התעוררתי לזרועותיו של הגבר שלי, סוף סוף אני ישנה טוב ובלי הפרעות.
הסתכלתי עליו כמה דקות והתפלאתי שוב מהיופי הזה שלו, כאילו הוא אל יווני.
קמתי לצחצח שיניים, ויד חזקה משכה אותי למיטה בחזרה.
״לאיפה את חושבת שאת הולכת״ הוא אמר בקול הצרוד של הבוקר ואני התאהבתי בו יותר ויותר.
״לצחצח שיניים מאמי״ אמרתי כמובן מאליו.
״קודם תביאי לי נשיקה, אבל טובה כזאת לא חרטה״ הוא אמר ברצינות.
״שניה מאמי תן לי לצחצח שיניים ואני אתן לך נשיקת בוקר כמו שצריך״ אמרתי באה לקום אך הוא משך אותי בחזרה למיטה.
״תביאי נשיקה אמרתי״ הוא אמר
ואני צחקתי ונישקתי אותו נשיקה קטנה. אך הוא העמיק את הנשיקה ואחז בי בחוזקה.
הוא כלא את ראשי בין ידיו ואחז בהן כשהוא מעליי.
הוא נישק אותי בעוצמה ובכוח והשאיר אותי חסרת אוויר.
הוא הכניס את ידו מתחת לחולצתי ונלחצתי, אלך לאט לאט השתחררתי והוא המשיך לגעת בי.
הוא העביר את ידו על בטני מעלה ומטה והעביר בי צמרמורות.
הוא הוריד לי את החולצה בעדינות והחזיק בביטני.
״תתחילי לאכול״ הוא זרק תוך כדי נשיקה ואני צחקתי.
הוא אחז בשדיי ומישש אותן בעדינות.
הוא החל לנשק אותי לאורך כל קו הלסת וירד לכיוון הגרון.
הוא התמקם באמצע של הגרון שלי והתחיל למצוץ בחוזקה אך זה היה כיף אחרי חצי דקה היה ניתן להבחין בסימן סגול ענקי שהיה לי על הצוואר.
הוא המשיך לנשק אותי ובא להוריד לי את המכנס.
ואז נשמע צלצול פלאפון.
״אל תעני״ הוא אמר מיד.
״שניה מאמי אולי זה חשוב״ אמרתי ועצרתי אותו מלנשק אותי.
הסתכלתי במסך
*פול*
״פאק״ אמרתי בחצי צעקה.
״יש לי מליון שיחות והודעות מפול, אמרתי לו שאני הולכת לקניון הוא ירצח אותי, אני מפחדת״ אמרתי בפחד.
הסתכלתי על הפלאפון בלחץ.
״היי,היי תסתכלי עליי, אני פה, אני שומר עלייך, הוא לא יגע בך, אני נשבע לך שאני לא אתן שיקרה לך משהו״ הוא אמר מרגיע אותי וחיבק אותי.
״תביאי לי״ הוא אמר לוקח ממני את הפלאפון.
נ.מ דניאל:
״בוקר טוב נשמה״ אמרתי לפול כשעניתי לפלאפון.
״דניאל? מה אתה עושה עם הפלאפ, בת של זונה״ הוא אמר כשהוא הבין שהיא הייתה איתי כל הזמן הזה.
״שקול מילים נשמה, אל תעצבן אותי על הבוקר הוא התחיל לי טוב אחושרמוטה״ אמרתי בקול מאיים בזמן שאמה נתנה לי נשיקות קטנות בגב.
״תביא לי את הזונה הקטנה״ הוא אמר בעצבים.
״אמרתי לך לשקול מילים, אז תשקול מילים אתה שניה מלגרום לי להתפוצץ״ התחלתי להתעצבן כבר ואפילו אמה לא הצליחה להרגיע אותי.
״מאמי תרגע״ היא אמרה בקול העדין שלה.
הסתכלתי עליה ונמסתי החזקתי בראשה ונתתי לה נשיקה במצח.
״אתם מתים, שניכם.״ הוא צרח.
״יום טוב כפרה״ אמרתי וצחקתי.
״בואי לפה״ אמרתי לה מושך אותה לנשיקה.
״טוב הבן זונה הזה הפריע לי באמצע משהו מאוד חשוב״ אמרתי וחזרתי לנשק אותה.
״הלכתי לשטוף פנים״ היא התנתקה ממני והלכה ואני צחקתי מהקטנטונת הזאת.
YOU ARE READING
my bad boy
Romance"עדיףלך להתרחק" כל הזמן אמרתי לעצמי את המשפט הזה ראו עליו שהסכנה נמשכת עליו זה כאילו היה רשום על מצחו "סכנה" בגדול. מי הוא מה הוא למה כולם עם עיניים מפוחדות כאילו הם ראו את השטן כאשר הוא נכנס למקום כלשהו אך השאלה הגדולה שלי היא למה האיש הזה שמושך את...