פרק 17- יום ארוך

3.8K 138 8
                                    

נקודת מבט מיה:
״ברוכים הבאים לתיכון סטנפורד״
הדבר הראשון שראיתי היה את השלט הזה שכתוב עליו בגדול ברוכים הבאים, אני מפחדת, כבר שנה וחצי שאני לא בבית ספר, מאז שאמא עזבה אותנו אבא התחיל להדרדר, הוא הוציא אותי מהבית ספר, הוא הסתבך עם אנשים, הימר, נכנס למקומות שעדיף שלא היה נכנס אליהם, הוא הסתבך עם דניאל יותר מזה? אני יודעת מי זה דניאל ובמה הוא ״עוסק״ ,אבא הפיל הכל עליי, כל יום הוא היה מרביץ לי, לפני שבוע הוא חזר הביתה עצבני הוא הוציא את העצבים עליי עם החגורה שלו... אני מפחדת לספר את זה לאמה ודניאל למרות שהם אנשים כל כך טובים והם עזרו לי והוציאו אותי מהמקום המחריד הזה.
אני ואמה נכנסנו לבית ספר והלכנו לכיוון ההנהלה.
״שלום,אני אשמח לדבר עם המנהלת״ אמה אמרה.
״קבעת איתה פגישה״ המזכירה שאלה אותה.
״לא אמה השיבה. ״אז לצערי את לא תוכלי להיפגש איתה״ המזכירה השיבה. ״את בטוחה? פשוט חבר שלי אמר שהוא דיבר איתה ושהכל בסדר ושנגיע לפה מחר״ אמה השיבה והבנתי מה היא עשתה, היא גורמת למזכירה להבין עם מי יהיה לה עסק אם היא לא תכניס אותנו למנהלת. ״ומי זה החבר הזה שלך״ המזכירה שאלה בזלזול. ״דניאל,דניאל אריסון. מכירה?״ אמה החזירה לה בזלזול.
המזכירה הסתכלה עליה במבט מאיים אגב המזכירה לא הייתה כל כך זקנה היא אפילו הייתה די צעירה, אולי בשנות ה20 או 30 לחייה, היא לבשה חולצה לבנה מכופרת שפתוחה כשרואים חלק גדול מהחזה שלה ראו שהיא מדורדרת נגיד את זה ככה.
״כנסו ״ המזכירה אמרה במבט מאיים. אמה לקחה את ידי ונכנסנו לחדר המנהלת.
״שלום אני לין, מנהלת בית הספר סטנפורד״ המנהלת אמרה ולחצה את ידה של אמה ושלחה לי חיוך, חייכתי אליה בחזרה,היא נראית אישה נחמדה.
״אני אמה, זאת מיה, היא כבר שנה וחצי לא הייתה בבית ספר, כך שהיא לא סיימה בית ספר יסודי, אך אני רוצה שהיא תתחיל כבר בכיתה ז ולא תשלים את כיתה ו ואבקש שתעזרו לה בכל מה שתצטרך״אמה אמרה. ״הרשי לי לשאול האם את האמא שלה?״ המנהלת שאלה.
״זה בסדר מבחינתך שאני אספר לה? זה לא יצא ממנה.״ אמה אמרה.
״כן זה בסדר״ השבתי, זו זכותה של המנהלת לדעת, אמה היא רק בת 22 ורואים שהיא צעירה אז מן הסתם שהמנהלת תשאל.
״אבא של מיה, לא תפקד כל כך בתפקיד האבא נגיד את זה כך, חבר שלי דניאל הציע שהיא תעבור לגור אצלנו בבית, כרגע אני וחבר שלי האפוטרופוסים שלה.״ אמה סכמה בקצרה.
״והאמא היכן היא אם יורשה לי לשאול״ לין המנהלת שאלה.
״נעלמה, לפני שניה וחצי היא עזבה אותי ואת אבא״ עניתי במהרה.
״אוקיי, מיה אני לא אבקש לראות את התעודה האחרונה שלך כי אני מבינה שאין צורך בכך, את תצטרכי להשלים הרבה חומר מכיוון שזה אמצע שנה, כמובן שאת תצטרכי להשקיע הרבה יותר מהתלמידים בכיתתך, במיוחד כששנה וחצי לא התייצבת בבית ספר יסודי. אני פה לכל מה שתצטרכי, את תהיי בכיתה ז5 יש שם ילדה נפלאה, קוראים לה אן, אני אדבר איתה, מחר כשאת מגיעה ליומך הראשון תחפשי אותה והיא כבר תעזור לך עם החומר, תלמד אותך מה שנדרש ותעשה לך סיור בבית ספר, נוסף על כך את תשארי שעות נוספות לאחר שעות הלימודים כדי להשלים וללמוד את החומר שנלמד בכיתה בחצי שנה האחרונה״ המנהלת סכמה את השיחה.
״אוקיי״ אישרתי.
״תודה לך לין, עזרת לנו המון״ אמה אמרה לה.
״אין על מה, תלכו למזכירה, תמלאו אצלה את הפרטים כמו מקום מגורים ודברים כאלה״ לין החזירה.
״מעולה תודה רבה״ אמה אמרה ויצאנו מחדר המנהלת, מילאנו את הפרטים אצל המזכירה והיא הביאה לי את המערכת למחר, משם אני ואמה המשכנו לקניות, קנינו לי בגדים חדשים לבית הספר את הספרים הנדרשים מחברות ועוד המון דברים לבית הספר.
״תודה אמה זה לא מובן מאליו כל מה שאתם עושים בשבילי״ אמרתי לה.
״אוף תשתקי כבר אני מרגישה אמא שלך״ היא אמרה וצחקנו.
ישבנו לאכול במסעדה והמשכנו הביתה.
״זה היה יום ארוך״ אמרתי נופלת על הספה בסלון.
״ארוך ארוך, אבל קדימה לכי תארגני לך תיק ואת הבגדים למחר״ דניאל צץ משום מקום ואמר.
רצתי לדניאל להביא לו חיבוק והוא הרים אותי כך שרגלי כרוכות סביבו, הוא חיבק אותי ושאל אם נהנתי החזרתי לו שכן והוא הוריד אותי והלכתי לסדר את כל הדברים למחר.
מחר יש לי:
מתמטיקה
מתמטיקה
היסטוריה
ספרות
מדעים
תנך
הכנסתי את כל הדברים לתיק והלכתי לבחור לי בגדים למחר מהבגדים החדשים.

מחר יש לי:מתמטיקהמתמטיקההיסטוריהספרותמדעים תנךהכנסתי את כל הדברים לתיק והלכתי לבחור לי בגדים למחר מהבגדים החדשים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

בחרתי בג'ינס שחור עם קרעים בברכיים, סריג אפור ואולסטאר תכלת.
נכנסתי למקלחת יצאתי ומרחתי קרם של ויקטוריה סיקרט, עשיתי צמה בשיער כדי שאתעורר עם תלתלים מחר ונכנסתי לישון.

my bad boyWhere stories live. Discover now