״נו מה היה אחר כך״ עלמה אמרה לי.
״אמממ הוא אממ קצת נישק אותי...נראה לי״ אמרתי.
״הוא עשה מההההה״ היא צעקה.
״ששששש משוגעת, ישמעו אותך״ אמרתי שאני חוסמת לה את הפה עם היד.
נאאא, לא ישמעו כלום,רק החדר ההיסטרי הזה בגודל הבית של שתינו״ היא אמרה כשהיא מורידה את ידי מפיה.
ושתינו צחקנו.
השעה הייתה 1:00 בלילה אני ועלמה הלכנו לישון, יותר נכון עלמה הלכה לישון אני לא נרדמתי ממחשבות על דניאל.
מעניין מה הוא עושה עכשיו,בטח הוא ישן כבר.
פתאום,הדלת נפתחה, הסתובבתי לצד השני כדי לראות מי זה, וראיתי שזה דניאל מתקדם לכיוון שלי, הוא התכופף כך שרגליו היו מקופלות אך התחת שלו לא נגע ברצפה, נו ישיבת צפרדע כזה.
״מה אתה עושה פה״ שאלתי אותו כשאני לוחשת כדי שעלמה לא תתעורר.
״למה את לא ישנה״ הוא לחש גם מתעלם מהשאלה שלי.
״לא נרדמת״ לחשתי לו בחזרה.
והתחלנו שיחת לחישות.
״למה אתה לא ישן״ שאלתי אותו.
״לא נרדם״ הוא השיב.
״למה״שאלתי אותו.
״חשבתי עלייך״ הוא אמר.
״למה את לא נרדמת״ הוא שאל.
״לא יודעת״ עניתי, לא רציתי להגיד לו שגם אני חשבתי עליו.
״על מה חשבת״ שאלתי אותו.
״על הנשיקה״ הוא אמר, והמשיך,״למרות שזאת לא הייתה כל כך נשיקה אבל עדיין״
״את האמת שגם אני״ החלטתי להודות.
״אז את כן יודעת למה את לא נרדמת״ הוא אמר בצחקוק חלש.
״בואי רגע״ הוא אמר.
״לאן״ שאלתי אותו יוצאת מהמיטה.
הוא לקח את ידי והלך לכיוון האמבטיה שיש לי בחדר, הוא פתח את הדלת הכניס אותי וסגר בשקט ונעל, הוא הרים אותי על השיש של הכיור ונישק אותי.
בהתחלה קפאתי, לקח לי כמה שניות כדי להתעורר ואז החזרתי לו נשיקה, כרכתי את רגליי סביבו, והוא תפס את יריכיי, התנשקנו בלהט ובאגריסיביות, הוא נשך את השפה התחתונה שלי ואני נאנקתי מכאב, דניאל ניצל את זה והחדיר את הלשון שלו וחקר כל מקום ומקום בפה שלי,הלשונות שלנו התערבבו בתיאום מושלם. התנתקנו לאחר כמה דקות.
״יש לך טעם של שוקולד״ דניאל אמר.
גיכחתי בקטנה ואמרתי״ אכלתי מקודם עם עלמה שוקולד מילקה כשדיברנו״.
״כן שמעתי, אי אפשר שלפספס את הצעקות שלה״ הוא אמר.
חייכתי וצחקתי.
הוא תפס בלחיים שלי,והצמיד את המצח שלו לשלי,״אני יכול לשמוע את הצחוק שלך במשך שעות, ואני כל פעם אתאהב בו מחדש״ הוא לחש שלי בקול צרוד שגרם לי לצמרמורת.
הוא התקרב אליי שוב בניסיון לנשק אותי.
״דניאל״ אמרתי. ״ממ״ הוא השיב כשהוא ממשיך להתקרב אליי.
״דניאל אני לא יכולה״ אמרתי כשהוא הגיע אליי וסיבבתי את ראשי.
״מה״ הוא אמר לא מבין.
״א..אני פש..וט״ ניסיתי לומר וכעסתי על עצמי שגמגמתי.
״למה את עושה לי את זה״ הוא אמר בקול חלש.
״אני לא יודעת למה אני עושה את זה לעצמי״ אמרתי בלחש.
ירדתי מהשיש, והרמתי את ראשי כדי שאוכל לראות את פניו.
הוא גיכח בעצב ויצא מהשירותים.
חזרתי למיטה, והדמעות כבר החלו לזלוג מעצמן, בכיתי במשך שעות, לא שמתי לב אפילו לשעה, ואז נפלתי לשינה עמוקה.נקודת מבט דניאל:
בת של זונה, מילמלתי כשאני נכנס למשרד שיש לי בבית וטורק את הדלת בחוזקה מרוב עצבים.
איזה חמאר מטומטם אתה, איך התאהבת בה ימפגר ,זה התחיל בתור התערבות מה נראה לך שאתה מתאהב בה ?ימזדיין מפגר תשתלט על עצמך! ותחזור לדניאל שהיית!. אמרתי לעצמי כשאני מתהלך מצד לצד בחדר.
ישבתי על הכיסא והוצאתי אוויר מהפה, ושפשפתי את הפנים שלי בחוזקה. זהו דניאל, תחזור לעצמך אמרתי.________________________________
אומייגאדדדדדד נשיקה ראשונה של דניאל ואמההההה
אני מתרגשתתתת
YOU ARE READING
my bad boy
Romans"עדיףלך להתרחק" כל הזמן אמרתי לעצמי את המשפט הזה ראו עליו שהסכנה נמשכת עליו זה כאילו היה רשום על מצחו "סכנה" בגדול. מי הוא מה הוא למה כולם עם עיניים מפוחדות כאילו הם ראו את השטן כאשר הוא נכנס למקום כלשהו אך השאלה הגדולה שלי היא למה האיש הזה שמושך את...