Vyšla som von z kabínky. „ Tak čo hovoríš." Opýtala som sa. On na mňa len hľadel s otvorenými ústami. „ Ty-ty-ty vyzeráš...... krásne." Vykoktal sa. „ Ale no tak Zayn neklam! Dnes není prvý prví apríl." Zasmiala som sa. „ Ale Ashley naozaj ." povedal a otočil ma ku zrkadlu. Ja som na seba iba hľadela bola som celkom pekná. „ Toto nie som ja." Povedala som po niekoľkých minútach. „ Ale si to krásne dievča v zrkadle." Zahľadel sa na mňa v zrkadle. Chytil ma za boky. „ Prepáč." Ospravdlnil sa mi. „ len vieš bola si v tom zrkadle taká krásna že som zabudol že sa poznáme len dva dni." Dopovedal. Ja som sa k nemu len otočila a on ma chytil oboma rukami zo zadu. Ja som mu obmotala ruky okolo krku a hľadela mu len do očí. Skenovala som celú jeho tvár ktorá za ku mne zo začala približovať. Zayn zatvoril oči a pomaly otváral ústa pripravený ma pobozkať. Ja som ich tiež jemne otvorila. Zayn pomaličky a dôkladne skúmal moje ústa keď sa špičkou dotkol môjho jazyka. Postavil sa môj jazyk pripravený na boj. Bozkami sme prejavovali svoje city. Boli sme v nich úplne ponorený. Začali sme sa od seba odlepovať. Usmial sa na mňa. Ja som mu len úsmev opätovala. Bol to môj prvý bozk, ktorý som si užívala. „ Zayn! Máš pracovať a nie sa tu bozkávať." Kričal nejaký zamestnanec. „ Tak ja idem. Teším sa po prvý krát do školy." Usmial sa a ne daroval jeden bozk na líce. Ja som mu darovala tiež jeden pohľad s úsmevom. Videla som ako vchádza do drevených dverí. Konečne som dostala svoju prvú pusu. Bolo to úžasné. Bolo veľmi ale naozaj veľmi vidieť že je skúsený. Prišla som ku pokladni a zaplatila. Šaty stály len 50 dolárov. Samozrejme že som mame nedala ten zvyšok. Ten pekne išiel do mojej peňaženky. Vošla som na ulicu. Bola rušná. Veď sme v Maiami. Prešla som okolo rôznych obchodov s jedlom ale ani do jedného som nevošla. Uvidela som tých truľov čo predávajú hot-dogy. Prišla som k tomu stánku. „Jeden hot-dog s kečupom." Začala som rozhovor. „ Ta ne more špičkovú chobotnicu." Povedal nejako podivuhodne mladý chalan. „ Haló. Ja som zákazník tak sa ku mne aj tak správaj." Odvrkla som. Chalan zdvihol hlavu. „ Ashley?" pozrel sa na mňa ako keby sme sa už niekde videli. „ Ako vieš moje meno?" povedala som úplne prvú vec čo ma napadla. „ Nepamätáš?" spýtal sa znovu. Ja som len negatívne pokrútila hlavou. „ Louis, Louis Tommlinson. Chodili sme spolu na Základnú. Raz sme sa ako deti hrali v piesku s vodou. A ja som ti vylial na hlavu vodu a potom som na to dal piesok." Povedal s úsmevom na tvári. „ Áno už si spomínam. Potom som ja zobrala blato a hodila ti ho do tváre." Usmievala som sa. „ Presne. No čo ešte stále sa bavíte s Jamesom a Harry? Alebo ste niečo viac." Urobil niečo divné čo sa trošku podobalo na úsmev. „ Hej ale iba kamosi. A ty máš už frajírku." Uškrnula som sa. „ Áno, jasné." Povedal. „ A ako sa vlastne volá. A ako mohol by si mi ju predstaviť." Išla som na neho s hurta. „ Tak po A volá sa Eleounor ale ja ju volám El a po B moja netlač na mňa." Povedal a dal si ruky v bok. Kecali sme. On spravil konečne ten hot-dog a ja som musela vyraziť domov.
ČTEŠ
Best friends and one new love
RandomŽivot mladej Ashley Greenovej je ťažký. Umrie jej mama, a jej priateľ je drogový díler. No ona je silná všetko rýchlo vzládne! Samozrejme zo svojimi priateľmi Jamesom a Harrym. Ale chcú byť niečo viac ? Dočítate sa v románe Best friends and one new...