי ממנו בהיתי. מקווה שהוא לא שם לב בעצם למה שהוא ישים לב כאילו הוא יפנה לכיוון שלי בכלל. לאחר זמן ממושך במזיגת משקאות חריפים לעוד כמה חסרי חיים ירון באה אליי ואמר לי שהבחור משולחן 3 מבקש שאמלצר אותו היום וכן יש לנו גם שולחנות וספות במועדון זה יותר בכיוון של בר מסעדה ביום ומועדון בלילה. תפסתי את הפנקס והעט והלכתי לכיוון השולחן. לא שמתי לב אפילו ושהגעתי לשולחן ופתאום הרגשתי איך גופי מאבד שיווי משקל ראיתיאת פניי נפגשות בספה אך שנייה לפני שזה קרה הרגשתי זרועות גדולות תופסות בי כדי שלא אפול. הודתי לאיש שתפס אותי והסתובבתי כדי לראות מי זה והשתתקתי כאשר ראיתי במי מדובר מקרוב הוא יותר חתיך הרבה יותר הוא לבש חולצת וי לבנה שמביאה הצצה לקעקוע שנמצא מתחת לחולצה שהבליטה כל קוביה וקוביה שעל גופו המחוטב. שרוולי . החולצה היו נראים כאילו הם עומדים להתפוצץ מרוב ששריריו היו גדולים פעם הבאה תשימי לב לאן את הולכת גברתי... ועצרתי אותו עונה" אמה ,רק אמה." מנסה שלא לשקוע בתוך הקול הצרוד שלו היה לו קול כל כך סקסי. אוקיי, אמה אמר והמשיך כדאי שתראי לאן את פונה כי אני לא אהיה כאן תמיד כדי להחזיק אותך כשתמעדי סיים וקרץ. כן תודה אמרתי תרצה לשתות משהו? שאלתי אני אשמח לטקילה . כבר אמרתי והלכתי להכין את ההזמנה של אדון שרירים. חזרתי לשולחן של האיש הגבוה בעל השרירים הנפוחים והגשתי לו את המשקה החריף וחזרתי לעמדתי. לאחר שעה וחצי אדון שריריםנפוחים התקם לכיוון עמדתי והחל לאמר תודה אמה כשאר הוא מטה טיפה את גופו לכיווני ומשאיר לי טיפ ולאט לאט צפיתי בגופו הגדול יוצא מן המועדון. סיימתי את המשמרת חזרתי הביתה התקלחתי הייתי מלאה בריח של אלכוהול וסיגריות יצאתי מהמקלחת שמתי קרם גוף התלבשתי בפיגמה שמתי את הטלפון במטען והלכתי לישון יותר נכון ניסיתי לישון כי לא יודעת למה אבל אדון שרירים נפוחים נכנס לי למחשבות והחליט שלא לעזוב.
YOU ARE READING
my bad boy
Romance"עדיףלך להתרחק" כל הזמן אמרתי לעצמי את המשפט הזה ראו עליו שהסכנה נמשכת עליו זה כאילו היה רשום על מצחו "סכנה" בגדול. מי הוא מה הוא למה כולם עם עיניים מפוחדות כאילו הם ראו את השטן כאשר הוא נכנס למקום כלשהו אך השאלה הגדולה שלי היא למה האיש הזה שמושך את...