9.časť

73 12 1
                                    

,, Čo robíš?" opýtal sa ma. ,,Nič hľadám papuče!" odpovedala som s rozbúchaným srdcom. Potom som len tak šmátrala pod posteľou. ,, Asi tu nie sú." zobrala som si veci a bežala som do kúpeľne. Čo tam asi môže byť ? Niečo predomnou tají ? Veď som k nemu úprimná stále stojím pri ňom a on no na to kašle? Ja neviem čo si  mám o tom myslieť. Idem radšej do sprchy. Do riti. Ani jeden šampón. Zayn to snáď není možné! Máš ten najluxusnejší dom . A ty ? Bum more nemáš jeden šampón? „ Zayyyyyn !!!! Kde máš do riti šampón?“ zvrieskla som na celí dom. „ V skrinke pri koši na prádlo!“ zvrieskol aj on. Prevrátila som očami a hneď zobrala šampón. V sprche som zmyla zo seba všetky starosti. A bolo mi úžasne. Vôbec som nemyslela na Zayna. Myslela som na mamu. A rozplakala som sa. Bolo to strašné celý čas som myslela len na to.  Čo ked´ ..... Ja už ani neviem čo si mám o tom myslieť je to celé strašné! Bojím sa čo ak to je nejaký ... čo ja viem napríklad mafián. A možno tam má nohavičky. A možno ma podvádza. Na toto sa dá myslieť veľmi dlho. Samé možno a možno a  možno . Ja desím sama seba a ešte ma v tom moje svedomie podporuje. Ja neviem či mi až tak hrabe alebo čo ale ja proste stále musím na to myslieť! A nie že by som myslela pozitívne ale ne ja myslím len na to najhoršie! Stop! Stačí! Vypínam myšlienky na jednu posratú krabicu.

******Zayn******

Zošiel som dole do obývačky a tam som uvidel  Christinu ako vyjedá moje pukance. „ Moja milá tak toto ne ty tu nesi na návšteve ty si tu z pracovných dôvodou tak láskavo, sa prestaň správať ako doma. Ja nie som tvoj kamoš ja som tvoj obchodný partner!“ vrieskal som po nej. „Klídek brááááchó. Veď ked´ budeš na mňa takýto tak ja môžem všetko  vykecať  Ash.“  vo svojom kľude odpovedala a zhrabla ďalšiu hrsť pukancov.  „ OOO moja milá to by si skúsila a náš bissnis by dopadol katastrofálne.“ Povedal som. V tej chvíli som začul kroki. Ash sa vracala dole po večeru.  Prišiel som rýchlo do kuchyne a začal som blesku rýchlo krájať zeleninu. Bolo to tak rýchle že až. Bol som rád že som cez leto chodil na rýchlokurzy varenia. „ No láska. Máš už ten tvoj slávny šalátik.“ Povedala hneď pri mne. Nevedel som že prišla ani že je hneď pri mne. Bolo to ako zjavenie.

*****Ashley*****

Bol veľmi prekvapený keď som prišla to je náznak že ma nemá rád veď toto by nemal urobiť. Čo pre boha tají veď ja som k nemu úplne úprimná a mne nie je jedno čo mu je zaujímam sa o neho. Mám ho veľmi rada. Nie ja ho nemám veľmi rada. Ja ho veľmi milujem. Bojím sa že už nikdy niekoho ako on nestretnem a to nemienim riskovať . Je pre mňa dôležitý a strašne ho milujem. 

Zlatíčka prepáčte že som vám tak dlho nepísala :* mala som veľa robotky zo školou :DDDD Dúfam že sa vám časť bude páčiť ak hej tak prosím Volte&Comment  Budem veľmi rada :) :* 

*Lara*

Best friends and one new loveKde žijí příběhy. Začni objevovat