29. časť

24 5 2
                                    

***** Konečne posledný deň v škole (riaditeľňa)*****

,, Pán riaditeľ, mňa nezaujíma že nemáte peniaze. Keď mi ich do nedele nabudúceho týždňa neodovzdáte. Pôjdem to oznámiť na políciu." vstala som a zatvorila som dvere.

S úsmevom na tváry som odišla do svojej triedy. ,, Kde si bola do riti?! " vrhla sa na mňa Carmen. ,, Ježiš meškám len." pozrala som sa na hodinky na mobile " Len pol hodinu!" pozasmiala som sa. ,,Ty si krava." nezabudla na debilnú pripomienku Carmen. Prevalila som očami a dala svoj Iphone do tašky. Po chodbe sa ozýval piskot a opätky. Boli na míle jasné ze ide jedna z top šestiek na celom svete. Vybrala som mobil a robila som sa že niečo píšem aby som mohla strčiť do Taylor. ,, Au!" vydala zvuk ktorý mal byť normálny. Mne to znelo ako pokazená kosačka. ,, Prepáč, decko moje z diabla zrodené. Nezlomila si si nehet?" s naozaj veľmi zaujímavým úškľabkom. ,, No dovoľ ty sedliačka. Si socka zlatko , byčajná socka rovnako ako bola tvoja mama." Myslela si že ma tým dostane na kolena a ja sa rozrevem. Ale to ani náhodou. Vybehla som po tej krave. No skôr som jej dala poriadnu päsťovku. To jej najteňšie opätky sveta nevydržali a zlomili sa. Bol to ten najlepší pohľad. Najlepšie bolo ako schmatla za vlasy Cher a stiahla ju dole. Rovako aj jej sa zlomily opätky.
Potom sa začali byť hlava nehlava. Nasledovne som na to vykríkla: ,, Kto začal?" Naschvál som sa chcela uistiť či to niekto bonznen na mňa. Celý dav ľudí ktorý sa zbehol na chodbe zakričal len jedno meno a to bolo Taylor.

****** Na hodine angličtiny ******

Náš klasický hluk tento krát nebol až tak hlasný. ,, Ash počula som že nám vyhodili triednu. Že vraj príde nejaká úplne nová." ,, Carmen keď niekto povie že príde nová učiteľka, príde stará babizňa." pripomenula som Carmen. Zrazu sa pomaly otvorili dvere. Z nich vyšiel učiteľ s tehličkami a v sexi oblečení. Ani by ste nevedeli že to je učiteľ. ,, Dobrý deň. Som váš nový triedny učiteľ a zároveň nový učiteľ angličtiny. Volám sa Jeremy Brooklins." povedal svoje meno a zdvihol hlavu. ,, A do piči." vyríkla som na celú triedu. Pretože ten učiteľ mi je viac známy ako ostatným.

Ahojte! :D dúfam že sa vám táto časť páčila ospravdlňujem sa za vulgaryzmi ale príde mi že je to viac realistické :) *Lara*

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat