1.časť

385 20 3
                                    

S pohľadu Ashley:

Začiatok roka na strednej (1.ročník)

Po dlhom bľabotaní riaditeľky na dvore ktoré som vôbec nepočúvala, sme sa konečne dostali do školy a konkrétne do triedy  1.D. Vošla som do triedy. Bola celá prázdna sadla som si do poslednej lavice, postupne prichádzali moji zatiaľ nepoznaní spolužiaci.  Objavovali sa tam hlavne blondíny! Ja proste blondíny neznášam! Konečne so uvidela aspoň môj druh brunetiek. Z chodby som počula šialený smiech nemohol to byť nikto iný ako Harry Styles a James Winslow. Vošli do triedy a uvideli ma. Rukou som im naznačovala že majú prísť ku mne. Sú to moji najlepší kamoši asi už 300 rokov. ,,Ahoj. Konečne sme našli túto triedu a teba.“ Povedal James. ,, Je tu voľné.“ Opýtal sa Harry. „Nie je to tu obsadené pre Harryho Stylesa a Jamesa Winslowa.“ Povedala som so smiešnym úškľabkom . Začali sme sa zdĺhavo rozprávať. „Aha.“ Povedala som po chvíli. Vchádzala akurát blondína s červenými perami ako paradajka. Červené šaty v piatok ju absolútne vystihovali. Za ňou išla brunetka ktorá bola pobvešovaná šperkami ako vianočný stromček. To jej nariasené afro alebo čo to bolo na hlave vzbudzovalo k jej neonovým veciam úplne pre mňa debilný dojem. „ Tie dve tu čo robia. Tie jedovaté zmyje vôbec priali do školy?“ pýtal sa James. „ Nie. Oni ich nepriali. Ony totiž prišli k nim a oni im oznámili že nie sú prijaté. No oni ich otrávili.“ Blobo som sa na nich pozerala.  „ No nie tie dve príšery. To nestačilo ako nás zničili keď  nás Swiftli?“ Harry sa ako vždy začal nervovať. No ale Je čas predstaviť sa. Som Ashley Greenová a mám 16 rokov. Moji naj naj naj kamoškovia chodili kedysi s tými zmyjami. Harry s Tayloricov a James s Cherry paradajkov. A teraz sa ráčené dámy vrátili späť. „Ahojte chlapci.“ Povedala Taylorica tým najpiskľavejším hlasom aký sa len dal. „ Tyranosaurus odpáľ!“ povedala som so zdvihnutým obočím a luskla som prstami. „ Ty Shapay s tebou sa nerozprávam.“ Snažila sa zdvihnúť hlas. Na to som vystrelila zo stoličky. „ Čo si to povedala ty prostitútka jedna?“ pýtala som sa. Bola som od nej o dosť vyššia aj keď mala štekľe. „ Počula si.“ Odsekla mi. „ Vieš čo s tyranosaurus. Nebudem sa tebou hádať len preto že ja mám rozum a tebe chýba.“  Drzo som odvetila s úškľabkom na tvári. Otočila sa a prehrabla si vlasy a odpochodovala ako cinový vojačik krížený s obludou. Čiže s ňou. „ To si jej dala.“ povedal James. Prišlo k nám jedno milučké dievča. Malo dlhé hnedé vlasy ktoré malo na jednej strane zapletené do vrkoča. N a tvári jej žiaril úsmev. Mala na sebe čipkovaný top s rifľovými šortkami. Na nohách mala krásne baleríny s rúžovou mašľou. „ Ahojte. Môžem si k tebe prisadnúť.“ Milo sa prihovorila. „ Jasné.“ Povedali sme jednohlasne aj keď sa pýtala iba mňa. Chalani sa jej kukali na prsia a ja som kukala na nich s pohľadom prestante. „ Tak ja som Ashley Greenová toto je Harry Styles a tento tu je James Winslow.