6.časť

84 13 4
                                    

Táto časť je napísaná na mobile :)

Zošla som dole k Zaynovi. ,, Ash no poť  sem." volal má do kuchyne. ,, Zayn ja chápem že chceš aby som zabudla na to čo sa dnes stalo ale pochop to nejde. Ja som sa nezmierili s tým že som sirota. S tým sa nikdy nezmierim!" nervózne som na neho pozrela. ,, Ashley ja nečakám že sa s tým zmieriš. To je nemožné. Ja sa o tom nechcem len rozprávať." povedal s takou láskou. Mne sa moje slové  poháriky pomaly vylievali. On ma objal. Plakala som mu na plece. Som šťasná že ho mám. Milujem ho. Je to dokonalý partner. Šla som si sadnúť do obývačky. Pila som Coca Colu. Vspomenula som si že mám hore mobil. Vybehla som poňho. Neklopala som keďže som si myslela že Zayn je v kúpeľni. Vtrhla som dnu. Na nešťastie tam bol Zayn. Bol nahý. Zakryla som si oči a povedala: ,, Dáš mi prosím mobil?" ,, Áno. Ale nabudúce zaklop." povedal pri podávaní mobilu. Zatvorila som dvere sa došlo mi to. On povedal nabudúce. To znamená že? No neviem čo to znamená.  Veď to môžme znamenať aj niečo iné? Napríklad že sem budem chodiť ako jeho priateľka. Alebo chce aby som tu zostala? Nie to nie. Prišla som k zábradliu. Spomenula som si na mamu. Spomenula som si na to ako som si zlomila nohu na schodoch. Všetko dokonca aj v inom dome mi ju pripomína. Znovu sa mi po tvári váľali malé perličky zvané slzy. Ľahla som si na zem a plakala som. Plakala som potichu, aby má Zayn nepočul. 

****** Zayn******

Vyšiel som s izby. Uvidel som Ashley plakať an zemi. Bolo mi jej veľmi ľúto. Je plná sebavedomia a sili. Ja by som plakal celý čas no ona sa výplače raz,dvakrát a je v pohode. Koli tomu si ju vážim. Chcel som aby sa vliala, a aby videla že mi na jej citoch  záleží. Ako úplný debil som si k nej ľahol. Objal som ju zo zadu a ona sa ku mne prišla a plakala. Ruku mi pevne stisla. Cítil som ten žiaľ ktorý onedlho prešiel aj na mňa. Bolo mi hrozne. Spustil som pár nenápadních sĺz. Zobral som ju do náručia ako nevestu a odniesol som ju do mojej izby. Z ľahka som ju položil na posteľ. Chcel som odísť no ona povedala: ,, Zayn neopúšťaj má. Prosím zostaň pri mne. Prosím teraz ťa  potrebujem. Zayn." Akonáhle som to počul pomaly som si ľahol k nej na moju manželskú  posteľ. ,, Ash. Ľúbim ťa. A navždy tá aj ľúbiť budem. A nikdy nebude chvíľa ked nebudem stáť pri tebe." Dal som jej jemný bozk na čelo. Priatelia sa ku mne. Milujem to dievča. Poznám ho len krátko ale ľúbim ho je to kráska ktorá  proste má mňa. Nikto mi na ňu ani len nesiahne.

****** Ashley ******

Ráno:

V hlave mi rachlo. Bolo mi fajn. Iba menšia bolesť hlavy.Bola nedeľa. Pozrela som na hodinky a zistila že je o 10 minút omša. ,,Preboha." myslela som že sa zbláznim. Zayn mi priniesol ráno veci z domu. Bleskurýchlo som sa obliekla. A šla sa namaľovať. Zabehla som ako šibnutá dole. ,, Zayn idem na omšu pa." zvrieskla som . Vybehla som z domu. Kostol bol našťastie hneď oproti. Vošla som dnu. Bolo to krásne. Samé sochy a maľby. Podieľa som k zadnej lavičke kde nikto nesedel. Celú omšu som premýšľala nad mamou. Pri prvom,druhom, treťom čítaní som sa rozplakala. Dokonca aj keď mal prednes farár. Ked som sa zobudila zostaň premýšľania kňaz akurát povedal. ,, Oznamy sú takéto:V piatok je omša za zosnulú Morgan Greenovú. A tomu chcem povedať. Nikdy neutrácajte svoj život  kôli láske. Láska je silná ale keď sa v nej zmyslíš môžeš  nájsť novú. Ale život sa nerozdáva. Život prežívame len raz." pozeral ked si má premeriaval pohľadom. To mi stačilo. Postavila som sa a odišla som. Keď som zatvárala dvere venovala som celému kostolu ešte  jeden pohľad.

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat