פרק 11- השיחה

4.1K 162 7
                                    

נקודת מבט דניאל:
הלכתי לכיוון המטבח וראיתי את ג׳סיקה ואמה ביחד מכינות אוכל, לא הבנתי מה הולך פה מה זאת אומרת אמה עוזרת לג׳סיקה.
״מה קורה פה״ ישר אמרתי.
״מה שקורה פה זה שאני הכרתי את ג׳סיקה ,ואני עוזרת לה להכין אוכל״ היא הסבירה לי.
״אוקיי״ אמרתי עם פרצוף מבולבל והמשכתי, ״אני הולך לעבודה, החולצות שלי יותר יפות עלייך״ אמרתי כששמתי לב שהיא עם חולצה שלי. ואמה הסמיקה ,אלוהים היא כל כך יפה.
הלכתי לכיוון היציאה ושמעתי את ג׳סיקה אומרת,״הוא מוצא חן בעינייך״.
ואז אמה החלה לצחוק ולהגיד,״ד..דני...אל מוצא ח...ן בעי...ניי״ ,ואז הצחוק שלה החל לאט לאט לדעוך והיא אמרה ,״אולי...קצת״.
והחיוך לאט לאט עלה לי על הפנים. יצאתי מהבית ונסעתי לכיוון המשרדים שלי.
נקודת מבט אמה:
אני וג׳סיקה סיימנו להכין את האוכל והיא מזגה לי לצלחת ,ישבתי לאכול ואז ראיתי שהיא ממשיכה בעבודות שלה.
״ג׳סיקה״ קראתי לה והיא ישר התייצבה.
״תשבי לאכול איתי, לא הכנו את כל הסירים האלה רק בשבילי״ אמרתי.
״אדון אריסון לא מרשה שאני אשב כאן, אני אוכלת רק במעונות שלי.״ היא אמרה.
״אז אדון אריסון״ אמרתי בציניות והמשכתי,״יתחיל להתרגל לעצם העובדה שאת אוכלת איתי ,יאהב את זה או לא״ קבעתי.
היא צחקה ומזגה לעצמה צלחת וישבה לידי.
״את הולכת לעשות לו חיים קשים אה״ ג׳סיקה אמרה.
״הוא תקע אותי כאן הוא יצטרך להתמודד איתי״ אמרתי.
אני וג׳סיקה אכלנו וצחקנו, סידרנו את השולחן ושטפנו כלים,היא שטפה ואני ייבשתי והחזרתי למקום.
עליתי לחדר שיש לי פה ופתאום נזכרתי בעלמה והתגעגעתי אליה כל כך, החלטתי להתקשר לדניאל לשאול אותו אם אני יכולה להביא לפה חברה, חייגתי את המספר של דניאל ואז מחקתי כשאני חושבת לעצמי, למה שאני אתקשר אליו אני פשוט אגיד לעלמה שתבוא אליי, אני לא הולכת להתנהג כאילו הוא האבא שלי ואני הילדה בת 6, כמו שאמרתי לג׳סיקה, ״הוא תקע אותי פה, הוא יצטרך להתמודד איתי״. לקחתי את הפלאפון שלי ושלחתי הודעה לעלמה-
אני: עלי? רשמתי לה את שם החיבה שנתתי לה עם סימנ״ש (סימן שאלה).
עלמה: ״אמ מה זההה איפה הייתתת חיפשתי אותך בבית,התחלתי לדאוג.״ היא השיבה.
אני: ״זה סיפור ארוך, תבואי אליי אני אספר לך הכל?״ שאלתי אותה.
עלמה:״בטח,2 דק אני אצלך.״
אני: ״רגע חכי,אני לא גרה בדירה שלי יותר תבואי ל*****״.
עלמה:״מה?״ היא רשמה.
אני:״ זה חלק מהסיפור הארוך״. השבתי לה.
עלמה: ״חחחחחח אוקיי,אני בדרך.״
אני ועלמה סיימנו את השיחה, ואני המשכתי להיות קצת בפלאפון עד שהיא תבוא.
״תפתח לי את השער כוסאמקקקקערס ,חברה שלי אמרה לי לבוא, תפתח אני לא צוחקת איתך אתה לא מכיר אותי״ שמעתי צעקות מלמטה.
עלמה,ישר חשבתי לעצמי.
ישר ירדתי במדרגות כשברקע אני שומעת את עלמה מנסה להתיש את השומר כשהיא שרה לו ״הכבשה כבשה שושנה מאוד התבלבלה״ בלופים ואני כמעט נפלתי במדרגות מרוב צחוק, אני לא יכולה איתה יותר.
״דילן,תפתח לה זאת חברה שלי. אמרתי לשומר.
״גברת אמה, את יודעת שאני לא יכול לעשות את זה,אין לי אישור מהבוס.״ הוא אמר.
״אני כבר דיברתי עם דניאל,תפתח כבר. שיקרתי לו.
ודילן נאנח ופתח את השער. עלמה עברה דרך השער ודפקה לדילן מבט, אלוהים איזה מבט, אם מבטים היו יכולים להרוג, היינו כבר בדרך לבית עלמין.
״אמיייייייייי״ היא ישר צעקה וקפצה עליי.
״עללללללל״ גם אני צעקתי, ״טוב בואי נעלה למעלה״ אמרתי לה. וראיתי מהצד את דילן מסתכל עלינו במבט של וואטדפאק.
אני ועלמה עלינו למעלה ,והתחלתי לספר לה הכל כולל מה שאבא שלי עשה.
״אני בשוק אמי ,אוף אני כל כך מצטערת בשבילך״ היא אמרה והמשיכה,״ אני נשבעת לך שכשאני אראה אותו אני אוציא לו את הזין עם סכין ואז אפזר לו מלח, זה שיטות שלקחתי מדעאש״ היא סיימה.
ואז שתינו צחקנו.
הדלת שלי נפתחה ודניאל היה בפתח, הסתכלתי עליו במבט של נו תגיד כבר מה אתה רוצה, ״בואי איתי שניה למשרד.״ הוא אמר.
״זה חייב להיות עכשיו?״ שאלתי. ״כן״ הוא אמר והלך.
״שנייה אני באה״. ״בהצלחה״ היא אמרה.
״מה כל כך דחוף, שאתה קורא לי בזמן שאני עם חברה״ אמרתי לו. ״אחד, את לא חושבת שאת צריכה לשאול אותי לפני שאת מביאה חברה הביתה?״ הוא שאל. ״מה״ עוד לא הספקתי לסיים את כל המשפט והוא קטע אותי,״ עוד לא סיימתי, שתיים, זאת פעם אחרונה,שאת משקרת לשומר שדיברת איתי ושאישרתי בלי שזה באמת קרה״. ״סלי״אמרתי וכמובן הוא קטע אותי,״אני אמרתי שסיימתי?, שלוש,אני מקווה שיש לך הסבר טוב מאוד לכך שהיום עזרת לג׳סיקה המנקה להכין אוכל, ולשטוף כלים והסבר לכך שאמרת לה לשבת איתך.דברי״ הוא אמר.
ולי כמובן עלו כל הפיוזים. ״אז אחד נשמה שלי, אתה זה שתקעת אותי פה וזה אתה שלא נותן לי לחזור הביתה, אז אל תצפה ממני עכשיו גם לבקש ממך אישור לכל דבר, אני עוד אחשוב שאני צריכה אישור ממך כדי לנשום, שתיים, שיקרתי לו כי חם אחושרמוטה בחוץ ואני לא הולכת לתת לחברה שלי ולי להתייבש עד שדילן יתקשר אלייך ועד שאתה תסיים את החפירות שלך איתי בפלאפון על למה את ככה ולמה את ככה, שלוש, ג׳סיקה היא לא המנקה שלך, היא העוזרת בית וכדאי שתתחיל לקרוא לה ככה כי לקרוא לה מנקה זה הכי מגעיל שאפשר לקרוא לאישה מבוגרת, אני עזרתי לה לשטוף כלים ולהכין אוכל כדי שזה ירגיש לי כמו בית, כדי שאני אוכל לעשות סוף סוף משהו חוץ מלשבת כל היום במיטה אז זה אך ורק אשמתך מתוק שלי, והיא ישבה לאכול אותי כי לי יש כבוד לבני אדם ובמיוחד למבוגרים ממני, ולא בכבוד שלי שג׳סיקה תנקה ואני יאכל מול העיניים שלה אז הצעתי לה לשבת איתי כמו כל בן אדם מנומס. יש מבין?״ אמרתי כשאני מסיימת את הנאום שלי, והתחלתי להתנשף כי שמתי לב שאת כל הנאום הזה אמרתי בלי לעצור לנשום לשניה.
דניאל קם מהכיסא והתחיל להתקדם לכיווני וזה היה די מאיים ומפחיד כי הוא הלך לאט והוא היה גדול כזה ומלא בשרירים, כל פעם שהא עשה צעד קדימה אני עשיתי צעד אחורה וכך זה התמשך עד שנתקעתי בקיר, דניאל שם את שתי ידיו על הקיר כשכל יד מצד אחר של הגוף שלי כך שהוא חוסם לי את הדרך לעבור. הוא התחיל לקרב את הפנים שלו לשלי והוא לאט לאט התקרב כך שהיינו סנטימטר מנשיקה, ואז הוא פנה לכיוון האוזן שלי ״אחד,את לא צועקת עליי,אני לא אחד החברים שלך.
שתיים, את רק מקשה על הסיטואציה וזה הורס אך ורק לך, יהיה יותר קל אם תקשיבי לי, שלוש את לא מקללת.״הוא אמר מעביר בי צמרמורות עם הקול הצרוד שלו.
התחלתי להלחץ, דניאל הוא בן אדם נורא מפחיד, התנשפתי בלי סוף, ודניאל התחיל לחזור מהאוזן שלי לכיוון השפתיים,״עכשיו את יכולה ללכת, ותגידי לעלמה שתשאר לישון, כבר מאוחר״ הוא אמר.
ואז הוא נתן לי נשיקה מהירה בפה (פיקה) וחזר לכסא שלו.
״סגרי את הדלת שאת יוצאת, לילה טוב בייב״. הוא אמר.
״לילה טוב״ אמרתי כשאני בשוק מהנשיקה עדיין.
למרות שזאת נשיקה יבשה אבל עדיין אני בשוק.
ואולי קצת שמחה.
עליתי לחדר בחיוך מתכוננת לספר לעלמה על השיחה, ועל הסוף שלה.

my bad boyWhere stories live. Discover now