“ Povedala som a postupne som na nich ukazovala. „ Ashley ale mi sa vieme predstaviť aj sami.“ Povedal James. „ No tým si nie som istá.“ Odsekla som. „ Ja som Carmen Clainová.“ Začala. „ Harry, James ocenila by som ak by ste sa mi prestali kukať na kozy.“ Dopovedala. „ To dievča sa mi páči.“ Povedala som a ťapla som si s ňou. „ No mi za to nemôžeme. Mala si sa narodiť s menšími.“ Povedal Harry. „ Ako, problémy s veľkosťou nebudem riešiť s tebou.“ Odsekla Carmen. „ Dievča šak ty ho dávaš more dole. Kradneš mi prácu.“ Usmiala som sa. Zrazu zazvonilo. Prišla do triedy učiteľka a mi sme sa robili že sme “ slušný“ žiaci. „ Dobrý deň žiaci sadnite si.“ Začala. „ Som  vaša triedna učiteľka a volám sa Maria Stousnová. Budem vás učiť angličtinu a telesnú.“ Dopovedala. Ja som sa vystrašene kukla na Carmen. Ona mi pohľad opetovala. Teliga je pre mňa to najhoršie na svete. Nie len preto že musíme behať pred chlapcami v lete v úzkych šortkách a tričkách na ramienka. Ale ešte aj to že tie šortky nám zvýrazňujú zadok. „ OMG.“ Šepla som. „ Skôr WTF.“ Opravila ma Carmen. „ Dievčatá ja som nedopovedala.“  Kukla na nás ta harpia. „ Prepáčte.“ Povedali sme jednohlasne. „ No tak keď ste už začali rozprávať. Tak sa nám môžete ako prvé predstaviť.“ Povedala zákerne.  Pozreli sme sa na seba. „ Ja som Cramen Clainová.“ Povedala a sadla si ako len najrýchlejšie mohla. „ Ja som Ashley Greenová.“ A aj ja som si bleskovo sadla. „ No tak dievčatá povedzte nám niečo o sebe.“ Povedal  učiteľka. „ Tak ja som s Texasu. Mám 2 sestry. A rada športujem.“ Povedala Carmen. „ Ja som z New Jersey. Som jedináčik. A moji nkn sú Harry a James. Venujem sa spevu.“ Bleskovo som povedala bez koktania. „Aj ja chcem niečo o sebe povedať.“ Zapišťala Taylor. „ No prosím.“ Povedala učka. „ Tak ja som Taylor Swift. Som s New Yorku. Venujem sa spevu a už som aj videla niekoľko pesničiek ktoré sa zobrazujú na youtube. A moja NKN je Ashley Greenová.“ S úsmevom sa na mňa pozrela. „ No blee. Akosi to mohla len tak z ničoho nič vymyslieť. Ja a ona kamarátky. Veď to je nemožné iba s hľadiska že ona je, no stačí že ona existuje.“ Dostala som parádne nervy. „ Taká blbosť!“ povedal Harry na celú triedu. „ Má pravdu oni sa nenávidia.“ Dodal k Harrovemu komentáru James. Celá trieda kukla na Taylor, a začala bučať. „ No tak utište sa ja mám aj na slečnu Taylor.“ Usmiala sa“ dobré veci napr. Prispela na náš triedny font  1 000 000 dolárov.“ Dopovedala. Síce všetci prestali bučať ale stále na ňu odporne pozerali. V mysli som sa váľala po zemi. „ No ale ako nepozerajte sa na ňu tak veď je to ten najmilší človek na škole.“ Vyhrešila náš Cher. Začal v triede byť menší alebo poviem pravdu vätší hluk. „ Ticho lebo vám dám na polroka 2 zo správania každému.“ Vyhrážala sa nám. Boli sme hneď ticho ale veľmi ticho.

 

Dufam ze sa vam moja cast pacila Like&Volte&Comment

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat