פרק 3- מועדון,שתייה,מכות

6.7K 193 7
                                    

הגענו לבית שלי ישר עלינו לחדר שלי פתחתי את הארון והוצאתי שמלת מיני ורודה עם כתפיות ספגטי ומחשוף ענק באזור החזה ומאחורה יש לה מחשוף גדול עם איקסים בגב שהבד שלה עשוי מקטיפה וכמו שאמרתי על השמלה של עלמה גם השמלה לי לא משאירה הרבה מקום לדמיון.

נכנסתי למקלחת יצאתי לאחר 10 דקות מרחתי את הקרמים שלי התלבשתי שמתי נעלי עקב שחורות התאפרתי האיפור עדין אני לא אוהבת איפור גס והשארתי את השיער החלק שלי כמו שהוא

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


נכנסתי למקלחת יצאתי לאחר 10 דקות מרחתי את הקרמים שלי התלבשתי שמתי נעלי עקב שחורות התאפרתי האיפור עדין אני לא אוהבת איפור גס והשארתי את השיער החלק שלי כמו שהוא.

22:00 בלילה:
סיימתי גם להתארגן לקחתי תיק קטן שמתאים לצבע של השמלה שמתי בו את הפלאפון כסף מפתחות של הבית ושל האוטו אני ועלמה יצאנו. לאחר נסיעה של 10 דקות הגענו למועדון שאנחנו תמיד הולכות אליו שקוראים לו "move" (סתם המצאתי שם אין באמת מועדון כזה,נראה לי...) עוד לא הגענו לכניסה וכבר איזה מישהו הזמין את עלמה למשקה נו ברור היא כל כך יפה איך אפשר שלא אמרתי לה שזה בסדר שאני אשב על הבר ושתלך תדבר איתו קצת ואחרי זה שתבוא לבר. נכנסתי למועדון והלכתי לכיוון הבר מזמינה לי וודקה אשכוליות ושותה איזה 4 שאטים של המשקה החריף. התחלתי קצת להסתחרר והשיכרון כבר הספיק לעלות לי לראש הלכתי לכיוון רחבת הריקודים ללא מודעות מה אני עושה והתחלתי לרקוד לאחר כמה דקות שאני רוקדת עם עצמי אני מרגישה גוף חזק נצמד אליי ומתחיל לרקוד איתי כאשר איבר מינו מוצמד לישבני וכמובן שאני לא מודעת למעשים שלי וממשיכה לרקוד איתו בצורה די מחרמנת... הוא מנשק לי את הצוואר מעלה ומטה ועולה לאט לאט לאוזן ושואל בקול חלש וצרוד את רוצה שנמשיך את זה במקום אחר? וכמובן שהבנתם כבר למה הוא התכוון. מרוב שהייתי בסטלה הלכתי אחריו כאשר הוא מחזיר בידי ומוביל אותנו לכיוון מכוניתו לא מודעת לצעד הבא שלו.
משום מקום אני רואה את אדון שרירים נפוחים משולחן מספר 3 שבעבודה שלי תולש את ידו של הבחור שרקדתי איתו מהיד שלי בדחיפה אחת קטנה לא היה לו צורך ביותר מזה הוא אמר לאיש שרקד איתי בקול חלק צרוד ומאיים לאן אתה חושב שאתה הולך איתה... הקול שלו היה כל כך צרוד וסקסי הוא היה כל כך חתיך באותו רגע הוא לבש מכנס שחור שישב עליו בצורה צמודה אך לא מידי ומכופתרת לבנה שכפתוריה למעלה היו פתוחים עד לחזה ונתנו הצצה לקעקוע די גדול, שרוולי החולצה שלו היו מכופלים עד למרפק מה שהבליט עוד יותר את שרירי הידיים שלו והיה אפשר להבין שהקעקוע שיש לו על החזה מתמשך לאורך כל ידו. לאחר שבחנתי את אדון שרירים נפוחים הבנתי באיזו סיטואציה אני נמצאת ושמתי לב שהוא מאיים על האיש שרקד איתי ואומר לו שכדאי לו לעוף מפה כי אם לא זה לא יגמר בדחיפה קטנה ולאמר את האמת אם אני הייתי במקומו היית בורחת עוד ברגע שהייתי רק רואה אותו מתקרב לכיווני אך משום מה האיש שרקד איתי אגב אין לי מושג איך קוראים לו כמו ששמתם לב, נשאר במקומו וכל מה שעשה זה לצחוק לו בפנים הייתי בהלם מהאומץ שלו תוך שנייה ראיתי את אדון שרירים נפוחים מתחיל להכות אותו להרביץ לו כאילו הוא רצח מישהו הוא לא ראה בעיניים והתחלתי להלחץ מהסיטואציה מכיוון שלא יכולתי לעשות כלום וכמו מטומטמת הדבר היחיד שיצא ממני זה שביל של דמעות אדום שרירים נפוחים ששמע את ההתייפחויות הקטנות שלי הפסיק בשנייה שקלט שאני בוכה התקדם אליי ומה וואט דה פאק הוא מחבק אותי עכשיו?

בתמונה למעלה זו עלמה החברה הכי טובה של אמה!...

my bad boyWhere stories live. Discover now